Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Elainhotelli - Rupattelua lemmikeista Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Omistatko lemmikin?
Tokihan omistan.
71%
 71%  [ 35 ]
Njaah... En, mutta olen hankkimassa.
8%
 8%  [ 4 ]
Enpa.
20%
 20%  [ 10 ]
Total Votes : 49

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 11:35 am

Pikku-Timppa
Me�n kissa kyll� jos ei tykk�� ruoasta ni se sy� sen ja sitte protestiks oksentaa sen matolle... gonk

...hm, ehka sittenkin arvostan tata meidan kisulin tapaa enemman whee
PostPosted: Sun Mar 27, 2005 1:10 am

[ Message temporarily off-line ]

YamiEiji

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 9:49 pm

Vanhempien saksanpaimenkoira jouduttiin opettamaan talla viikolla. Sille oli tullut veritulppa oikeaan etujalkaan, minka vuoksi jalka oli turvonnut lahes kaksinkertaiseksi. Lisaksi silla oli todennakoisesti jokin sisaelintulehdus, joten vanhempani katsoivat paremmaksi paastaa vanhusraukan tuskistaan.

Onneksi kavin paasiaisena kotona. Se oli sitten viimeinen kerta kun nain Allin. sad
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 3:24 am

Aww.... sad Se on aina ikavaa, lemmikista luopuminen siis. Mina en itse ole joutunut kokemaan sita, kun lemmikki kuolee, mutta kylla esim. Chibin luovuttaminen vanhemmille oli tavallaan kova pala. Ikava sita kissaa koko ajan.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

AngwyMallard

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 5:53 am

Miu... Minun kissani on talla hetkella teilla tuntemattomilla, joten ilmeisesti uuden hankin kesalla... *huokaus* Inhottavaa etta kun kissaa voi pitaa periaatteessa ulkona maalla, niin sitten ketut korjaavat satoa. Mutta luonto asuu metsassa, blah...
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 6:21 am

Hm... meilla on ollut berninpaimenkoira, joka sairastui maksasyopaan ja sydamenvajaatoimintakin loytyi. Lopetettiin.
Sitten saksanpaimenkoira... uh, en muuten vielakaan tieda miksi se lopetettiin. Eivat nuo rakkaat vanhemmat kertoneet.

Sitten yli vuosi syksylla kissa halvaantui, sekin piti lopettaa. Tama oli minulle aika kova pala... raukkaparka raakyi ulkona sateessa ja mina istuin sisalla korvalaput korvilla kuuntelemassa musiikkia.

Nyt sitten on uusi kissa, mika on meilla ollut nyt vuoden. Edellinen omistaja paljastui allergiseksi, kissa tuli meille. Oli sen verran vahan aikaa viela edellisen kissan kuolemasta etta olin sita mielta etten viela haluaisi uutta, mutta minulta ei loppujenlopuksi kysytty. On tama kylla sen verran muru etta hullu olisin ollut jos olisin kieltaytynyt.

Liffy Glitter

AngwyMallard

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 6:25 am

Liftrasir
Hm... meilla on ollut berninpaimenkoira, joka sairastui maksasyopaan ja sydamenvajaatoimintakin loytyi. Lopetettiin.
Sitten saksanpaimenkoira... uh, en muuten vielakaan tieda miksi se lopetettiin. Eivat nuo rakkaat vanhemmat kertoneet.

Sitten yli vuosi syksylla kissa halvaantui, sekin piti lopettaa. Tama oli minulle aika kova pala... raukkaparka raakyi ulkona sateessa ja mina istuin sisalla korvalaput korvilla kuuntelemassa musiikkia.

Nyt sitten on uusi kissa, mika on meilla ollut nyt vuoden. Edellinen omistaja paljastui allergiseksi, kissa tuli meille. Oli sen verran vahan aikaa viela edellisen kissan kuolemasta etta olin sita mielta etten viela haluaisi uutta, mutta minulta ei loppujenlopuksi kysytty. On tama kylla sen verran muru etta hullu olisin ollut jos olisin kieltaytynyt.

*sympatiaa* sad Huono onni, taytyy sanoa... Itsellani ei ole kovin montaa lemmikkia ollut, mutta mummulan kissat tuppaavat jaamaan auton alle tien laheisyyden takia.. Joten tiedan jotenkin mita se sitten on. Mutta eivatpa kai nuo elaimet luonnossakaan kovin vanhoiksi elaisi..
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 6:28 am

KitsunekoChan

*sympatiaa* sad Huono onni, taytyy sanoa... Itsellani ei ole kovin montaa lemmikkia ollut, mutta mummulan kissat tuppaavat jaamaan auton alle tien laheisyyden takia.. Joten tiedan jotenkin mita se sitten on. Mutta eivatpa kai nuo elaimet luonnossakaan kovin vanhoiksi elaisi..

Niin no tuo siis on se "lista" suunnilleen kaikista otokoista joita meilla on 18v aikana ollut. Ja elaimilla tuppaa olemaan lyhyempi elinaika mita ihmisilla, se pitaisi lemmikkien kanssa muistaa...

Liffy Glitter

miraakkeli_88

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 11:39 pm

Wicked
Vanhempien saksanpaimenkoira jouduttiin opettamaan talla viikolla. Sille oli tullut veritulppa oikeaan etujalkaan, minka vuoksi jalka oli turvonnut lahes kaksinkertaiseksi. Lisaksi silla oli todennakoisesti jokin sisaelintulehdus, joten vanhempani katsoivat paremmaksi paastaa vanhusraukan tuskistaan.

Onneksi kavin paasiaisena kotona. Se oli sitten viimeinen kerta kun nain Allin. sad

cry Ei saa kertoa elainten kuolemasta...ma tuun aivan hirveen surulliseksi...aina ku jossain telkkusarjassa joku elain heittaa veivinsa mulla oikeesti alkaa itkettamaan redface vahat siita kuoleeko ihmiset elokuvissa kunhan vain elaimet jaa henkiin!
enka ma halua edes kuvitella elamaa ilman Tossua!
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 4:30 am

Qevna

Qevna

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 4:32 am

ai niin ja me yleensa teurastetaan syksylla noit lampaita jottei tulis sisasiittoisuutta ja muuta.. viime syksyna meni viimenen vuohi ja suurin osa lampaista. oli jotain kymmenen (ei niit voi kaikkia muistaa)..
PostPosted: Fri Apr 08, 2005 12:57 am

YamiEiji

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Fri Apr 08, 2005 10:25 am

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 7:10 am

Meilla on kamppiksen kanssa suloinen Myy kissa (nimi tuli kissan mukana) Vahan yli vuoden vanha, nyttemmin leikattu maatiaisnarttu.
Koetti juuri saada tassunsa minun ranskalaisiini... *sob*
Leikkisa, energinen, kekselias, puhelias... Hellyyden ja seurankipea. Mukava katti, valilla vahan rasittava, esim kiipeillessaan verhoissani keskellä yota... ^^;;

Sigissa linkki kuviin. ^^

Kotona, aidilla on koko lapsuuteni ja nuoruuteni bernhardinkoiria. (Ja on edelleenkin, niita ja muutama Islannin lammaskoira) Itsellani oli lapsena Cavalier King Charlesin spanieli Tassu. Tassu kuoli vanhuuteen kun olin kasilla. Se oli surullista, vaikka sita muutoin elainten kuolemiin olikin jo silloin tottunut.

Eathlinn
Crew

AngwyMallard

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 7:27 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers