Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

YamiEiji

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 10:22 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Apr 25, 2005 8:46 am

Nain unta etta eras miespuolinen puolikaverini pukeutui naiseksi. Pitkat hiukset nutturalla, meikkia, korvakoruja, ja sellainen vihrea valkopilkullinen kesamekko.

Hieman aloin rakattamaan kun nain kyseisen tyypin tanaan.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Apr 25, 2005 9:57 am

Heh,mie oon monesti nahnyt englannin kielisia unia.Ja kerran mulla oli tekstitys mun unessa. eek Sensuroinnitkaan ei ole vieraita mun unissa. xp Miten mie osaankin sensuroida omia uniani?!
PostPosted: Mon Apr 25, 2005 10:01 am

Carmen LaVihta
Heh,mie oon monesti nahnyt englannin kielisia unia.Ja kerran mulla oli tekstitys mun unessa. eek Sensuroinnitkaan ei ole vieraita mun unissa. xp Miten mie osaankin sensuroida omia uniani?!

Hei, minulla hieman samanlaista! xD

Ja kerran nain unta etta jouduin Jupiteriin, ja ihmiset siella puhui ihan ihme vinkuintiaamitaliekielella mita ei kukaan elava ole koskaan kuullutkaan.. heh... siina unessa mie aloin seurustelemaan sen Jupiterin prinssin kanssa vaikken tajunnut sen puheesta yhtaan mitaan xd Sen verran tajusin etta sen nimi oli "Kawai", ja sekos minua huvitti.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Apr 25, 2005 11:34 am

Liftrasir
Carmen LaVihta

Hei, minulla hieman samanlaista! xD

Ja kerran nain unta etta jouduin Jupiteriin, ja ihmiset siella puhui ihan ihme vinkuintiaamitaliekielella mita ei kukaan elava ole koskaan kuullutkaan.. heh... siina unessa mie aloin seurustelemaan sen Jupiterin prinssin kanssa vaikken tajunnut sen puheesta yhtaan mitaan xd Sen verran tajusin etta sen nimi oli "Kawai", ja sekos minua huvitti.

Muistan osanneeni puhua taydellista japania yhdessa unessani... sweatdrop
PostPosted: Mon Apr 25, 2005 4:27 pm

Liftrasir
Hieman aloin rakattamaan kun nain kyseisen tyypin tanaan.

xd Sen uskon. xd

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Apr 28, 2005 12:19 am

Ma nain jotain tosi vankaa unta jostain extremeurheilulajista(siihen kuului joukko ihmisia markapuvuissa ja koripalloja),kunnes kannykka soi klo 7.14!!Syntinen aika ihmisten soitella mulle!! scream
PostPosted: Sat Apr 30, 2005 5:43 am

MWUHUHUH! xD Nyt tuli janna uni...

Pari miespuolista kaveriani pitamassa toisistaan hyvin paljon. Hyvin, HYVIN paljon. Zomg domokun Mutta pakko myontaa etta olisivat vallan ihQ pari. Hehehe...

...kraah, my brain! domokun

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun May 01, 2005 1:43 am

Heh,nukahdin heti kun paa koski tyynya.Ja nukuin kuin tukki liikahtamatta mihinkaan ja nakematta unia.Yleensa mie nukun kuin Ranma,heh hee... xd
PostPosted: Mon May 02, 2005 8:30 am

Jaajaa. Mun oudoin uni.

Kolaan lunta isan kanssa meidan kodin pihalla kun isa menee nurkan taa. Sitten ma huudan iskaa ja se tulee pois sielta nurkan takaa mutta kun se tulee sen paa muuttuu kiinalaiseksi, koyhaksi, rikkaaksi, amerikkalaiseksi, hattupaaksi, kaikeksi vuorotellen. Sitten iska muuttuu sellaiseksi puu-ukoksi, niinku pyoreapainen pahkinansarkija ilman asetta ja hattua. Sitten puu-ukko-iska kopauttaa mua paallaan mun paahan ja ma menen myttyraksi meidan etu-oven eteen. Pian ma olenkin jo pikkuruinen aku ankka joka seikkailee eteenpain ison laivan reunoilla, ja ne laivan reunat on niinku portaiden kaiteet.. sitten olen ihminen ja kavelen tiella. sanon; "jaa jaa tuolla on meidan pihakeinu, menenpas kotiin".

Vualaa.

Chicken Biscuit

Wicked
Captain

PostPosted: Mon May 02, 2005 9:54 pm

Muistin juuri. Mie soin viime yona unessani jogurttia. Mie inhoon jogurttia. Yyyyy~ gonk
PostPosted: Tue May 03, 2005 5:51 am

YamiEiji

Wicked
Captain

PostPosted: Tue May 03, 2005 9:55 pm

Aeris89
Wicked
Muistin juuri. Mie soin viime yona unessani jogurttia. Mie inhoon jogurttia. Yyyyy~ gonk
mit䠭utta miksi? eek se h䮠on hyv䤠 3nodding
*Ei oikein valita mistaan maitotuotteista*
PostPosted: Wed May 04, 2005 2:12 am

Kossith

Invisible Hunter

Taxet
Crew

PostPosted: Wed May 04, 2005 6:31 am

Nukuin tässä taanoin päiväunet... teki gutaa... tosin veny pariin tuntiin sen normaalin 15-20min sijaan gonk
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces