|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:29 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger *trallar på 'People Hate Me'* Tiger!*springa till* Ni-...Ehm...erm... confused Jimi! xd duktigt inte säga mitt namn whee *kommer att tänka på Monty Python* "And if you don't, we will say... NI!!" lol blaugh xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:30 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nehepp....då får jag väl leta nån annanstans då gonk *släpar sig mot alla äckliga smörgåsar* ninja *Hoppar fram bakom dig* Haha! xd Jag lurade dig. *Springer mot glassarna* whee eek xd *springer efter* whee attaaaack!!! Wäähhh! gonk *springer ifatt och petar på axeln* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NI NI NI!!! *hoppar runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nehepp....då får jag väl leta nån annanstans då gonk *släpar sig mot alla äckliga smörgåsar* ninja *Hoppar fram bakom dig* Haha! xd Jag lurade dig. *Springer mot glassarna* whee eek xd *springer efter* whee attaaaack!!! Wäähhh! gonk *springer ifatt och petar på axeln* ninja *Ramlar ihop på golvet* X__x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:31 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nehepp....då får jag väl leta nån annanstans då gonk *släpar sig mot alla äckliga smörgåsar* ninja *Hoppar fram bakom dig* Haha! xd Jag lurade dig. *Springer mot glassarna* whee eek xd *springer efter* whee attaaaack!!! Wäähhh! gonk *springer ifatt och petar på axeln* ninja *Ramlar ihop på golvet* X__x *snubblar på* OOPS! eek *kryper fram* hörru! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:31 am
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk jag har inte bitit dig ju.. gonk inte idag iaf xd lyssna på henne hon säger ju att hon har bitit mig ta henne! gonk men jag är en katt ju o_o mjaooo..^^ hundfångaren tar inte katter xd *ringa kattfångaren* xd jag är ingen hund jag är en tiger domokun oj jag är katt också eek eek oj då? *tar tag i jim och hoppar ner i en stor låda* domokun nu hittar dom inte oss :3 bra..nepp xp *ser ut* dom står precis utanför*viska* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:33 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk jag har inte bitit dig ju.. gonk inte idag iaf xd lyssna på henne hon säger ju att hon har bitit mig ta henne! gonk men jag är en katt ju o_o mjaooo..^^ hundfångaren tar inte katter xd *ringa kattfångaren* xd jag är ingen hund jag är en tiger domokun oj jag är katt också eek eek oj då? *tar tag i jim och hoppar ner i en stor låda* domokun nu hittar dom inte oss :3 bra..nepp xp *ser ut* dom står precis utanför*viska* eek *smyga till källardörren och släpper ut alla domos, som börjar jaga kattfångarna* :3 *springer snabbt ner i lådan igen* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou *snubblar på* OOPS! eek *kryper fram* hörru! gonk *Petar På* Haha! xd Jag lura dig igen! *Springer iväg* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger NI NI NI!!! *hoppar runt* blaugh *hoppa på tiger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou *snubblar på* OOPS! eek *kryper fram* hörru! gonk *Petar På* Haha! xd Jag lura dig igen! *Springer iväg* whee Meh! *drar fram en tallkotte ur fickan och kastar iväg den* KÄKA! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:34 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *snubblar på* OOPS! eek *kryper fram* hörru! gonk *Petar På* Haha! xd Jag lura dig igen! *Springer iväg* whee Meh! *drar fram en tallkotte ur fickan och kastar iväg den* KÄKA! domokun *Får en tallkotte i huvet* Ajjjee! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:35 am
jiminijon D0ppelganger NI NI NI!!! *hoppar runt* blaugh *hoppa på tiger* Mwäeh! gonk *snubblar och glider på mage över golvet* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:35 am
Petsy *smyga till källardörren och släpper ut alla domos, som börjar jaga kattfångarna* :3 *springer snabbt ner i lådan igen* eek bra :3 *smyga till en hylla och gömma sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:36 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *snubblar på* OOPS! eek *kryper fram* hörru! gonk *Petar På* Haha! xd Jag lura dig igen! *Springer iväg* whee Meh! *drar fram en tallkotte ur fickan och kastar iväg den* KÄKA! domokun *Får en tallkotte i huvet* Ajjjee! sad nääh gonk *hoppar fram och sätter plåster på huvet* sad fölååt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:36 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger NI NI NI!!! *hoppar runt* blaugh *hoppa på tiger* Mwäeh! gonk *snubblar och glider på mage över golvet* eek aaah!*flyger in i en hylla* x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|