|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:09 am
Ice-kit number_17 Ice-kit On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying vriendje kwijt? sad lukt je wel hoor. er zijn er genoeg anderen wink hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemadn van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wle..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:21 am
The Forbidden Angel Ice-kit number_17 Ice-kit On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying vriendje kwijt? sad lukt je wel hoor. er zijn er genoeg anderen wink hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemadn van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wle..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:30 am
Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit number_17 Ice-kit On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying vriendje kwijt? sad lukt je wel hoor. er zijn er genoeg anderen wink hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemadn van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wle..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? ligt eraan..probeer aan iets anders te denken dan gaat het het snelst.. veel bij vrienden zijn bv 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:31 am
@ number 17: Ik hoop het!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:34 am
Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit number_17 Ice-kit On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying vriendje kwijt? sad lukt je wel hoor. er zijn er genoeg anderen wink hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemadn van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wle..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:35 am
The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit number_17 Ice-kit On my mind: Ik ga nooit over hem heen zijn..nooit crying vriendje kwijt? sad lukt je wel hoor. er zijn er genoeg anderen wink hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemadn van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wle..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! dat werkt idd het beste blaugh als je op een ander vald is het over 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:37 am
The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:39 am
Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend misschien wel. maar als je verlieft word op een andere jongen dan gaat je aandacht daar naar toe zodat je hem vergeet wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:39 am
Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend Was/ben je verliefd op hem? Heb je al geprobeerd met hem te praten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:44 am
number_17 Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend misschien wel. maar als je verlieft word op een andere jongen dan gaat je aandacht daar naar toe zodat je hem vergeet wink maar je moet jezelf cker niet gaan forceren om iemand leuk te gaan vinden, en zeker niet om over iemand anders heen te komen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:50 am
The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend Was/ben je verliefd op hem? Heb je al geprobeerd met hem te praten? Ja ik heb met hem gepraat..euh is beetje lang verhaal..haha we waren bijna 3 jaar lang vrienden (close ook nog) dus dat praten ging wel, maar elkaar pijn doen ook sad Ik had al verkering ne nog steeds wel..maar ik weet niet meer of dat zo goed is ik bne nogal in de war..en voel me stom redface sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:52 am
kiek maar je moet jezelf cker niet gaan forceren om iemand leuk te gaan vinden, en zeker niet om over iemand anders heen te komen! Nee dat wil ik ook niet, is beejte jammer dat gaat dan vast niet goed..maar afleiding is wel fijn 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:52 am
Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend Was/ben je verliefd op hem? Heb je al geprobeerd met hem te praten? Ja ik heb met hem gepraat..euh is beetje lang verhaal..haha we waren bijna 3 jaar lang vrienden (close ook nog) dus dat praten ging wel, maar elkaar pijn doen ook sad Ik had al verkering ne nog steeds wel..maar ik weet niet meer of dat zo goed is ik bne nogal in de war..en voel me stom redface sweatdrop Aaahw.. doe het rustig aan.. Sja als dat praten niet helpt kunnen jullie het beter even laten rusten denk ik.. misschien over een tijdje dat het wel weer gaat? Dat weet 'k niet, wel zonde als je 3 jaar close friends met hem was! Maar je komt der wel uit meis 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:53 am
Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend Was/ben je verliefd op hem? Heb je al geprobeerd met hem te praten? Ja ik heb met hem gepraat..euh is beetje lang verhaal..haha we waren bijna 3 jaar lang vrienden (close ook nog) dus dat praten ging wel, maar elkaar pijn doen ook sad Ik had al verkering ne nog steeds wel..maar ik weet niet meer of dat zo goed is ik bne nogal in de war..en voel me stom redface sweatdrop okee, je hebt met hem gesproken, maar heb je ook al voor jezelf alles op een rijtje gezet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:56 am
The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit The Forbidden Angel Ice-kit hmm zoiets.. maar niet echt.. wel iemand van wie ik zoveel hou dat ik eigenlijk niet zonder hem kan en ook niet wil, maar wel moet crying en er zijn genoeg jonges dat weet ik wel..maar niet zoals hij Aaahw sad Knuf.. jawel met tijd kom je over hem heen.. echt *accepteerd knuffel.* dankje wel! maar hoe lang dan? Alles wat ik doe hij is in mn gedachten.. hoeveel tijd? Ik weet het niet dat kan echt wel een maand duren ofzo sad Maar niet te veel meer met hem omgaan helpt ook, en ga lekker andere jongens spotten! Hij is/was dus niet mn "het" vriendje, maar wel "gewone" speciale vriend Was/ben je verliefd op hem? Heb je al geprobeerd met hem te praten? Ja ik heb met hem gepraat..euh is beetje lang verhaal..haha we waren bijna 3 jaar lang vrienden (close ook nog) dus dat praten ging wel, maar elkaar pijn doen ook sad Ik had al verkering ne nog steeds wel..maar ik weet niet meer of dat zo goed is ik bne nogal in de war..en voel me stom redface sweatdrop Aaahw.. doe het rustig aan.. Sja als dat praten niet helpt kunnen jullie het beter even laten rusten denk ik.. misschien over een tijdje dat het wel weer gaat? Dat weet 'k niet, wel zonde als je 3 jaar close friends met hem was! Maar je komt der wel uit meis 3nodding Ja dat doen we nu, lekaa rniet zien, geen contact enzo..het valt beejte zwaar..maar ik zal wel moeten..eruit komen dan smile dankje 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |