|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:57 pm
Dat zou cool zijn! Ik weet zeker dat mensen hier wat aan zullen hebben!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 8:05 am
Hij staat er jongens! Volgende week weer een nieuwe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 10:21 am
HEEL GOED GEDAAN GELOOF ME En wat je bij de andere topic zei dat ik minder loverig ben ,ik heb nog voor jou geaocht voor een uitgeverij biggrin dat betekent toch veel meer dan o.. wat goed gedaan biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 11:31 am
Mwa, dit kan er mee door blaugh geintje hoor! je bent een engel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 11:49 am
WOW lang niet meer gehoord Je bent een engel biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 6:31 am
Het is de bedoeling dat ik vanavond een nieuwe episode schrijf en hoofdstuk 8 hier plaats!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 12:26 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 2:45 pm
kittyocean Het is de bedoeling dat ik vanavond een nieuwe episode schrijf en hoofdstuk 8 hier plaats! Dat isa dus gelukt zie ik xd Mooi Kitty! Er komt steeds meer spanning in, dat doe je goed. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 9:04 am
Ice-kit kittyocean Het is de bedoeling dat ik vanavond een nieuwe episode schrijf en hoofdstuk 8 hier plaats! Dat isa dus gelukt zie ik xd Mooi Kitty! Er komt steeds meer spanning in, dat doe je goed. 3nodding Bedankt!!! Ik wilde vrijdag weer een nieuwe plaatsen, als het lukt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 9:40 am
kittyocean Ice-kit kittyocean Het is de bedoeling dat ik vanavond een nieuwe episode schrijf en hoofdstuk 8 hier plaats! Dat isa dus gelukt zie ik xd Mooi Kitty! Er komt steeds meer spanning in, dat doe je goed. 3nodding Bedankt!!! Ik wilde vrijdag weer een nieuwe plaatsen, als het lukt! welkom! Ik hoop het dan maar van wel... Oh YAY dat is morgen al biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 9:48 am
WOW dit is klasse werk wow en over dat ideeo ver de uitgeverij als je nog wil pm me ff!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 11:39 am
Aangezien meer mensen die info graag zouden willen hebben, is het dan niet makkelijker deze gewoon hier te posten? Of heb je strikte orders het geheim te houden ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:13 pm
Niet echt! Ok voor alle mensen die verhalen hebben! Als je een verhaal hebt en je wil er meer mee doen zoals een uitgeverij of het op vele sites plaatsen pm me ff! Zo goed? biggrin smile smile biggrin biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin biggrin smile smile biggrin smile biggrin smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:26 pm
Ik bedoelde eigenlijk de info in deze topic posten XD in een reply ofzo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:32 pm
Info he!?!?!?!!!!????!!!??? Heb ik nog niet ik moet eerst zeker weten of er wel iemand wil! Dus pm me maar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |