|
|
|
|
Posted: Wed Sep 25, 2013 12:14 pm
LeannaAnne Ik ben al 3 weken bezig met dingen hierheen slepen op de grond donderen...huiswerk maken...gaan slapen en naar school? Ben hier recent komen wonen dusja beetje bij beetje loopt mn ouders huis leeg aan mijn spulletjes, gewoon geen tijd om ze weg te werken XD Och, na 3 jaar heb ik hier ook nog niet alles wink Duurt nog wel even. Maar veel succes en vergeet niet te genieten. @XD, mogen we eigenlijk in je 'Kamer' posten? Dat is mij niet duidelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 25, 2013 1:18 pm
kittyocean LeannaAnne Ik ben al 3 weken bezig met dingen hierheen slepen op de grond donderen...huiswerk maken...gaan slapen en naar school? Ben hier recent komen wonen dusja beetje bij beetje loopt mn ouders huis leeg aan mijn spulletjes, gewoon geen tijd om ze weg te werken XD Och, na 3 jaar heb ik hier ook nog niet alles wink Duurt nog wel even. Maar veel succes en vergeet niet te genieten. @XD, mogen we eigenlijk in je 'Kamer' posten? Dat is mij niet duidelijk jah zeker van mij wel in ieder geval :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 26, 2013 12:40 pm
Gelukkig! *gaat taart brengen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 26, 2013 11:36 pm
hahaha sorry dat dat niet duidelijk was sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 27, 2013 11:41 am
Mag ik even?
WAAAAAHGAAAAAHWARGH!!!
scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 29, 2013 2:14 pm
kittyocean Mag ik even? WAAAAAHGAAAAAHWARGH!!! scream why?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 30, 2013 2:13 am
moest er even uit. Alles ging mis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 1:32 am
kittyocean moest er even uit. Alles ging mis oh das minder surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 3:57 am
Dusss stelletje prutsers die mensen die het hier verbouwen wij constanteerden gister een lek en ja nee dat is geen lek is gewoon vocht dat vrijkomt we kijken wel tot en met morgen of het lekt, na ja ok vandaag ja t is toch een lek sweatdrop zucht
dus de badkamer die eigenlijk zo goed als klaar was moest weer open gebroken worden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 4:10 am
^idioten emotion_facepalm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 4:39 am
br3akape ^idioten emotion_facepalm seconded XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 01, 2013 10:14 am
Menketi Dusss stelletje prutsers die mensen die het hier verbouwen wij constanteerden gister een lek en ja nee dat is geen lek is gewoon vocht dat vrijkomt we kijken wel tot en met morgen of het lekt, na ja ok vandaag ja t is toch een lek sweatdrop zucht dus de badkamer die eigenlijk zo goed als klaar was moest weer open gebroken worden XD Zo, die weten van wanten >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 02, 2013 4:53 am
kittyocean Menketi Dusss stelletje prutsers die mensen die het hier verbouwen wij constanteerden gister een lek en ja nee dat is geen lek is gewoon vocht dat vrijkomt we kijken wel tot en met morgen of het lekt, na ja ok vandaag ja t is toch een lek sweatdrop zucht dus de badkamer die eigenlijk zo goed als klaar was moest weer open gebroken worden XD Zo, die weten van wanten >_< Yep, ze zijn erg lekker bezig er is ook al verzakking want er zijn gips muren gaan doorbuigen en dat is heel erg zichtbaar in de woonkamer >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 02, 2013 12:34 pm
lekker.... hoop dat je het niet hoeft te betalen en dat zij vergoeden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 02, 2013 1:04 pm
Een typisch gevalletje van Kanniewaarzijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|