|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:03 pm
Valkyria86 Chibi Strawberry *Hyperdeppig* !!!! scream gonk stressed crying *hoppar upp i knät på och leker hundvalp* Naww. *Klappa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:05 pm
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry *Hyperdeppig* !!!! scream gonk stressed crying *hoppar upp i knät på och leker hundvalp* Naww. *Klappa**gosar jätte mycket på och är skitsöt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:06 pm
Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry *Hyperdeppig* !!!! scream gonk stressed crying *hoppar upp i knät på och leker hundvalp* Naww. *Klappa**gosar jätte mycket på och är skitsöt* Awww... *Krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:08 pm
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry *Hyperdeppig* !!!! scream gonk stressed crying *hoppar upp i knät på och leker hundvalp* Naww. *Klappa**gosar jätte mycket på och är skitsöt* Awww... *Krama**mysa i famnen på* vad är det med lilla hon idag? *sätta nosen mot kinden på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:09 pm
Valkyria86 *mysa i famnen på* vad är det med lilla hon idag? *sätta nosen mot kinden på* Lilla hon är lite nedstämd. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:10 pm
Chibi Strawberry Valkyria86 *mysa i famnen på* vad är det med lilla hon idag? *sätta nosen mot kinden på* Lilla hon är lite nedstämd. sad märker det du... varför? berätta för lilla valkyria?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:10 pm
Valkyria86 märker det du... varför? berätta för lilla valkyria? Det jag inte vet.. Jag blev helt plötsligt bara så ledsen... Jag förstår inte varför..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:15 pm
Chibi Strawberry Valkyria86 märker det du... varför? berätta för lilla valkyria? Det jag inte vet.. Jag blev helt plötsligt bara så ledsen... Jag förstår inte varför..mm.. den soten.. och det värsta är när någn fråga.. man blir så arg när dom vägrar förstå att man faksitk inte vet gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:16 pm
Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 märker det du... varför? berätta för lilla valkyria? Det jag inte vet.. Jag blev helt plötsligt bara så ledsen... Jag förstår inte varför..mm.. den soten.. och det värsta är när någn fråga.. man blir så arg när dom vägrar förstå att man faksitk inte vet gonk Ja precis... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:17 pm
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 märker det du... varför? berätta för lilla valkyria? Det jag inte vet.. Jag blev helt plötsligt bara så ledsen... Jag förstår inte varför..mm.. den soten.. och det värsta är när någn fråga.. man blir så arg när dom vägrar förstå att man faksitk inte vet gonk Ja precis... gonk nån ide på vad du ska göra åt det då *forts'tta leka kramvänlig hundvalp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:18 pm
Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 märker det du... varför? berätta för lilla valkyria? Det jag inte vet.. Jag blev helt plötsligt bara så ledsen... Jag förstår inte varför..mm.. den soten.. och det värsta är när någn fråga.. man blir så arg när dom vägrar förstå att man faksitk inte vet gonk Ja precis... gonk nån ide på vad du ska göra åt det då *forts'tta leka kramvänlig hundvalp* Sova? Jag är så otroligt trött. -.- Borde nog verkligen sova nu. Kanske mår bättre när jag vaknar. Men men.. Natti. *Krama och hoppa iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:21 pm
Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 Chibi Strawberry Valkyria86 märker det du... varför? berätta för lilla valkyria? Det jag inte vet.. Jag blev helt plötsligt bara så ledsen... Jag förstår inte varför..mm.. den soten.. och det värsta är när någn fråga.. man blir så arg när dom vägrar förstå att man faksitk inte vet gonk Ja precis... gonk nån ide på vad du ska göra åt det då *forts'tta leka kramvänlig hundvalp* Sova? Jag är så otroligt trött. -.- Borde nog verkligen sova nu. Kanske mår bättre när jag vaknar. Men men.. Natti. *Krama och hoppa iväg* natti natti... *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|