|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:16 am
D0ppelganger Får väl lägga upp något jag med... rolleyes  Från spexfotograferingen med gamla klassen. Fotografen var galen och tog bilder när man minst anade det. .__. Och jag höll på att klösa ut ögonen på mig själv innan sminket var borta... haha, behöver sakffa bättre teknik för att få bort sminket med andra ord razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:05 am
Jo.  massa blixt.  Nej, jag försöker inte se sur ut. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:21 am
Baali  fan vad stor XP.....aja det här e jag xp (och ja jag e en kille) Wow, en bild på Baali i större storlek än msn, woho razz *överväger att ge vitt puder och uppfostra till bra pojke*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:26 am
firath jaa, eftersom att så många andra lagt upp bilder känner ja att det kanske bör göras 3nodding  det är då jag, tagen i sommar *äta på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:13 am
Sparvel haha, det lamaste. alla här verkar tycka att svart smink är gud eller nåt. jo, svart smink är inte helt fel, men inte på det sättet... sweatdrop det ska inte vara för kladdigt du xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:16 am
D0ppelganger Valkyria86 haha, behöver sakffa bättre teknik för att få bort sminket med andra ord razz Njaa, snarare skaffa en annan sort. Isch, överkänslighet är en demon. gonk jo, kan vara sant.. vad är du överkänslig mot då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:52 am
Oh...My....God... gonk Jag: [Suicidal Risk]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 11:25 am
Sparvel Valkyria86 Sparvel haha, det lamaste. alla här verkar tycka att svart smink är gud eller nåt. Verkar som om många har en lite anorlunda stil kanske.. Där av sminket? annorlunda? på vilket sätt då? fick för mig att svart smink va mycket vanligt just nu... men det är nog bara jag.
att inte ha smink alls däremot. DÅ kan vi börja prata seriöst ovanlig stil stressed Haha, kanske bra är jag som uppfattar smink och klädsel som uttryckssätt... >.< Har ju ganska mycket smink på mina bilder, dock orkar jag eller känner jag inte alltid för tt sminka mig alls...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:00 pm
da grunt Blixtra Haha, jag ska lägga ut en bild sen. men bara om någon vill se. *räcker upp handen* jag vill whee Men jag väntar på ett par katt öron och halsband från posten.. efter det får du se ok? ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 2:02 am
Silence_P FrodoLouLou okej jag får väl lägga ut.....ta betäckning då >_< Och kom inte och säg att jag inte varnade er xp  *gömmer sig* ninja Fiin! whee tack >_< *blundar och irrar runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 2:07 am
Filthy Nova_Camui Filthy da grunt  jag ser ut så där en vanlig dag. jag lovar 3nodding Lite albinoblacksheep stuk på bilden. xd xd "albinoblacksheep" nästan så att man funderar på att börja förolämpa folk med det xd Threebrain eller vad han heter gör sådana flashfilmer. Tar bilder på personer och målar på dom i paint typ. blaugh Det gör jag, Baali och chibi_chocobo också domokun ninja fasst bara på mig 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 2:37 am
Valkyria86 jo, kan vara sant.. vad är du överkänslig mot då? ..Allt. sweatdrop Brukar inte smink, kan vara därför. Men jag hittade inte någon bild (utom den där) som jag inte ser ut som ett monster på. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:23 am
D0ppelganger Får väl lägga upp något jag med... rolleyes  Från spexfotograferingen med gamla klassen. Fotografen var galen och tog bilder när man minst anade det. .__. Och jag höll på att klösa ut ögonen på mig själv innan sminket var borta... Hah, jag var med då! *slår d0ppel i magen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 6:32 am
chibi_chan Valkyria86 Haha, kanske bra är jag som uppfattar smink och klädsel som uttryckssätt... >.< Har ju ganska mycket smink på mina bilder, dock orkar jag eller känner jag inte alltid för tt sminka mig alls... Det betyder att jag är konstig. Sminkar mig aldrig. Eller också bara att det är det du trivs med? MAn ska följa sin natur.. Jag trivs i mycket smink smile (sidan 19)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 6:32 am
Blixtra Haha, jag ska lägga ut en bild sen. men bara om någon vill se. Klart smile MAn är ju lite nyfiken.... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|