|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:49 am
Gandiloulou TessiTuss jag kallar dig hellre möpp mupp eller ange. om du inte kallar meii farmor så kallar jag deii för SnarkBjörn...XP mupp.säg vad det betyder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:50 am
Chibi Strawberry jiminijon *skrika*hä..omg..*springa för livet* Han måste ha sett ett spöke eller nåt. o_O du tänker ju såga migO_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:50 am
Frodo:Okeii då....XP MEn då säger jag fan va komiskt istället...
TessiTuss:Nepp..säger inte vad d betyder..d får du veta i sinom tid...*låter gammal och vis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:51 am
Gandiloulou Frodo:Okeii då....XP MEn då säger jag fan va komiskt istället... TessiTuss:Nepp..säger inte vad d betyder..d får du veta i sinom tid...*låter gammal och vis* haha. men du ange fan va komiskt det säger ju Walle och då låter man ju typ fjortis aktig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:53 am
TessiTuss haha. men du ange fan va komiskt det säger ju Walle och då låter man ju typ fjortis aktig. Ja men SnarkBjörn...Jag får inte säga DAH! då säger jag fan va komiskt istället...kan inte rå för d..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Gandiloulou Frodo:Okeii då....XP MEn då säger jag fan va komiskt istället... TessiTuss:Nepp..säger inte vad d betyder..d får du veta i sinom tid...*låter gammal och vis* haha. men du ange fan va komiskt det säger ju Walle och då låter man ju typ fjortis aktig. jo...när man säger typ också rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:54 am
FrodoLouLou TessiTuss Gandiloulou Frodo:Okeii då....XP MEn då säger jag fan va komiskt istället... TessiTuss:Nepp..säger inte vad d betyder..d får du veta i sinom tid...*låter gammal och vis* haha. men du ange fan va komiskt det säger ju Walle och då låter man ju typ fjortis aktig. jo...när man säger typ också rolleyes men mupp. Du säger ju också typ. Och typ är faktiskt ett svenskt ord så det så stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:55 am
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Gandiloulou Frodo:Okeii då....XP MEn då säger jag fan va komiskt istället... TessiTuss:Nepp..säger inte vad d betyder..d får du veta i sinom tid...*låter gammal och vis* haha. men du ange fan va komiskt det säger ju Walle och då låter man ju typ fjortis aktig. jo...när man säger typ också rolleyes men mupp. Du säger ju också typ. Och typ är faktiskt ett svenskt ord så det så stare *lyssnar inte* jag skriver det inte...sådeså domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:55 am
Gandiloulou TessiTuss haha. men du ange fan va komiskt det säger ju Walle och då låter man ju typ fjortis aktig. Ja men SnarkBjörn...Jag får inte säga DAH! då säger jag fan va komiskt istället...kan inte rå för d.. okej då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:56 am
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss Gandiloulou Frodo:Okeii då....XP MEn då säger jag fan va komiskt istället... TessiTuss:Nepp..säger inte vad d betyder..d får du veta i sinom tid...*låter gammal och vis* haha. men du ange fan va komiskt det säger ju Walle och då låter man ju typ fjortis aktig. jo...när man säger typ också rolleyes men mupp. Du säger ju också typ. Och typ är faktiskt ett svenskt ord så det så stare *lyssnar inte* jag skriver det inte...sådeså domokun nehe och varför det nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:56 am
TessiTuss nehe och varför det nu då? för att jag ha....eh....ogillar fjortisar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:57 am
FrodoLouLou TessiTuss nehe och varför det nu då? för att jag ha....eh....ogillar fjortisar sweatdrop så du kallar mig fjortis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:57 am
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss nehe och varför det nu då? för att jag ha....eh....ogillar fjortisar sweatdrop så du kallar mig fjortis? jopp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|