|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 11:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 11:45 am
ingen orsak, smak tips: jag tror nog inte att din vägg skulle passa i rött, du kanske ska testa med nån ljusare färg av brun? kanske som matchar dinna möbler? : 3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 11:51 am
Hehe, nää.. Jag vet... Jag får dessutom inte färga det rött ^_^; Jag får inte änns ha röda gardiner =_=;;; Min mamma tycker det är för "porrigt" =_____=;;;;;; Men jag behöver något som matchar min röda matta, därför vill ja ha röda gardiner D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 11:53 am
jasså o: taskig morsa neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 12:11 pm
Är röda gardiner "porrigt"? o.O?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 12:36 pm
Aa, enligt henne.. :/ Hon sa något om att det såg ut som i en bordell ellet nåt.. -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 12:43 pm
Drobvirks Aa, enligt henne.. :/ Hon sa något om att det såg ut som i en bordell ellet nåt.. -_- vi får nog ta ett snack med din mamma o:
XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 12:53 pm
Taihen da Drobvirks Aa, enligt henne.. :/ Hon sa något om att det såg ut som i en bordell ellet nåt.. -_- vi får nog ta ett snack med din mamma o:
XDaa.. ^_^; Kan ju alltid försöka...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 11:01 pm
Så hon tycker att vårat hus är en bordell på julen? D;
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 12:30 am
Svea Viking Så hon tycker att vårat hus är en bordell på julen? D;
xd *hahaha* Tänkte likadant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 12:55 am
Äh, jag vet inte. Min mamma har blivit väldigt sjuk och aggresiv (hon säger att hon har fått cancer).. så hon säger en massa elaka saker till mig och min familj, egentligen tror jag bara att hon vill bestämma hur det ska se ut i mitt rum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 2:02 am
Okej, eftersom jag gör fula avatarer och det är tråkigt, tycker jag du kan rita av mig istället! biggrin *Kasta kärlek och lägga upp bild*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 2:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 4:36 am
Drobvirks Äh, jag vet inte. Min mamma har blivit väldigt sjuk och aggresiv (hon säger att hon har fått cancer).. så hon säger en massa elaka saker till mig och min familj, egentligen tror jag bara att hon vill bestämma hur det ska se ut i mitt rum. har hon cancer på riktigt? o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|