|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 9:42 am
kleuren: turkioos, geel, zwart, wit en oranje Hoeveel? Mwa, denk een stuk of 50 elk? Kun je er een paar versieren XP
Als je moest kiezen: vegetariër of veganist en waarom de ander niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 9:54 am
Vegetariër. Ben vroeger wel eens een paar maandjes vegetarisch geweest.. Daar kan ik me ook wel in vinden opzich (het is meer dat ik vlees zo lekker vind.. en dat de mens van nature gewoon vleeseters zijn). Maar veganist vind ik wel erg ver gaan... Volgens mij mag je dan niet eens melk en eieren; daar zie ik het nut niet van + het is mij te ingewikkeld!
Heb jij wel eens insecten gegeten? Zou je het proeven als de kans zich aanbood (in een sjiek restaurant of buitenland)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 7:56 am
Enkel een vlieg die de verkeerde kant op vloog en dat was verder genoeg voor me. EWH!!
houd jij van klassieke muziek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 12:34 pm
Zeissothafar says: Ligt eraan hoe het verwerkt wordt. Zoals in The hard road restrung van Hilltop Hoods en Overture van Patrick Wolf is het wel gaaf, en het kan sommige metalnummers/bands echt een enorme kracht geven, zoals bijvoorbeeld Demon Hunter en Apocalyptica. Maar zoals in een opera (ik ben naar de echte, 4 uur durende, cosi fan tutte geweest, mind you), nee. Het is slaap verwekkend en saai, maar je k**t niet in slaap vallen. Heel erg vervelend als je niet weg kan....
Houd je van mooie, exotische omgevingen, zoals woestijnen en regenwouden met ravijnen, en zo ja, welke zou je willen zien??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 1:55 pm
Jaaaaa! Ik wil echt heel graag nog een keer naar Brazillië, Curacao en andere landen in met name zuid-amerika :3 Over het algemeen zou ik meer voor regenwouden en watervallen enzo gaan dan voor woestijnen.
Durf jij qua kleding alles aan te trekken? Waar ligt jouw grens, waar durf je wel en niet mee over straat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 8:14 am
Hoe korter/bloter het is, hoe minder snel je mij er in zult zien XD
Wat is de meest akelige, maar goedbedoelde opmerking die je ooit hebt gehoord, waarvan de spreker niet eens doorhad dat hij/zij je kwetste?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 9:33 am
Zeissothafar says: Oeh, ik had altijd ruzie met een jongen van de basis school. Nou, in groep 8 heb je altijd de eindmusical, right?? Ik had een rol als bibliotheek-kat (alles daaide over katten) en ik had iets om me nek wat zoo gigantisch belangrijk was voor het verhaal. Maar dat ding dat zat scheef xp Dus die jongen deed zo'n gebaar met zijn hand, die je wel eens maakt als je iemand wil afmaken xp Dus ja, dat pikte ik niet helemaal goed op. Later deed iemand anders het ook, daarna had ik pas door waar het om ging sweatdrop
Heb je een bepaald nummer waar je hele goede herinneringen aan hebt, en er kippenvel van krijg als je hem hoort??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 2:58 am
Geen herinneringen, maar krijg wel kippenvel van de Bohemian Rhapsody van Queen
Best Movie Ever (according to you)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 1:15 pm
Misschien afgezaagd maar ik vond de titanic wel mooi xp Altijd als ik dit soort vragen moet beantwoorden dan weet ik niet meer wat ik gezien heb.. House of the flying daggers, was ook erg vet. Een film uit china geloof ik. Zeker het kijken waard.
Hoeveel paar schoenen neem jij mee op vakantie? (inclusief slippers)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 1:35 am
2, want de rest van de slippers zijn daar al XP En er staan volgens mij daar 3 paar waterschoentjes/slippers
Zal je mij missen als ik op vakantie ben? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 9:30 am
Zeissothafar says: Um, ja!! (( twisted )) Heel erug!! Okay, even serieus, ja 3nodding
Wat zou jij op je muur doen als je alles mag kiezen?? Bijvoorbeeld behang, graffiti, puddingkjes, fotobehang of gewoon allemaal leuke foto's die je in de afgelopen jaren heb opgespaard??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 1:04 pm
Waarschijnlijk geef ik nu een heel saai antwoord.. als ik een eigen huis heb wil ik graag een wit/creme achtige muur (muurverf) en dan helemaal leeg, behalve 3 kleine schilderijtjes onder elkaar. Van die rustgevende boeddha schilderijtjes zoiets dergelijks. Ik wil het puur leeg houden omdat ik hou van een huis dat ruim oogt (grote meubels, weinig frutsels en druktemakers; strak dus!)
Mijn gekke antwoord wat me opzich ook wel leuk lijkt (maar niet in mijn huis): Allemaal soorten theezakjes op de muur :3 verschillende smaken die door de jaren heen en in verschillende landen zijn gespaard.
Ken jij al iemand met de mexicaanse griep?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 10:51 am
Zeissothafar says: ((zo saai is dat eerste anders niet wink ))
Gelukkig niet!!
Als jij 's ochtends je rolgordijn/luxaflex/weet-ik-veel-wat-je-voor-je-raam-hebt open doet, wat is dan het eerste wat je denkt??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 2:24 pm
Volgens mij denk ik nog niet rond dat tijdstip.. ik ben helemaal gedresseerd om al-liggend-in-bed mijn gordijn open te doen, even naar het weer te kijken en vervolgens mijn ochtendroutine te starten. Meestal denk ik toch wel aan 'wat voor weer is het vandaag?' als ik het gordijn open doe.
Hoe, waar of wat zoek jij vercooling met warme dagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 09, 2009 5:46 am
Zeissothafar says: Ik duik de koelkast in, houd me rolgordijn dicht of gewoon heel veel drinken smile
Verveel jij je vaak?? En wat ga je dan doen als je je verveelt??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |