|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:12 pm
Jag väckte min tamagotchi igår xP den e fortfarande skitdålig o tråkig. Dör efter sju dar stare Men jag minns att min kompis hade en 101 dalmatinerna tamagotchi som jag älskade. Det var olika hundar vaje gång och den var bara allmänt bäst. Tänk att hitta en sån igen heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:16 pm
Min bror låg och vickade på häcken i min säng så jag daskade till honom med flugsmällaren xd xp mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:30 pm
InfectedMuffin Min bror låg och vickade på häcken i min säng så jag daskade till honom med flugsmällaren xd xp mrgreen Ajje!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 1:32 pm
Månadens outfit var snygg! Det finns de som förtjänar den mer än vad jag gör, så jag lämnar ingen motivation denna gång ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 2:21 pm
Tenglina InfectedMuffin Min bror låg och vickade på häcken i min säng så jag daskade till honom med flugsmällaren xd xp mrgreen Ajje! Hihi! mrgreen Det är skitroligt att jävlas med honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:07 pm
Äsh.. nu har jag funderat på vad för motivation jag skulle kunna ha för att få månadens outfit. Det enda jag kom fram till är att jag vill ha den, men är för dålig för att komma på varför... så jag struntar i det så länge -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 3:31 pm
InfectedMuffin Tebasile InfectedMuffin Vem skojar o skrattar med små hattifnattar? Jo? surprised .::Muuuuumin!::.

Iiiiih! whee heart Jag är helt kär i din bläckfisk =P .::Bläckfisk?::. jag som trodde det var en manet :/

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 4:40 pm
Tebasile InfectedMuffin Tebasile InfectedMuffin Vem skojar o skrattar med små hattifnattar? Jo? surprised .::Muuuuumin!::.

Iiiiih! whee heart Jag är helt kär i din bläckfisk =P .::Bläckfisk?::. jag som trodde det var en manet :/

Jaa... det kanske det är neutral Nej! det är det inte förresten, för maneter är skitäckliga och har inga ansikten. Så de så 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 10:16 pm
Tycker ni det är jobbigt med folk som lägger sej i hela tiden? surprised Tänk då på hur jobbigt det är för oss som måste lägga oss i xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 1:56 am
InfectedMuffin Tycker ni det är jobbigt med folk som lägger sej i hela tiden? surprised Tänk då på hur jobbigt det är för oss som måste lägga oss i xp surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 6:59 am
Grattis Muffin! Första på sida 10!
Tack Tenglina för donationen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 7:38 am
Pippi Longstrump Grattis Muffin! Första på sida 10! Tack Tenglina för donationen! No problemo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 7:42 am
Pippi älskar kläder! Hon behöver dom för att göra snygga outfits varje månad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:31 pm
fixfax InfectedMuffin Tycker ni det är jobbigt med folk som lägger sej i hela tiden? surprised Tänk då på hur jobbigt det är för oss som måste lägga oss i xp surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised Ja verkligen! :O du anar inte hur svårt det är att hålla käften
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|