|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 2:36 pm
- Ulla är tillbaka gonk - måste börja läsa inför matteprovet för jag kommer inte ihåg allt gonk - ont i foten. väskan var tung och när jag skulle ta väskan på ena axeln tappade jag balansen och trippade bakåt ett litet tag och landade sedan på foten, som vred sig gonk
+/- Filmen eek Storyn var inte bra, men all fighting ägde!!!!O_O
+ 1B ^___^ Pojkarna är så knasiga xD + Webbdesignen idag whee + Fick byta bok på engelskan + Bio med Oskar, Almir, Thomas och Andres whee + Helg ^^ + Thaiboxning >__> heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:26 pm
- Gråter så mycket så att jag har svårt och andas.. sweatdrop .. men nu blir ni väl bara glada, Petra-hatare.. stare cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:31 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:37 pm
Petsy Sostrate Petsy - Gråter så mycket så att jag har svårt och andas.. sweatdrop .. men nu blir ni väl bara glada, Petra-hatare.. stare cry Absolut inte!! sad (Har ocks堧r崩t s堭ycket s堡tt det blivit s宮.det k䮳 tungt n䲠det blir s宮) <> .. Men du 䲠ju inte en av Petra-hatarna.. Nej ^__^ du kanske syftade på "petra-hatarna"(om det nu ens finns några) om jag nu inte har fel ._. men jag trodde du menade alla, så ja x_X *klänga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:42 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy - Gråter så mycket så att jag har svårt och andas.. sweatdrop .. men nu blir ni väl bara glada, Petra-hatare.. stare cry Absolut inte!! sad (Har ocks堧r崩t s堭ycket s堡tt det blivit s宮.det k䮳 tungt n䲠det blir s宮) <> .. Men du 䲠ju inte en av Petra-hatarna.. Nej ^__^ du kanske syftade på "petra-hatarna"(om det nu ens finns några) om jag nu inte har fel ._. men jag trodde du menade alla, så ja x_X *klänga* Oh trust me, det finns många.. Skulle kunna skriva upp en lista här och nu, men undviker det, vill ju inte få fler hatare..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:43 pm
Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy - Gråter så mycket så att jag har svårt och andas.. sweatdrop .. men nu blir ni väl bara glada, Petra-hatare.. stare cry Absolut inte!! sad (Har ocks堧r崩t s堭ycket s堡tt det blivit s宮.det k䮳 tungt n䲠det blir s宮) <> .. Men du 䲠ju inte en av Petra-hatarna.. Nej ^__^ du kanske syftade på "petra-hatarna"(om det nu ens finns några) om jag nu inte har fel ._. men jag trodde du menade alla, så ja x_X *klänga* Oh trust me, det finns många.. Skulle kunna skriva upp en lista här och nu, men undviker det, vill ju inte få fler hatare..v_v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:46 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy - Gråter så mycket så att jag har svårt och andas.. sweatdrop .. men nu blir ni väl bara glada, Petra-hatare.. stare cry Absolut inte!! sad (Har ocks堧r崩t s堭ycket s堡tt det blivit s宮.det k䮳 tungt n䲠det blir s宮) <> .. Men du 䲠ju inte en av Petra-hatarna.. Nej ^__^ du kanske syftade på "petra-hatarna"(om det nu ens finns några) om jag nu inte har fel ._. men jag trodde du menade alla, så ja x_X *klänga* Oh trust me, det finns många.. Skulle kunna skriva upp en lista här och nu, men undviker det, vill ju inte få fler hatare..v_v .. Nani? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:01 am
+ Musik + Fun people på msn
- Skulle ha varit med Nina idag, men hon blev sjuk. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:53 am
- .. Orkar inte nämna allt som jag mår dåligt för.. sweatdrop
+ Ny volym av Ranma½ << .. Hoppas jag får lite pengar av morsan så jag kan köpa den sweatdrop .. behöver mig ett gott skratt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 5:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 5:42 am
+ Musik. ^^ + Kollade in hela Evanescence's konsert på dvd:n. whee Super! + o.O Det var idag jag skulle sova över hos Verran. <.> Blandade ihop dagarna.
- Alla mår dåligt. ;-; *Skicka kramar till alla som mår dåligt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|