Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 99 100 101 102 103 104 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Aug 25, 2005 10:03 am

On my mind;

s**t s**t s**t, kan geen vrij krijgen voor zaterdag maar morgen vertrek ik voor dat weekend six flags dat al geboekt is.... sweatdrop lastig....
PostPosted: Thu Aug 25, 2005 11:14 am

The Forbidden Angel
On my mind;

s**t s**t s**t, kan geen vrij krijgen voor zaterdag maar morgen vertrek ik voor dat weekend six flags dat al geboekt is.... sweatdrop lastig....

kan je je niet ziek melden?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Aug 25, 2005 11:25 am

kiek
The Forbidden Angel
On my mind;

Sja nou hij weet al dat ik op vakantie wil omdat ik heb gezegd dat we het weekendje van zijn moeder kado kregen en dat ik het daarom niet wist. (is deels waar, we krijgen het weekendje ook van zijn moeder) maar dus daar trapt ie niet in, maar het zal wel los lopen hoop ik sweatdrop
PostPosted: Thu Aug 25, 2005 11:31 am

The Forbidden Angel
kiek
The Forbidden Angel
On my mind;

Sja nou hij weet al dat ik op vakantie wil omdat ik heb gezegd dat we het weekendje van zijn moeder kado kregen en dat ik het daarom niet wist. (is deels waar, we krijgen het weekendje ook van zijn moeder) maar dus daar trapt ie niet in, maar het zal wel los lopen hoop ik sweatdrop

dat is inderdaad maar te hopen... wat doe je als je toch werken moet?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Flux Rebellion

7,100 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Aug 25, 2005 3:48 pm

ik ben geslaagd voor me bromfietscertificaat en ik heb gelijk me scooter opgehaald kon ik gelijk rijde biggrin
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 1:20 am

k heb nog een week vakantie

the devil-angel

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 4:03 am

LoNsDaLe
ik ben geslaagd voor me bromfietscertificaat en ik heb gelijk me scooter opgehaald kon ik gelijk rijde biggrin

^_^ gefeliciteerd

Eindelijk mobiel
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 4:04 am

hi

0-Lord Cao Cao-0

0-Lord Cao Cao-0

PostPosted: Fri Aug 26, 2005 4:18 am

<.< >.>
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 4:42 am

bryan-chan
<.< >.>
wy ben jij bij biijna elke topic aan het spammen??

the devil-angel

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 4:54 am

the devil-angel
bryan-chan
<.< >.>
wy ben jij bij biijna elke topic aan het spammen??

Je moet even weten dat muziek in je sig verboden is op Gaia
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 5:14 am

On My Mind: feest vanavond 7 uur. 19:20= muziekles s**t! moet ik het feest uitstellen omdat deze muziekles de eerste is crying

Jenske

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 10:36 am

On my mind: hoor net dat mijn neef zen vriendin het met hem heeft uitgmaakt.
Men oom kan hem niet steunen en is een beetje bang wild dat ie met mij gaat praten.
Ik zit nu te twijvelen of ik hem zal aanklikken op msn, zo close zijn we niet en ik heb er zelf geen ervaring mee en absoluut niet het type dat weet wat ze kan zeggen in dit soort sutuaties, klap dicht zoals altijd, en dan krijg je van die stomme korte zinnentjes waar niemand wat aan heeft confused
PostPosted: Fri Aug 26, 2005 11:38 am

Een luisterend oor is altijd fijn.

En WOW, ik heb een MEGAsimpele tekening gemaakt, die op DA gezet, en binnen 15 minuten sinds ie gepost is al minimaal 3 favo's O.o Dat is nieuw!

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Aug 26, 2005 11:38 am

Darlaa
On my mind: hoor net dat mijn neef zen vriendin het met hem heeft uitgmaakt.
Men oom kan hem niet steunen en is een beetje bang wild dat ie met mij gaat praten.
Ik zit nu te twijvelen of ik hem zal aanklikken op msn, zo close zijn we niet en ik heb er zelf geen ervaring mee en absoluut niet het type dat weet wat ze kan zeggen in dit soort sutuaties, klap dicht zoals altijd, en dan krijg je van die stomme korte zinnentjes waar niemand wat aan heeft confused

tsja, ik ken je neef niet, maar in mijn geval zijn korte zinnetjes waar je niks aan hebt al goed, tis beter dan niks, en je laat merken dat je het erg vind... altijd beter dan helemaal niemand die iets op MSN zegt... (al zal ik als het bij mij gebeurt zeer pissig reageren, alsof je juist niet moet praten ninja maar dan bedoel ik het tegenovergestelde.... *doet moeilijk*)
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 99 100 101 102 103 104 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games