Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Keittio // Ruoka &amp; Juoma keskustelua Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

YamiEiji

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 9:35 am

koulu ruoka on pahaa crying
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 9:48 am

Jep. Olen mieluummin koko paivan syomatta kuin kosken niihin ruokiin. Eilenkin oli jotain uunikalaa minka paalla tomaatteja. Hyi helv...!! gonk Ja voisivat jattaa salaatista kaikenmaailman kastikkeet pois, eiko niita voisi laittaa siihen salaatin vierelle ja sitten kuka haluaa kastiketta niin sita ottaa...

Mutta ei. Juuassa perkele saastetaan! En tieda ihan tarkkaan miten tuo liittyy saastamiseen, mutta tuo on vastaus.

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 11:20 am

Turun AMK:n ruokalan salaattilautaset ovat liian pienia!!! gonk
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 9:41 am

5 muumikuppia (3dl) paivassa Earl Greal teeta maidolla ja hunajalla on hyvaksi mielenrauhalle. Siis minun mielenrauhalleni. Tai sitten se on juuri se joka sekoittaa mielen.

thoughtless`

Boredalot

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 9:58 am

Ette oo kylla maistanu huonoa kouluruokaa ennen kun ootte kokeillu millasta hevonskeidaa Tampereen Yhteiskoulussa tarjoillaan. Sori vaan, keittolan tadit, mutta potut yleensa syodaan keitettyina. gonk
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 10:37 am

Hm, tuosta tuli mieleen etta raaka peruna on minun mielestani parempaa mita keitetty.

Mutta sellainen raaka keitetty, mita koulussa syottavat, tosiaan ei ole hyvaa.

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 11:45 am

Lahes kaikki kasvikset on minusta parempia raakana kuin keitettyina.

Ja kouluruoka on/oli miunusta hyvaa (jos unohdetaan meidan koulun kasvispoperot... e_e). Sen vain yleensa tajuaa vasta sitten, kun muuttaa pois aitin luota omaan kotiin ja pitaisikin itse tehda sita ruokaa. Ja silla opiskelijabudjetilla viela.
PostPosted: Mon Sep 19, 2005 1:02 am

Peruskoulun ja lukion ruoka oli avan gamalaa, mutta ammattiopistossa.. nam! Amiksen ruuan taso saattanee johtua siita, etta ruoka on kokkiopiskelijoiden tekemaa, joten takuu ruuan kypsyydesta ja mausta on varma! Tosi harvoin olen joutunut syomaan puolikypsia perunoita.. Ja kasvisruokakin, jota aina joskus satuin syomaan kun liharuoka oli loppu, oli todella hyvaa.

meppu
Crew

Stri_X

PostPosted: Mon Sep 19, 2005 3:18 am

nalka!!

Huomasin juuri tanaan kuinka on tarkeaa syoda tasapainoisesti. Olin viettamassa viikonloppua ja kahden paivan aikana en syonyt muuta kuin valkoista leipaa.
Ja vatsa aivan sekaisin.
PostPosted: Wed Sep 28, 2005 7:18 am

Kavimme tanaan luokkamme kanssa syomassa Naantalin kylpylassa osana teemakiertoajeluamme. Safkao li aitoa thai-ruokaa ja todella ihanaa.70-henkisen ryhmamme jasenista ainoastaan mina soin puikoilla...hm... sweatdrop

Carmen LaVihta

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Sep 29, 2005 1:31 am

Puikoilla pitaa syoda. whee
PostPosted: Fri Sep 30, 2005 11:33 am

[ Message temporarily off-line ]

Carmen LaVihta

truwolf316

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 11:19 pm

Ooooh. Keittiökeskustelua. eek Pitääpä tarkastella täältä reseptejä. domokun
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 2:07 am

Mulla on ollut onni aina kayda kouluja, joissa o ollut erinomainen ruoka... Lahdessa Tiirismaan lukioss aoli huonoin ja sekaan eiollut kovin kamalaa, laitosmaista vain.

Riisiohje vaikuttaa kiintoisalta... Kiitos!

Eathlinn
Crew

AoiOnaga

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 9:09 am

Hei, meidan koulussa kouluruoka on yleensa parempaa kuin se mita on tarjolla kotona. gonk Paaruuat on yleensa melko pahoja, mutta salaatti/leipapoyta yleensa korvaa koko asian. Perunoihin eika lihapulliin kannata meidan koulussa koskea, mutta onneksi on olemassa kasvisvaihtoehdot tai sitten ne salaatit ja leivat.

Yleensa meilla kotona on ruuat ovat liian suolaisia/rasvaisia minun makuuni... seurauksena syon melkein aina leipaa. gonk Tasta threadista tuli muuten mieleen etta pitaa menna tekemaan salaattia....
Olin tassa puolisen vuotta sitten addiktoitunut lidlin halpiskahviin (latte & capucchino - keitat vaan veden ja siina se) mutta nyt sen on korvannut Nordquistin teet.
Pitaisi joku paiva menna kauppahalliin ostamaan jotain "ihan oikeaa" teeta... whee
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces