|
|
|
|
Posted: Tue Apr 23, 2013 11:17 am
same here te lange dag heb op energy drank gewerkt >.< bleef ik iig wakker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 24, 2013 12:18 pm
ik eet al zo veel suiker XD helpt niets!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 25, 2013 12:38 pm
zal door school bepaalde dagen de komende maanden niet aanwezig zijn ben gewoon te moe om ubberhaubt nog op internet te komen na school (gelukkig niet elke dag van de week >.<)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 26, 2013 3:33 pm
Dat klinkt serieus, ik ben momenteel ook mn agenda flink vol aan t proppen als ik nog rijles erbij wil doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 27, 2013 12:25 am
ja well is het ook maar mijn school vind het leuk om lessen ergens laat in de middag te plannen waardoor ik pas om 8 uur thuis ben >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 27, 2013 1:18 pm
Als ik zou opschrijven wat ik dit lange weekend doe, dan lijkt het weinig, maar trust me... it's plenty XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 01, 2013 1:05 pm
Da's lang. Als ik voor de universiteit zou kiezen en zou stoppen met m'n huidige opleiding (iets wat ik serieus overweeg) dan kan ik college hebben tot 21.30 's avonds en dan nog thuiskomen x'D Maarja, voor mij is dat een klein offer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 01, 2013 1:27 pm
Dat is dan ook erg lang, Ik ben allang voorbij de dagen lange lessen maar het is vooral zelfstudie >.< en dat is ook niet altijd leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 02, 2013 10:37 am
ik vond 16:00 op de Middelbare en HBO al laat XP en had een keer tot 20:00! ... en het was compleet zinloos. Ik was beter dan de leerkracht XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 02, 2013 1:22 pm
Ik heb dat nu op het HBO dus heel erg (wat ook een van dé redenen is waarom ik serieus overweeg de switch naar uni te maken). Alle vakken die ik heb op school zou ik net zo goed, ware het niet vanwege de 80% aanwezigheidsplicht, niet kunnen volgen, omdat de stof dermate eenvoudig is dat ik het zonder uitleg al vaak beter begrijp, of in ieder geval begrijpelijker kan uitleggen, dan de docenten. M'n motivatie is zo ondertussen dus ook beneden het nulpunt geraakt, want met minimale moeite haal ik nog belachelijk hoge cijfers. Op de uni zou ik ongeveer 10 contacturen per week hebben. Het is een studie waar ongeveer 40 uur per week voor staat, wat inhoudt dat je daarnaast dus ook erg veel zelfstudie hebt, maar dit doe je privé en in je eigen tijd. Voor mij is dat ideaal, want dat vind ik juist veel lekkerder werken, in plaats van dat tijdens de lessen alles stap voor stap voor je wordt uitgekauwd. Is ook niks mis mee, alleen voor mij werkt dat niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 03, 2013 11:51 am
als HBO je geen uitdaging biedt... misschien is de universiteit dan inderdaad wat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 06, 2013 8:43 am
Mijn HBO bied nog niet echt uitdaging, alleen dikke boeken met veel lidwoorden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 07, 2013 10:29 am
Mijn HBO kraamde regelmatig onzin uit, dus ik ken het gevoel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 09, 2013 4:39 am
sorry als ik niet veel online ben Maar mijn opa is gister gestorven en heb het er niet echt makkelijk mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|