|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:45 am
ButtonFly Shin Asuka IS er een nieuwe prinsesje O_O *heeft wat gemist* ^^" Go watch the news! Everybody is talking about them xd i'm too lazy to turn on the TV domokun ik hoor het morgen wel ^__^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 1:17 pm
^ heeft het 1500 bericht gepost razz
jah ik weet het, ik wil der naam weten, maar kep het nog niet gehoort... verder boeit het me eigenlijk ook niet. *sorrrryy!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 4:03 pm
congratz !! ik hoop dat morgen Gundam Seed Destiny uitkomt razz sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 9:05 pm
Morgen! Vandaag boeken inleveren razz rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:32 am
[KH]Sasuke Morgen! Vandaag boeken inleveren razz rofl yup 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 2:37 am
heb ik vorige week al gedaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 6:54 am
Anne Heersma heb ik vorige week al gedaan Boeken inleveren? Ik moet het vrijdag doen. Dat is wel balen, ben ik donderdag jarig moet ik vrijdag om 9 uur op school staan gonk Dan ben ik nog veelste moe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 7:24 am
shoebidoe love you say i need you shoebidoe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 10:54 am
Iedereen zegt dat onbelangrijke topics wel in de chatterbox kunnen dus doe ik dat even. Maar ik wilde even zeggen:
IK HEB ZOJUIST MIJN 1000STE BERICHT GEPOST!!!
Sorry dat moest ik even zeggen! Want dit is namelijk me 1001ste bericht ( Kwas net te laat om ervoor te zorgen dat dit de 1000ste bericht was blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:02 am
Jenske Iedereen zegt dat onbelangrijke topics wel in de chatterbox kunnen dus doe ik dat even. Maar ik wilde even zeggen: IK HEB ZOJUIST MIJN 1000STE BERICHT GEPOST!!!Sorry dat moest ik even zeggen! Want dit is namelijk me 1001ste bericht ( Kwas net te laat om ervoor te zorgen dat dit de 1000ste bericht was blaugh ) btw, vierde jij gisteren je verjaardag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 12:37 pm
darn, nu jet zegt, boeken inleveren.... moet voor de 29ste... moet maar eens gaan uitzoeken stare waarom doet de school dat soort dingen niet voor je ? net zoals dingen onthouden... of toetsen maken...... of werkstukken? : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:32 pm
*gaapt* moet nog drie dagen van proefwerken. en dan kan ik volgende week voor een lederhosen sportdag naar school. jippie *gaat helemaal uit haar dak...not*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:36 pm
Zakou Nenharma *gaapt* moet nog drie dagen van proefwerken. en dan kan ik volgende week voor een lederhosen sportdag naar school. jippie *gaat helemaal uit haar dak...not* lederhosen sweatdrop question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:39 pm
Darlaa Zakou Nenharma *gaapt* moet nog drie dagen van proefwerken. en dan kan ik volgende week voor een lederhosen sportdag naar school. jippie *gaat helemaal uit haar dak...not* lederhosen sweatdrop question van die duitse broeken. die korte met bretels. okee sluit je ogen en projecteer je leraren voor je. met een witte shirts en groene lederhosen. en stel je dan voor dat je daar een hele dag mee moet sporten ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|