whee3nodding man behöver bara en blacklight o vitt garn så kan man göra såna saker..
Posted: Tue Jun 07, 2005 2:54 pm
Mushi
Till underbara Sostrate, Hon 䲠en s夡n d䲠s䬬synt och speciel person som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hj䲴a.
Den hamnade sist/l䮧st ner p堳idan s堪ag quotar den.. Hoppas att det inte 䲠till allt f?esv䲬 Om s堳堢er jag hemskt mycket om urs䫴.
Mushi
Unleashed Pawn
Sostrate
Posted: Tue Jun 07, 2005 3:06 pm
[ Message temporarily off-line ]
Posted: Thu Jun 09, 2005 4:17 am
Sostrate
tack tack tack ^^ jag verkligen 䬳kar den!!!
*l䳡 texten under* ;__; *t岶gd* mushiiiii..du 䲠en s堵nderbar person och du kommer ocks堡tt ha det hos mig*krama ihj䬮..bara n䳴an(vill inte ha k嬠p堭uhshis)* 䬳ka ;____________; *goes liping mode*
Omg! =glomps the wonderful sos= mrgreen Will do more later... When you least expect it. ninja
Mushi
Unleashed Pawn
Sostrate
Posted: Fri Jun 10, 2005 4:12 pm
Mushi
Sostrate
tack tack tack ^^ jag verkligen 䬳kar den!!!
*l䳡 texten under* ;__; *t岶gd* mushiiiii..du 䲠en s堵nderbar person och du kommer ocks堡tt ha det hos mig*krama ihj䬮..bara n䳴an(vill inte ha k嬠p堭uhshis)* 䬳ka ;____________; *goes liping mode*
Omg! =glomps the wonderful sos= mrgreen Will do more later... When you least expect it. ninja
Här är Wunjus bild! Sorry gumman för kvaliteten på bilden XD men det blir helt weird när man sparar i jpg ;__; ah, vingarna tyckte jag skulle vara häftiga om de var genomskinliga så..jao ^__^hoppas du gillar den!
(upptäcker att det är tre posts i rad..x_X) Oj...<__<
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:52 pm
Nightmare Asura Crew
Sostrate
Posted: Sat Jun 11, 2005 5:01 pm
Posted: Sun Jun 12, 2005 1:09 am
FrodoLouLou
Arji
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:59 am