|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:37 am
jiminijon eek *gå sakta mot telefonen* gonk *Gäspar och sätter igång motorsågen* Tänker du ringa idag eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:37 am
Chibi Strawberry jiminijon eek *gå sakta mot telefonen* gonk *Gäspar och sätter igång motorsågen* Tänker du ringa idag eller? *ringer*hjälp! hon kommer att mörda mig! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:39 am
jiminijon *ringer*hjälp! hon kommer att mörda mig! crying *Sågar av telefonsladden* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:41 am
Chibi Strawberry *Sågar av telefonsladden* whee så snäll du är whee *springer och gömmer sig**viskar*hon kan inte se mig hon kan inte se mig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:44 am
jiminijon så snäll du är whee *springer och gömmer sig**viskar*hon kan inte se mig hon kan inte se mig... Ajo jag vet, pa... o.o Vart tog du vägen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:44 am
*springer runt och petar på alla samtigt som jag nynnar på Yatta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:45 am
Gandiloulou *springer runt och petar på alla samtigt som jag nynnar på Yatta* Ange du är konstig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:46 am
Chibi Strawberry jiminijon så snäll du är whee *springer och gömmer sig**viskar*hon kan inte se mig hon kan inte se mig... Ajo jag vet, pa... o.o Vart tog du vägen?! *skrika*hä..omg..*springa för livet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou *springer runt och petar på alla samtigt som jag nynnar på Yatta* gonk *springer efter och petar tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Gandiloulou *springer runt och petar på alla samtigt som jag nynnar på Yatta* Ange du är konstig. vad? och jag heter Farmor..DAH!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:47 am
FrodoLouLou Gandiloulou *springer runt och petar på alla samtigt som jag nynnar på Yatta* gonk *springer efter och petar tillbaka* Hej Oneechan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:47 am
Gandiloulou TessiTuss Gandiloulou *springer runt och petar på alla samtigt som jag nynnar på Yatta* Ange du är konstig. vad? och jag heter Farmor..DAH! jag kallar dig hellre möpp mupp eller ange.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 6:48 am
Gandiloulou FrodoLouLou Gandiloulou *springer runt och petar på alla samtigt som jag nynnar på Yatta* gonk *springer efter och petar tillbaka* Hej Oneechan!! Hej Oneesaaaan domokun Å sluta med ditt "DAH".. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon *skrika*hä..omg..*springa för livet* Han måste ha sett ett spöke eller nåt. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss jag kallar dig hellre möpp mupp eller ange. om du inte kallar meii farmor så kallar jag deii för SnarkBjörn...XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|