|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 8:20 am
- JAG VILL INTE HA DEPRESSION NU HELLER!!! - orkar inte. - gråter igen. - klarar inte av nåt. - alla är fan emot mig. - hatar mig själv. - ingen stöttar mig. alla är bara typ "du har ingen anledning att dö. det går över." - ingen fattar att jag är psykiskt sjuk.. ALLA TROR ATT ALLT GÅR ÖVER BARA SÅDÄR!!!!! - skitförbannad. - vill ta självmord men vet inte om jag klarar det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 8:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 9:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:39 pm
+ Lärde mig hur Windows Movie Maker funkar + Håller på med en liten film till gillet 3nodding - Typ att "WMM" frysser då o då domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:02 pm
+ Konfaledarnas "tv-program", eller r䴴are sagt pj䳠^^; + Mina fina rosa-svartrandiga strumpor som passar s奠bra med mina svart-vitrandiga benv䲭are XP + Fick 䮴ligen pengarna f?ovember m审d domokun
- Killen som kollade p堭ig hela tiden och sm崴 f?ljde mig hela dagen.. sweatdrop stare - Liite ont i halsen efter all dum s宧 i kyrkan.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:06 pm
+ ONG-BAK!!! heart heart heart + Varit med Sanna + OWE XDDD!!! + Köpt en ny hatt...visst det är en barnhatt XD men den är så fin ;__;!*klappar sin hatt*>__> + Rufus on ze phone + Pink dinosaur xd heart
- För mycket folk ute på stan -__- - Folket gick låååååååååååångsamt - Irriterande mor <_<; - Newb som bad mig om gold på msn -___-; gdjglks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:37 pm
+ Val-kun heart ^.^! + Va med Sanne idag. + Chibi_Chan ager på att muntra upp folk. heart + Pink Dino + Sanne's kawaaaaiiii neko ungar >>
- Trött - Skola snart >> - Bo långt bort från alla andra
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:05 pm
- .. "Feel the nobodies, wanna be somebodies" .. I'm the nobody..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 4:45 pm
+ Blixtra-chan whee heart + Hopey ringde + Hair! + Tack Max för Hair domokun + Bra musik.. + Mår allmänt bra + Ensam hemma ninja
- Robin arg..v.v - Alla deprimerade människor..Man vill hjälpa,men antingen så kan man inte eller orkar man inte.. - Hungrig..<.<; - Saknar sad sweatdrop - Ont i armar och ben @__@ - Lite sjuk fortfarande..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 4:52 pm
+ Kollat skumma musikvideos hela dan ~.~ + Delen i Hair när snubben dansar på bordet och sjunger "I Got Life" whee + Hittat mina gamla ZZ Top, Deep Purple och Zeppelin skivor, kick a**.
- Inte käkat nåt på hela dagen gonk - Hunden skäller på allt och alla - Ringde på två skumma typer på dörren o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 5:02 pm
+ Jag är tjock 4laugh + Rebecka blev glad för presenten. + Jag har äntligen fattat vad det handlar om!
- Andra kommer nog bli kiniga för att jag har fattat. - Hormonrubbningar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 12:52 am
- blah blah blah. jag orkar inte. >< - mår skitdåligt som vanligt. - blooooooood~ - dessa ständiga självmordstankar. - gackt låg inte kvar i min säng när jag vaknade. eek han gick nog. domokun sweatdrop - kallt i ån.
+/- heh. jag ska iaf försöka spela glad idag. det kommer dock säkert resultera i svåra utbrott.
+ klippa på att klippa. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 3:28 am
+ det kommer nog en dag imorgon också... - jag har fysikprov på onsdag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|