Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Foodilishus! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[Norwood]

PostPosted: Sun Sep 24, 2017 6:22 am

Ik ga standaard 1 keer per week naar de supermarkten, gewoon om de drukte te omzeilen. Groenten en fruit haal ik wel gewoon dag vers in huis en meestal is dat beslissend voor wat de pot schaft.
PostPosted: Tue Sep 26, 2017 12:51 am

1 x per week bevalt mij ook het best. De eerste dagen eet ik dan dingen die kort houdbaar zijn en eind vd week de langhoudbare dingen zoals diepvries spinazie of fruit dat wat langer nog moet rijpen. mrgreen

Deze week veel avonddiensten... denk dat ik maar 2 dagen vd week samen met mijn vriend thuis eet. Is altijd wel lastig... soms geen zin om sochtends vooruit te koken rolleyes

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 30, 2017 2:00 am

wat eten jullie als jullie ziek zijn?
PostPosted: Mon Oct 02, 2017 12:37 am

Gelukkig ben ik niet vaak ziek... maar kippesoep, beschuit en geraspte appel denk ik? Vooral ook veel water drinken!

Ben nu echt even klaar met de magentron maaltijden... toch maar weer vooruit koken voor die avonddiensten. Lekker stamppotje ofzo biggrin

The Forbidden Angel

Norwood

PostPosted: Thu Oct 12, 2017 8:18 am

vanavond op het menu... paksoi heart
PostPosted: Fri Oct 13, 2017 12:25 am

Vanaf volgende week weer normaal eten... hopelijk dan die 2 kilo weer kwijt >_< Deze week was niet bar-slecht, maar het kon netter

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 1:56 am

Hier de eerste twee zwangerschapskilo's binnen whee Qua eten gaat het redelijk goed, wel veel zin in ongezonde dingen maar daar tegenover ook gewoon iedere dag groentes en geen magnetron maaltijden biggrin

Paksoi vind ik ook lekker, wat maak je ermee?
PostPosted: Fri Oct 20, 2017 2:18 am

Ik heb niets met paksoi XD of rettich. maar ik zou het in de wok doen.

Ik ben ook 2 kilo aangekomen >_< Maar bij mij niet wegens een hummeltje. Ik weet soms echt niet hoe ik het kwijt moet raken

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Oct 24, 2017 12:59 am

Aaahw.. ja en juist die paar laatste kilo's zijn het moeilijkste. Moeten ze per se weg? Ben heel benieuwd hoeveel ik in totaal zal aankomen en hoe dat er na de bevalling weer af gaat.. gelukkig heb ik over het algemeen niet zo'n moeite met op gewicht blijven, het is vrij stabiel ongeacht wat ik eet.

Sinds ik gestopt ben met sporten wel 5kg spieren afgevallen stressed
PostPosted: Sat Oct 28, 2017 8:49 am

moeten ze weg...? Ligt er aan wie je het vraagt. Volgens de voedingswijzer ben ik immens, volgens een andere wijzer ben ik zo'n 10 kilo te zwaar. Helpt ook niet dat ik nu al 2 weken non top werk en nog 1 week moet (dus ook za+zo werken)

Vanavond pistoletje met kipknakworst. Soort van licht eten

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 9:09 am

Ohhh lekker, nu heb ik zin in knakworsten mrgreen
Hier pizza besteld met ben en jerry's... beetje op de ongezonde tour en af en toe wissel ik het af met een salade, crackers of stamppot om het een beetje in balans te houden ofzo. Inmiddels +3kg.

Tsja wat volgens mij belangrijk is; moet het er van jezelf af?
PostPosted: Fri Nov 03, 2017 12:44 am

ik vind het lastig. Ik wil het wel kwijt, maar ik zit redelijk op een impasse. Nou ja, vanavond hutspot, dat is niet zo heel erg zwaar.

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Nov 03, 2017 1:54 am

Ja dat is lastig.. Ik blijf een beetje hangen in ongezond eetgedrag. Voel me daar toch minder goed bij dan wanneer ik gezonder eet. Ga weer eens een poging doen het toch om te gooien.
PostPosted: Sun Nov 05, 2017 4:41 am

gisteren een vegadagje gehad. Vandaag nog genoeg over dus een 2e vegadagje razz

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Nov 07, 2017 12:29 am

Doen jullie dat vaak, vega eten?
Ik ga vanavond bij een vegetarische vriendin eten dus ook vega. Denk dat het wel beter is om 1-2 x per week geen vlees te eten, maar toch eten wij elke dag vlees... xd Tijd om meer af te wisselen, minder vlees en ook af en toe vis.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces