Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 9:46 am

kittyocean
Ik ben meer Fantasy en Magical Girl ^_^
Me2, geef mij maar de Japanse Anime, mag ook Engels, amar absoluut geen NEDERLANDS! Dat maakt de serie altijd een stuk minder leuk. Ik ben benieuwd wie de stemmen van W.I.T.C.H. zijn.
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 11:23 am

Dragonfly2900
Hier zenden ze Dragonball Z bijna non stop uit .... Vanaf het begin ... om de 5 botten ... gonk

Waar zit je dan? Belgie??
Maargoed, als ze het non-stop uitzenden.... is dat wel chill... ik bedoel hier is het al meer dan een jaar niet op tv geweest

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 11:41 am

kiek
Dragonfly2900
Hier zenden ze Dragonball Z bijna non stop uit .... Vanaf het begin ... om de 5 botten ... gonk

Maargoed, als ze het non-stop uitzenden.... is dat wel chill... ik bedoel hier is het al meer dan een jaar niet op tv geweest
Hier zenden ze geen tot bijna geen onvertaalde anime uit. Alleen Cyborg 9, of iets dat erop lijkt stare
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:43 pm

ButtonFly
kittyocean
Me2, geef mij maar de Japanse Anime, mag ook Engels, amar absoluut geen NEDERLANDS! Dat maakt de serie altijd een stuk minder leuk. Ik ben benieuwd wie de stemmen van W.I.T.C.H. zijn.

Och, Anime vind ik zowieso wel leuk. Niet alles. Gundam Wing is mij veel te zwaar. Cyborg 9 kwam niet op gang. Dragonball duurde te lang (8 eps voor 1 gevecht). YuGiOh duurt me ook te lang (ook zo'n 6 eps per battle). Geef mij maar luchtigere anime, met romantiek en humor.

Bij WITCH: je kan er haast donder op zeggen dat 1 van de stemmen door degene gedaan wordt die Misty/ Kari/ Kristel etc gedaan wordt. Ik denk zelfs voor Irma.
En dat 1 van de stemmen wordt gedaan door degene die Bloom van de Winx Club doet. Ze zeggen dat het in mei komt, maar op een andere site, die met Jetix had gemaild, werd het alweer Juni.

Apart dat ze trouwens al een tweede seizoen aan het tekenen zijn van WITCH. Seizoen 2 is hier nog net niet afgelopen XD Nog even we lopen achter.

IK WIL WETEN HOE ELYON ER IN WITCH UITZIET! Elyon is mijn fav.

Btw, ik heb in het WITCH tijdschrift gestaan met een tekening. Werd helemaal hyper toen ik het zag.

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:56 pm

kittyocean
ButtonFly
kittyocean

Och, Anime vind ik zowieso wel leuk. Niet alles. Gundam Wing is mij veel te zwaar. Cyborg 9 kwam niet op gang. Dragonball duurde te lang (8 eps voor 1 gevecht). YuGiOh duurt me ook te lang (ook zo'n 6 eps per battle). Geef mij maar luchtigere anime, met romantiek en humor.

Bij WITCH: je kan er haast donder op zeggen dat 1 van de stemmen door degene gedaan wordt die Misty/ Kari/ Kristel etc gedaan wordt. Ik denk zelfs voor Irma.
En dat 1 van de stemmen wordt gedaan door degene die Bloom van de Winx Club doet. Ze zeggen dat het in mei komt, maar op een andere site, die met Jetix had gemaild, werd het alweer Juni.

Apart dat ze trouwens al een tweede seizoen aan het tekenen zijn van WITCH. Seizoen 2 is hier nog net niet afgelopen XD Nog even we lopen achter.

IK WIL WETEN HOE ELYON ER IN WITCH UITZIET! Elyon is mijn fav.

Btw, ik heb in het WITCH tijdschrift gestaan met een tekening. Werd helemaal hyper toen ik het zag.
Ik vind die stemmen echt kut. Je hoord ze gewoon veel te vaak, dat is niet leuk meer crying . Ik wil ook zo'n stemmetje doen! Al zouden ze mij nooit kiezen omdat ik een veel te lage stem heb crying ! Met welke tekening en in welk nummer, willlik dan wel ff zien!! heart
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 12:58 pm

Ik weet niet meer precies welk nummer het was; ergens rond 11 tot 14. De tekening staat op op Deviant Art: http://www.deviantart.com/deviation/3022731/

Ik zou ook best een stem willen doen; maar de ene helft zegt dat ik okay ben, de andere helft stopt zijn oren dicht. Mijn vrienden vinden dat ik perfect ben voor een personage die ik zelf heb verzonnen, omdat zij zeggen dat ik dat echt ben en niemand anders dat kan zijn XD Maar zo boeiend is mijn stem niet!!

