|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:15 am
Silence_P FrodoLouLou *hoppar ut* det där var läskit gonk xp *Tittar på* De där Kittlades! whee *Hick* stare menh...sluta nu gonk *peta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:16 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Märker att Asura inte är kvar* eek *Gömmer sig bakom farfar istället* :3 hah! där är du!*jaga* domokun Det ska va tvärtom juh! gonk *klättrar upp på en hylla och fräser som en katt* domokun hehe inte nu twisted *hoppar upp och bita på* domokun *blir skadad* crying *ringer veterinären och hundfångaren* blaugh haha..omg eek *fångar petsy* nu är du fast domokun *bita i tårna på* *sprattel* nyaaaah!! mina fina tår! cry *hundfångaren kommer* haha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar ut* det där var läskit gonk xp *Tittar på* De där Kittlades! whee *Hick* stare menh...sluta nu gonk *peta* Iiiihhh! xd *Peta Tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Märker att Asura inte är kvar* eek *Gömmer sig bakom farfar istället* :3 hah! där är du!*jaga* domokun Det ska va tvärtom juh! gonk *klättrar upp på en hylla och fräser som en katt* domokun hehe inte nu twisted *hoppar upp och bita på* domokun *blir skadad* crying *ringer veterinären och hundfångaren* blaugh haha..omg eek *fångar petsy* nu är du fast domokun *bita i tårna på* *sprattel* nyaaaah!! mina fina tår! cry *hundfångaren kommer* haha domokun haha.. xd ojdå eek *gömmer sig* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:17 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar ut* det där var läskit gonk xp *Tittar på* De där Kittlades! whee *Hick* stare menh...sluta nu gonk *peta* Iiiihhh! xd *Peta Tillbaka* bä-ä-ä-ä gonk ......... eek *naffsa i scarfen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:18 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Märker att Asura inte är kvar* eek *Gömmer sig bakom farfar istället* :3 hah! där är du!*jaga* domokun Det ska va tvärtom juh! gonk *klättrar upp på en hylla och fräser som en katt* domokun hehe inte nu twisted *hoppar upp och bita på* domokun *blir skadad* crying *ringer veterinären och hundfångaren* blaugh haha..omg eek *fångar petsy* nu är du fast domokun *bita i tårna på* *sprattel* nyaaaah!! mina fina tår! cry *hundfångaren kommer* haha domokun haha.. xd ojdå eek *gömmer sig* gonk *pekar ut var jim är* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:18 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar ut* det där var läskit gonk xp *Tittar på* De där Kittlades! whee *Hick* stare menh...sluta nu gonk *peta* Iiiihhh! xd *Peta Tillbaka* bä-ä-ä-ä gonk ......... eek *naffsa i scarfen* gonk *Kryper långsamt bakåt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:19 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar ut* det där var läskit gonk xp *Tittar på* De där Kittlades! whee *Hick* stare menh...sluta nu gonk *peta* Iiiihhh! xd *Peta Tillbaka* bä-ä-ä-ä gonk ......... eek *naffsa i scarfen* gonk *Kryper långsamt bakåt* *glida efter* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Drar lite i sin scarf* Släpp! den e min! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:20 am
jiminijon Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk jag har inte bitit dig ju.. gonk inte idag iaf xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:21 am
*trallar på 'People Hate Me'*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P *Drar lite i sin scarf* Släpp! den e min! xp mnööööp *släpper*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P *Drar lite i sin scarf* Släpp! den e min! xp mnööööp *släpper* *Gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 11:22 am
Petsy jiminijon Petsy *pekar ut var jim är* 3nodding *komma fram*okey jag ska vara snäll..men hon biter mig ju! gonk jag har inte bitit dig ju.. gonk inte idag iaf xd lyssna på henne hon säger ju att hon har bitit mig ta henne! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|