|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:59 am
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nehe och varför det nu då? för att jag ha....eh....ogillar fjortisar sweatdrop så du kallar mig fjortis? jopp xd nej nu blir jag arg. Kalla inte mig fjortis. Du vet att jag inte gillar det så varför säger du det? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nehe och varför det nu då? för att jag ha....eh....ogillar fjortisar sweatdrop så du kallar mig fjortis? jopp xd nej nu blir jag arg. Kalla inte mig fjortis. Du vet att jag inte gillar det så varför säger du det? stare för att jag tycker det är kul att småmobba dig 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:00 am
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nehe och varför det nu då? för att jag ha....eh....ogillar fjortisar sweatdrop så du kallar mig fjortis? jopp xd nej nu blir jag arg. Kalla inte mig fjortis. Du vet att jag inte gillar det så varför säger du det? stare för att jag tycker det är kul att småmobba dig 3nodding whee haha. Jaja .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:01 am
stare *Lägger ner motorsågen på golvet och tar fram ett par knivar* lol Mwahaha! ... Ja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:03 am
Chibi Strawberry stare *Lägger ner motorsågen på golvet och tar fram ett par knivar* lol Mwahaha! ... Ja.. *backar* eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:03 am
Theresa är en fjortis Theresa är en fjortis whee domokun Skoj skoj *skutta runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:04 am
FrodoLouLou Theresa är en fjortis Theresa är en fjortis whee domokun Skoj skoj *skutta runt* *skuttar bakom* Theresa är en fjortis!! XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:04 am
*Tar fram en frukt och skär den i bitar* whee Yummy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:05 am
Chibi Strawberry *Tar fram en frukt och skär den i bitar* whee Yummy. *gå fram till*kan jag få?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:06 am
jiminijon *gå fram till*kan jag få? Ahh javisst. *Tar en förgiftad fruktbit* Här! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:08 am
Chibi Strawberry jiminijon *gå fram till*kan jag få? Ahh javisst. *Tar en förgiftad fruktbit* Här! whee *tar emot*tack whee *tar en tugga*uh..jag börja må illa heltplötsligt.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 7:09 am
jiminijon *tar emot*tack whee *tar en tugga*uh..jag börja må illa heltplötsligt.. sad Ohh uh... *Funderar* Kanske ätit nåt dåligt..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|