|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:50 am
jiminijon ok razz har gjort illa mig annars så bara bra 3nodding mwää nya nemi är slut..! crying Inte bra med skador. :/ *sneglar på sin Nemi tidning* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:51 am
Chibi Strawberry jiminijon ja jag är snäll..*springa och hämta godis*här 3nodding Kanske är gift i det där. o.o
näe..*tar lite godis*du ser inget gift 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon ja jag är snäll..*springa och hämta godis*här 3nodding Kanske är gift i det där. o.o
Innocent Hacker: Ja. Man kan aldrig veta. xd Jag kan offra mig och smaka godiset så att DU inte dör om det skulle vara gift! eek hejdå grymma värld (är ju alltid grym själv)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Trycker på startknappen på motorsågen* ninja *Trycker upp mig mot en vägg* JAMERO!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:52 am
D0ppelganger jiminijon ok razz har gjort illa mig annars så bara bra 3nodding mwää nya nemi är slut..! crying Inte bra med skador. :/ *sneglar på sin Nemi tidning* whee näe jag kan inte gå:/ nemi whee *se lite av tidningen* vill ha! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:52 am
Chibi Strawberry *Trycker på startknappen på motorsågen* ninja ojoj får jag också vara med och leka *klipper till med häcksaxen* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:53 am
jiminijon näe..*tar lite godis*du ser inget gift 3nodding Du kanske kan äta men inte jag!!
Eyy!! Innocent gå inte och dö nu! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:53 am
Filthy Chibi Strawberry *Trycker på startknappen på motorsågen* ninja *Trycker upp mig mot en vägg* JAMERO!! ehehe xd vad skoj *väntar på start signal*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:54 am
Filthy *Trycker upp mig mot en vägg* JAMERO!! :\ Vad är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:54 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon ok razz har gjort illa mig annars så bara bra 3nodding mwää nya nemi är slut..! crying Inte bra med skador. :/ *sneglar på sin Nemi tidning* whee näe jag kan inte gå:/ nemi whee *se lite av tidningen* vill ha! gonk Hmm, det kan inte jag heller. Behöver sova lite tror jag. razz Min Nemi! *hålla utom synhåll* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:55 am
Chibi Strawberry Filthy *Trycker upp mig mot en vägg* JAMERO!! :\ Vad är det med dig då? Stäng av motorsågen! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:56 am
Chibi Strawberry Filthy *Trycker upp mig mot en vägg* JAMERO!! :\ Vad är det med dig då? han vill ju leka ser du väl? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jiminijon näe..*tar lite godis*du ser inget gift 3nodding Du kanske kan äta men inte jag!!
*trycka in godis i munnen på*..så..du sre det är inte farligt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Stäng av motorsågen! gonk Men det är ju bara en motorsåg. õ.Ô;; *Petar på den och råkar såga ett litet jack i fingret* Ojdå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:57 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon ok razz har gjort illa mig annars så bara bra 3nodding mwää nya nemi är slut..! crying Inte bra med skador. :/ *sneglar på sin Nemi tidning* whee näe jag kan inte gå:/ nemi whee *se lite av tidningen* vill ha! gonk Hmm, det kan inte jag heller. Behöver sova lite tror jag. razz Min Nemi! *hålla utom synhåll* gonk razz snälla? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|