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 1:05 pm

kittyocean
Ik weet niet meer precies welk nummer het was; ergens rond 11 tot 14. De tekening staat op op Deviant Art: http://www.deviantart.com/deviation/3022731/

Ik zou ook best een stem willen doen; maar de ene helft zegt dat ik okay ben, de andere helft stopt zijn oren dicht. Mijn vrienden vinden dat ik perfect ben voor een personage die ik zelf heb verzonnen, omdat zij zeggen dat ik dat echt ben en niemand anders dat kan zijn XD Maar zo boeiend is mijn stem niet!!
Vet! En? Waar staan de letters WS voor?
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 1:08 pm

ButtonFly
kittyocean

WS -> Whisper Shadowhunter -> Mijn allereerste internet naam en mijn artiesten naam ^_^ Is eigenlijk zo gebleven. Vraag me niet waarom; misschien een stukje nostalgie ^_^

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 1:11 pm

kittyocean
ButtonFly
kittyocean

WS -> Whisper Shadowhunter -> Mijn allereerste internet naam en mijn artiesten naam ^_^ Is eigenlijk zo gebleven. Vraag me niet waarom; misschien een stukje nostalgie ^_^
Lol, en je begon emt tekenen toen je 16 was? Das dus 6 jaar geleden? Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat laat, niet? Ik begon toen ik 11 was, en toen probeerde ik ook gelijk al manga. Ik ben nu 14, en heb wat meer ervaring (Hoop ik xp ). Ik ga nu douchen en dan maffen. Ksieje nog wel es heart
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 1:16 pm

ButtonFly
kittyocean
ButtonFly
kittyocean

Lol, en je begon emt tekenen toen je 16 was? Das dus 6 jaar geleden? Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat laat, niet? Ik begon toen ik 11 was, en toen probeerde ik ook gelijk al manga. Ik ben nu 14, en heb wat meer ervaring (Hoop ik xp ). Ik ga nu douchen en dan maffen. Ksieje nog wel es heart

Ja, ik was inderdaad vrij laat. In 'mijn tijd' was Anime en Manga niet eens erg bekend! Ik leerde dat ook pas eind 16, begin 17 echt kennen (Pokemon was mijn eerste echte bewuste Anime waarvan ik wist dat het Anime was). In 6 jaar ben ik dus zo ver gegroeid. Ik vind het aardig wat, maar goed, smaken verschillen en ik heb nog steeds aardig wat te leren!!

Oh ja: ik heb kindertekeningen bestudeerd voor school, en de meeste mensen komen niet verder dan het gebruikelijke groep 8 tekenen. Kinderen die overstappen op Anime vergeten vaak belangrijke tussenstappen (anatomie) te nemen, waardoor het soms langer kan duren voor ze anatomisch correct kunnen tekenen.
Niet dat ik perfect was, want tot ik een jaar op 16 was, tekende ik groep 8 stijl. Door Elfquest ben ik er uit gekomen! En nu, 6 jaar verder......

Slaap ze!!

kittyocean
Captain

[KH]Sasuke

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 10:41 pm

*Naruto ownage* Bleach ownage ^^!!
Af en toe kijk ik wat animes die op tv's komen. maar dan moet ik me heel erg vervelen om dat te doen..
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 4:07 am

kiek
Dragonfly2900

Vinde?! Ik heb heel de Dragonball Z serie 35 keer gezien van begin tot het einde van Cell. in 1 jaar wel te verstaan

Dragonfly2900

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 4:56 am

Dragonfly2900
kiek
Dragonfly2900

Vinde?! Ik heb heel de Dragonball Z serie 35 keer gezien van begin tot het einde van Cell. in 1 jaar wel te verstaan

tot cell idd dat is wel wat veel >.> Net totale spies (ofwel totally spies) die zie je ook 100 keer in een jaar zo ongeveer
maargoed, hopen dat ze snel meer gaan uitzenden smile
I like the saiyaman saga XD (komt na de cell saga)
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 5:56 am

ik heb veel te vaak dragonball z gezien ^^ maar goed het is nog altijd wel leuk om te zien.

ow en hallo allemaal ^^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 5:57 am

hoi hoi ^_^! Alles goed?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games