Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1001 1002 1003 1004 1005 1006 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Sun Sep 30, 2012 2:59 pm

zicd fydlr ouin pylg dnyedunc yc frah drec ajahd cdyndc drana femm pa hu sanlo vun yho fru lruuca du vummuf dra jysbenac.
oui ryja paah fynhat stare
PostPosted: Sun Sep 30, 2012 3:14 pm

juistem

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Oct 01, 2012 2:18 am

Ik ben lekker neutraal cool
PostPosted: Mon Oct 01, 2012 5:14 am

@Braekape: I need a dictionary XP

kittyocean
Captain

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Mon Oct 01, 2012 10:59 am

xd
maig us aah jetau kysa dyym da kapniegah tea heasyht gyh mawah
(leuk om een video game taal te gebruiken die niemand kan lezen)
PostPosted: Wed Oct 03, 2012 11:58 am

nogal ja XD I wanna knoooooow

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Thu Oct 04, 2012 11:03 pm

*pure ignore*

Kyaaah ik heb me ingeschreven voor een japanse les op school maar er zit een loting bij... Hadden ze best wel wat logischer mogen doen.

Bijvoorbeeld: 1 Algemene inschrijving, dan zoveel mogelijk studenten over 3 periodes verdelen.
Met een klein beetje meer moeite maak je een verlanglijstje en probeer je deze zo goed mogelijk te verwerken (dat deden ze bij mij in de brugklas).
PostPosted: Fri Oct 05, 2012 12:03 pm

zit je erbij of weet je het nog niet?

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Oct 09, 2012 12:27 pm

Zo'n verlanglijstjes idee deden ze bij ons ook bij de keuzevakken, toen konden ze uiteindelijk iedereen ook wel bij de eerste of tweede keuze indelen :3
PostPosted: Wed Oct 10, 2012 11:47 am

Cool =D

Mmm, ik snap mensen niet meer. Vragen ze of ik een website voor de Guild wil. Nee dank je, niet nodig en ik kan dat zelf bouwen. Oh, of ik dan misschien mijn website bij hem wilde hosten. Allemaal technische feiten. Ehm, ik zei toch dat ik geen website nodig heb? Waarom heb ik dan een host nodig?
Kan iemand mij dat uitleggen? Want ik snap hem niet

kittyocean
Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Thu Oct 11, 2012 1:05 am

Even tussendoor: heeft iemand hier ervaringen met bestellingen vanuit Engeland, want ik heb dus vorige week zondag (30 september) wat besteld bij de New Look. Op de site stond dat de levertijd naar het vasteland van Europa 5 - 7 werkdagen zou bedragen, maar die zijn inmiddels natuurlijk al lang en breed verstreken. Is het normaal dat het langer kan duren dan wordt aangegeven? Want ik loop nu echt voortdurend te stressen dat het pakketje gewoon niet zal aankomen en het gaat niet om een klein bedrag zegmaar (rond de 100 euro aan waarde).
PostPosted: Thu Oct 11, 2012 9:30 am

pakketjes vanuit amerika kwamen bij mij soms een maand later aan. Heb je de webwinkel al benaderd? Wat zeggen zij?

kittyocean
Captain

xXLady-LiXx

PostPosted: Thu Oct 11, 2012 9:44 am

Wilder Wein MCMXCII
Even tussendoor: heeft iemand hier ervaringen met bestellingen vanuit Engeland, want ik heb dus vorige week zondag (30 september) wat besteld bij de New Look. Op de site stond dat de levertijd naar het vasteland van Europa 5 - 7 werkdagen zou bedragen, maar die zijn inmiddels natuurlijk al lang en breed verstreken. Is het normaal dat het langer kan duren dan wordt aangegeven? Want ik loop nu echt voortdurend te stressen dat het pakketje gewoon niet zal aankomen en het gaat niet om een klein bedrag zegmaar (rond de 100 euro aan waarde).

Heb je wel eerst gecontroleerd of het een betrouwbare winkel is? (ik ken New Look niet)..
of andere beoordelingen gelezen van mensen die ook daar iets hebben besteld?
PostPosted: Thu Oct 11, 2012 12:21 pm

Dan krijg je bericht: 3 lotingen 2x ingeloot...

krijg je paar dagen later bericht *administratie fout, je bent niet ingeloot*

Mag ik allemaal troep vakjes gaan doen. Nouja dan maar effiencte lessen ipv van leuke lessen.

LeannaAnne
Vice Captain

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Oct 12, 2012 3:51 am

xXLady-LiXx
Wilder Wein MCMXCII

Heb je wel eerst gecontroleerd of het een betrouwbare winkel is? (ik ken New Look niet)..
of andere beoordelingen gelezen van mensen die ook daar iets hebben besteld?

Het is een Engelse keten à la H&M. Heel groot en ook betrouwbaar. Het pakketje is nu overigens ook binnen, hij had gewoon ietsje vertraging xd Maar alles ziet er ook goed uit, beter dan op de plaatjes zelfs, dus ik ben er heel blij mee :3
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1001 1002 1003 1004 1005 1006 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games