|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:22 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk jag har inte bitit dig ju.. gonk inte idag iaf xd lyssna på henne hon säger ju att hon har bitit mig ta henne! gonk men jag är en katt ju o_o mjaooo..^^ hundfångaren tar inte katter xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Drar lite i sin scarf* Släpp! den e min! xp mnööööp *släpper* *Gömmer sig* eek gonk ...vart tog människan vägen? *kryper ner på golvet och börjar nosa runt i cirklar*....hmm....jag tror jag har sett den där golvplattan förut eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger *trallar på 'People Hate Me'* Tiger!*springa till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:23 am
FrodoLouLou eek gonk ...vart tog människan vägen? *kryper ner på golvet och börjar nosa runt i cirklar*....hmm....jag tror jag har sett den där golvplattan förut eek *Gömmer sig bland läsken* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:24 am
jiminijon D0ppelganger *trallar på 'People Hate Me'* Tiger!*springa till* Ni-...Ehm...erm... confused Jimi! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk jag har inte bitit dig ju.. gonk inte idag iaf xd lyssna på henne hon säger ju att hon har bitit mig ta henne! gonk men jag är en katt ju o_o mjaooo..^^ hundfångaren tar inte katter xd *ringa kattfångaren* xd jag är ingen hund jag är en tiger domokun oj jag är katt också eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou eek gonk ...vart tog människan vägen? *kryper ner på golvet och börjar nosa runt i cirklar*....hmm....jag tror jag har sett den där golvplattan förut eek *Gömmer sig bland läsken* ninja *hör nåt konstigt ljud* vad var det där för läskigheter? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:25 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek gonk ...vart tog människan vägen? *kryper ner på golvet och börjar nosa runt i cirklar*....hmm....jag tror jag har sett den där golvplattan förut eek *Gömmer sig bland läsken* ninja *hör nåt konstigt ljud* vad var det där för läskigheter? gonk *Får panik o råkar välta massa drickor* *Viskar med låg röst* Jag är inte här! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:25 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger *trallar på 'People Hate Me'* Tiger!*springa till* Ni-...Ehm...erm... confused Jimi! xd duktigt inte säga mitt namn whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:27 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek gonk ...vart tog människan vägen? *kryper ner på golvet och börjar nosa runt i cirklar*....hmm....jag tror jag har sett den där golvplattan förut eek *Gömmer sig bland läsken* ninja *hör nåt konstigt ljud* vad var det där för läskigheter? gonk *Får panik o råkar välta massa drickor* *Viskar med låg röst* Jag är inte här! whee nehepp....då får jag väl leta nån annanstans då gonk *släpar sig mot alla äckliga smörgåsar* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:28 am
FrodoLouLou nehepp....då får jag väl leta nån annanstans då gonk *släpar sig mot alla äckliga smörgåsar* ninja *Hoppar fram bakom dig* Haha! xd Jag lurade dig. *Springer mot glassarna* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger *trallar på 'People Hate Me'* Tiger!*springa till* Ni-...Ehm...erm... confused Jimi! xd duktigt inte säga mitt namn whee *kommer att tänka på Monty Python* "And if you don't, we will say... NI!!" lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou nehepp....då får jag väl leta nån annanstans då gonk *släpar sig mot alla äckliga smörgåsar* ninja *Hoppar fram bakom dig* Haha! xd Jag lurade dig. *Springer mot glassarna* whee eek xd *springer efter* whee attaaaack!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk jag har inte bitit dig ju.. gonk inte idag iaf xd lyssna på henne hon säger ju att hon har bitit mig ta henne! gonk men jag är en katt ju o_o mjaooo..^^ hundfångaren tar inte katter xd *ringa kattfångaren* xd jag är ingen hund jag är en tiger domokun oj jag är katt också eek eek oj då? *tar tag i jim och hoppar ner i en stor låda* domokun nu hittar dom inte oss :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:29 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou nehepp....då får jag väl leta nån annanstans då gonk *släpar sig mot alla äckliga smörgåsar* ninja *Hoppar fram bakom dig* Haha! xd Jag lurade dig. *Springer mot glassarna* whee eek xd *springer efter* whee attaaaack!!! Wäähhh! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|