|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2012 10:10 am
Wilder Wein MCMXCII xXLady-LiXx Wilder Wein MCMXCII Even tussendoor: heeft iemand hier ervaringen met bestellingen vanuit Engeland, want ik heb dus vorige week zondag (30 september) wat besteld bij de New Look. Op de site stond dat de levertijd naar het vasteland van Europa 5 - 7 werkdagen zou bedragen, maar die zijn inmiddels natuurlijk al lang en breed verstreken. Is het normaal dat het langer kan duren dan wordt aangegeven? Want ik loop nu echt voortdurend te stressen dat het pakketje gewoon niet zal aankomen en het gaat niet om een klein bedrag zegmaar (rond de 100 euro aan waarde). Heb je wel eerst gecontroleerd of het een betrouwbare winkel is? (ik ken New Look niet).. of andere beoordelingen gelezen van mensen die ook daar iets hebben besteld? Het is een Engelse keten à la H&M. Heel groot en ook betrouwbaar. Het pakketje is nu overigens ook binnen, hij had gewoon ietsje vertraging xd Maar alles ziet er ook goed uit, beter dan op de plaatjes zelfs, dus ik ben er heel blij mee :3Ooohhh Gelukkig :3 dan is t goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2012 10:38 am
Ugh, ik ben zoooooo moe XD Veel inspannend werk moeten doen. Niet lichamelijk zwaar, maar geestelijk zwaar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2012 11:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2012 1:53 am
Zo, lekker lang in bed gelegen and feeling gooood!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2012 4:12 pm
Ben weg voor zeker 3 weken eerst een paar daagjes lan party en dan ga ik eindelijk naar polen voor 2 weken tot laters <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2012 6:54 am
Enjoy!!!!
Mmm, iemand zin om een taart te bakken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2012 4:04 am
Ohhh dat wil ik wel eens proberen!
Btw, ff ter notitie, ik ben de hele herfstvakantie....op vakantie heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2012 11:34 am
bofferd =D Ik wil ook weer vakantie XP Ben helaas pas in maart aan de beurt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2012 10:17 am
Ik heb ook geen herfstvakantie gehad, gewoon lekker doorgewerkt op stage. Moet zeggen dat ik 't ook niet gemist heb :3 Met kerst ga ik wel een weekje vakantie nemen sowieso.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2012 10:33 am
In maart heb ik vrij XP En volgend jaar met de kerst (2 jaar geen kerstvrij opgenomen zodat ik zeker weten volgend jaar mag XP Dit jaar is Vrij Kerst Kerst Werk Werk en volgend jaar was anders Vrij Werk Kerst Kerst Werk Vrij geweest XD)
En verder: Per ongeluk totaal heerlijk eten klaargemaakt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2012 12:38 pm
Ben weer terug biggrin was een erg gezellige tijd in Polen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2012 10:38 am
LEVEN IN DE GUILD!! *klemt zich aan Menketi vast* NEVER LEAVE ME ALOOOONE!!!
(geen zorgen, zo obsessief ben ik nog net niet XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|