|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 2:23 am
Liftrasir Ainii Aeris sinua varmaan kiinnostaa, ostin jonkin animelehden ja siina mainostettiin Inu-Yasha RPGta. Pleikkari kakkoselle. Tosin en usko etta sellainen suomeen tulee (ainakaan heti), kun taalla ei (luojan kiitos) ole mitaan hirveita massoja noita inujaska-faneja... . stare ...taalla on yksi innokas InuYasha-fani...mutta kun ei ole mitaan pelikonetta niin millas pelailen?Kraah,antakaa mulle rahaa!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 8:07 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 11:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 11:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 11:14 pm
Mie ajattelin ostella GBAn etta sais ihan niinku "oikeesti" pelata pokkemonia. Ois se jannaa.
...muh...
Onko Silent Hillit hyvia? Uusi peli pitaisi saada mita voi pelata yon viela pimeina tunteina...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 8:22 am
Liftrasir Onko Silent Hillit hyvia? Uusi peli pitaisi saada mita voi pelata yon viela pimeina tunteina... EHDOTTOMASTI! Mulla (tai no, siskollani stare ) on kaikki sarjan pelit. Melko kammottavia juu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 9:06 am
Ruoka Liftrasir Onko Silent Hillit hyvia? Uusi peli pitaisi saada mita voi pelata yon viela pimeina tunteina... EHDOTTOMASTI! Mulla (tai no, siskollani stare ) on kaikki sarjan pelit. Melko kammottavia juu. Mie kuulin ettei sita ekaa ole julkaistu euroopassa, totta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 9:30 am
Liftrasir Mie kuulin ettei sita ekaa ole julkaistu euroopassa, totta? On se! 3nodding Se kyl on Pleikkari 1 peli, etta voi olla nykysin melko vaikea loytaa mistaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 10:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2005 10:17 am
Nettihuutokauppoihin mie en luota, eli huono maiha kai sitten. Pitaa lahin vanhoja peleja myyva kauppa koluta lapi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 12:45 am
Mie en saa nyt yhtaan edes katsella noita miun CDROMejani tai edes harkita ostavani jotain uutta pelia. Tassa Gaia-addiktiossa on ihan tarpeeksi! xD;; Ei muuten, mutta taytyy tyot ja koulu hoitaa... Pelata kerkeaa sitten lomalla. (Milla lomalla? Olis yks opinnaytetyo vasattavana...)
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 12:51 am
Shame here... Kirjojen kanssa koneen edessa, HMM! Oppiikin hyvin... Yot pelaan (siis, about tunnin ennen nukkumaanmenoa) xp Tosin, kavereiden kertomuksista paatellen, mie en saattais saada Silent Hillin jalkeen enaa kovin hyvin unta... (liek, duh, it's just a game...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2005 2:29 am
Mie oon ihan haksahtanut maagiropeen, mita me pelattiin viikonloppuna kavereitten kanssa. Miulla on niin kova inspiraatio pelaamaan, etta huh huh.... Tas oon viimeiset puol viikkoa miettinyt, etta mita jos seuraavassa sessiossa tapahtuis nain ja nain ja nain.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 06, 2005 10:17 am
-Star Ocean: Till the end of time ja Star Ocean 1 (emulaattori) -FF7-9 (ysi ei omana), FFX (koneella oli myos ff3-6 mut ne havis siivouksen aikana) -Tales of Phantasia (emulaattori) -Dynasty Warriors -Dark Chronicle -Harvest Moon (emulaattori)
ja sit oli pokemonpelit mut ne havis samaisen siivouksen aikana jona noi ff pelit koneelta havis..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|