|
|
|
|
Posted: Tue Oct 22, 2013 7:08 am
You're searching for Jesus But he left the church About a month ago
I heard he was living down at oceanside Turning salt water into cheap red wine Drunk on the beach, laughing all the time Under the starry sky
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 22, 2013 2:29 pm
Ahh goeie herrineringen aan halloween events XD
De laatste die ik mee deed was met 4 races, gewoon 1 groot slachtveld xD
Ondertussen ga ik maar weer eens verder met lezen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 23, 2013 9:00 am
alle 3 rogues. My boyfriend always make me a rogue in games, so I guess I stick with that XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 23, 2013 12:18 pm
LeannaAnne Ahh goeie herrineringen aan halloween events XD De laatste die ik mee deed was met 4 races, gewoon 1 groot slachtveld xD Ondertussen ga ik maar weer eens verder met lezen stare dat was toch die van 2008?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 4:44 am
iemand een goede tip tegen rugpijn? behalve 'het niet krijgen'?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 5:30 am
pijnstillers?....
Of een goede rugmasage
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 6:45 am
breng warmte aan waar het pijn doet.
maak een was handje nat met warm water, knijp het uit en leg het op je rug. geloof me dat haalt de pijn even weg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 9:54 am
Maar wij willen meer dan even! scream
Of de event met grunny infectie XD Iedereen een grunny aan ze kop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 2:05 pm
kittyocean alle 3 rogues. My boyfriend always make me a rogue in games, so I guess I stick with that XP rogue schijnt de slechtste klasse te zijn dit event though.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 2:06 pm
LeannaAnne Maar wij willen meer dan even! scream Of de event met grunny infectie XD Iedereen een grunny aan ze kop was een heel mooi event, al vind ik deze ook wel leuk alleen erg eenzijdig iedereen kiest voor jack, waardoor er niet genoeg bunnys zijn om af te maken en daardoor verliest jack nu >.< en ik mis het verhaal een beetje, had gehoopt op een manga update
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 25, 2013 9:46 am
midden in de nacht werd het zo erg... het duurde een uur voor ik 4-5 meter had gelopen en toen kon ik echt niets meer. Heb Lemau wakker moeten roepen >_< Vreesde een hernia, maar huisarts vermoed eerder Spit. Dus, medicijnen gekregen en het is goed verdovend... kan weer een beetje lopen. Maar goed, hoe gaat het vannacht en morgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 25, 2013 1:45 pm
hoi hoi ! heb dit al vermeld in een topic op dit forum. maar zal het hier nog eens vermelden . voor de geïntereseerden :
Figurant gezocht voor reeks 'De Ridder'
Maandag 4 november van 7u tot 17u Zaterdag 16 november van 7u tot 17u
Je kan 1 of beide dagen komen.
De opnames zijn in Gent aan het nieuw gerechtsgebouw.
Je moet wel zelf eigen zombie materiaal meebrengen. (nepbloed, gescheurde,bebloede kleren, .. )
De productie voorziet een vergoeding van 25 euro + versnapering
geïnterreseerd ? stuur dan een mailtje naar katrien.devogelaer at vrt.be
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 26, 2013 8:47 am
nou, kan al wat beter lopen. Topmedicijnen! Gelukkig nog een paar dagen rust. En anders, jammer, werk, maar mijn rug gaat voor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 28, 2013 2:48 pm
kittyocean nou, kan al wat beter lopen. Topmedicijnen! Gelukkig nog een paar dagen rust. En anders, jammer, werk, maar mijn rug gaat voor Ouuuch dat klinkt desastreus! gonk Was het toevallig in het weekend of zie je Lemau gewoon zo vaak? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 29, 2013 4:20 am
@Leanna,
ik had een weekje vakantie, dus was bij Lemau. Ik zie hem anders alleen maar in het weekend *sighs*
Ik hoop dat de deelnemers van de AVI contest wel wat langer blijven, dan alleen maar hun AVI droppen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|