|
|
|
|
Posted: Tue Mar 19, 2013 4:55 am
Lemau Menketi Lang leven menselijke kacheltjes voor in bed ^_^ als dat er niet is (dan is ie bijvoorbeeld werken), dan voldoet een honden kachel ook wel XD Kattenkruikjes kunnen ook wel cool (or rather hot) zijn. 4laugh Katten werken idd ook maar dan moet ik wel een kat hebben >.< en mijn vriend wil geen kat (die gaat er wel komen *grin*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 19, 2013 7:36 am
Kattenkruikjes <3 Mijn kattenkruikje komt nu elke nacht gezellig langs op mijn voetjes liggen. Eerst was dat wel wennen. Oke ze ging ook echt altijd midden op mijn buik liggen en dat kan ik niet hebben maar ze heeft inmiddels al ondekt dat het voeteinde het beste plekje is om het bed te delen. Het is inmiddels wel knus ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 19, 2013 9:58 am
Menketi Lemau Menketi Lang leven menselijke kacheltjes voor in bed ^_^ als dat er niet is (dan is ie bijvoorbeeld werken), dan voldoet een honden kachel ook wel XD Kattenkruikjes kunnen ook wel cool (or rather hot) zijn. 4laugh Katten werken idd ook maar dan moet ik wel een kat hebben >.< en mijn vriend wil geen kat (die gaat er wel komen *grin*) I like your style. 3nodding ~[Hikari]~ Kattenkruikjes <3 Mijn kattenkruikje komt nu elke nacht gezellig langs op mijn voetjes liggen. Eerst was dat wel wennen. Oke ze ging ook echt altijd midden op mijn buik liggen en dat kan ik niet hebben maar ze heeft inmiddels al ondekt dat het voeteinde het beste plekje is om het bed te delen. Het is inmiddels wel knus ^_^ Ik mis mijn kattenkruikje. Ze lag altijd lekker knus onder de deken onder mijn oksel. Ik wil er graag weer zo'n eentje, maar geen andere zal zo lief en tegelijkertijd intolerant naar alles wat niet mij is zijn. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 20, 2013 6:58 am
@ lemau Katten zijn gewoon cool en makkelijk, een heerlijke schoot verwarmers en mijn vriend wil graag een spin en die wil ik niet dus als hij een spin neemt neem ik een kat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 20, 2013 8:02 am
Dat klinkt als een fair deal. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 21, 2013 7:12 am
ja toch XD
En gefeliciteerd aan Kitty en Lemau ze zijn allebij jarig vandaag ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 21, 2013 9:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 24, 2013 8:58 am
@ kitty idd ^_^
en t is lente en er ligt gewoon vet veel sneeuw echt de whut o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 25, 2013 5:37 am
ik zie iets van zon vandaag... voel er alleen geen bal van
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 25, 2013 9:31 am
de zon is er wel maar er ligt nog sneeuw >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 26, 2013 1:59 am
zou het helpen om een lentedans te doen? (ipv regendans)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 26, 2013 9:32 am