|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 11:18 pm
Pet Shop on oikein hauska manga. Kaikki 10 osaa loytyy hyllysta. Animenkin (4 osaa) olen joskus katsonut, mutta en enaa muista oliko se miten hyva. Tarttis varmaan vilkasta uudestaan, kun se on sen verran lyhytkin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 10:22 am
Kyaaaa!!!My-Hime muuttuu aina vain paremmaksi. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 10:34 am
...ja sain katsottua kaikki My-Himen 26 episodia.Piru vie,olin varma etta sarjaa paattyy aarimmaisen traagisesti ja ruumispinojen kera,mutta kas ihmetta:eipa niin kaynytkaan ja kaikki vetivat lopussa onnellisina karaokea. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 9:24 am
Se sarja on kylla kattomatta... Olen ehka ekan osan kattonut. Ei ilmeisesti vakuuttanut, kun edes muista... razz
Eilen illalla tsekkasin Snow Queen animen (Lumikuningatar satu animena) - en tieda kylla ekan jakson perusteella, etta onko siita mihinkaan. Aseria The Eternal oli aika kummallinen 'poika joutuu toiseen maailmaan, sille annetaan miekka ja sen oisi syyta ryhtya voittamattomaksi soturiksi' genren anime... razz
Taidan pysya noissa jo tutuissa sarjoissa taas... *irve*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 9:26 am
Se on tylsaa, kun ei tule uusia hyvia animeita. Ja jos niita sitten sattuu tulemaan, niita ei kanneta kovin nopeasti... crying
Se on vaarin! Tarttis opiskella lisaa japania... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 3:38 am
Eathlinn Se on tylsaa, kun ei tule uusia hyvia animeita. Ja jos niita sitten sattuu tulemaan, niita ei kanneta kovin nopeasti... crying Omaa animentekoporukkaa vaan kokoamaan biggrin Jollaki animation shopilla (vai-mika-sen-nimi-nyt-olikaan) vois saada jotain amatoorimaista aikaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 7:58 am
Mwah. Omien piirrettyjen teko on kovin kivaa. Neljan vuoden "kokemus" eika siltikaan mitaan muuta kuin pelkkaa mohkoa tuloksena mrgreen
...tai sitten se johtuu siita ettei mspaint+animationshop4+windowsmoviemaker ole kovinkaan pro yhdistelma sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2005 5:34 am
tietaaks joku mika jakso on se jossa on sellainen panta Inuyashan,Mirokun ja Kagomen paassa?? sweatdrop se panta laittaa ne kayttaytymaan oudosti domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 10:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 15, 2005 1:09 pm
Nyt en ole edes hirveasti katsellut animea... Naruton ajan tasalle ja Bleachin jokin aika sitten. Naruto olikin aika maraton. Oli hyva maara jaksoja rastissa... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 10:12 am
Kattelin Full Metal Panic!:in, FMP: Fumoffun ja nyt rupesin kattelee Bleachia. Kaikki ovat rokkaileet kyllä. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 11:02 am
Metal Armor Dragonar... se on t�ynn� pieni� ep�kohtia ja siks se onki niin hyv� xd
...tosin en tied� mist� sit� sais ku vaan 5 jaksoa on ladattavana... ja etsi� ei jaksa mie ainakaa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 12:38 pm
Jes. Tyttoanimea. Kamikaze Kaitou Jeanne.
...mie saan tasta kohta paansaryn! xD
Access = heart Noin = heart heart heart heart
Tyttoanimessa ei muuta kivaa kuin se etta se syovyttaa aivot niin etta... etta... etta silloin pinkki on hyva vari! Kaiken pitaa olla pinkkia! Nii... pinkkipinkkipinkki... uu, ja sydamia ja kukkasia, iiihihihii~!
Antakaa minulle pumppuhaulikko...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 12:49 pm
Liftrasir Antakaa minulle pumppuhaulikko... Pfft... stare ei normaali haulikko sitte rouvalle kelepaa vai? stare domokun rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|