|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 3:58 am
Puchiko_chan Dogcamp Puchiko_chan *kommer in på baren och trampar på Dogcamps näsa* Upp upp! Ge mig en öl! domokun *Är uppe på tre sekunder* Lätt eller stark öl?? Det är detsamma. Men ge mig en lätt, det är trots allt rätt tidigt. GAAAAAH! Vad har ni gjort med mig!?! Vad har DU gjort med dig?? *Det är nog bättre att du tar en cola*.. Du verkar redan vara lite full.. Ska gå och äta så det är självservering som gäller..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:13 am
Jaha... *pimplar en öl och går igen* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:15 am
*hopapr fel med stolen och flyger in i bar skåpet* Yes repen gick av!!! *dricker allt som ran ut* Umm.. *lämmnar dricks och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:19 am
*Städar upp efter yulles galenskaper* Otroligt hur mycket en kund kan stöka ner. *Plockar ivrigt upp dricksen och räknar ihop det*.. Tre öre?? Bara tre öre??? *Gömmer en kött yxa under bar disken och väntar på att Yulle ska komma tilbax* Häämmnndd!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:23 am
Har har det vart party ser jag. Yulle satt och sov fastlimmad på stolen när jag gick. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:24 am
Dogcamp *Städar upp efter yulles galenskaper* Otroligt hur mycket en kund kan stöka ner. *Plockar ivrigt upp dricksen och räknar ihop det*.. Tre öre?? Bara tre öre??? *Gömmer en kött yxa under bar disken och väntar på att Yulle ska komma tilbax* Häämmnndd!! *kastar en 10a i dogcamps öga* där har du lite mer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:25 am
Puchiko_chan Har har det vart party ser jag. Yulle satt och sov fastlimmad på stolen när jag gick. 3nodding Han har väl aldrig sovit?? Kan du hämta han åt mig är du snäll?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:26 am
Dogcamp Puchiko_chan Har har det vart party ser jag. Yulle satt och sov fastlimmad på stolen när jag gick. 3nodding Han har väl aldrig sovit?? Kan du hämta han åt mig är du snäll? O_o;; *tar fram en rocket launcher* leva eme alone gonk *slänger ut 60000tusen i dricks* *springer ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:27 am
*Sätter sig i ett hörn* Han är här nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:36 am
Puchiko_chan *Sätter sig i ett hörn* Han är här nu... Fast han drog igen xd Men nu har jag blivit rik.. *Slänger fram en starköl med tre isbitar i till Puchicko_chan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:37 am
Dogcamp Puchiko_chan *Sätter sig i ett hörn* Han är här nu... Fast han drog igen xd Men nu har jag blivit rik.. *Slänger fram en starköl med tre isbitar i till Puchicko_chan! *kommer in* Jag är heders gäst biggrin DDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:42 am
Yulle Dogcamp Puchiko_chan *Sätter sig i ett hörn* Han är här nu... Fast han drog igen xd Men nu har jag blivit rik.. *Slänger fram en starköl med tre isbitar i till Puchicko_chan! *kommer in* Jag är heders gäst biggrin DDDDJapp du var ju våran första gäst biggrin Och nästan våran ända neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:43 am
Dogcamp Puchiko_chan *Sätter sig i ett hörn* Han är här nu... Fast han drog igen xd Men nu har jag blivit rik.. *Slänger fram en starköl med tre isbitar i till Puchicko_chan! Hehe, tack tack. ^^ Vad har ni pågar för er idag då? Här i Västerås har det mulnat igen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:43 am
Dogcamp Yulle Dogcamp Puchiko_chan *Sätter sig i ett hörn* Han är här nu... Fast han drog igen xd Men nu har jag blivit rik.. *Slänger fram en starköl med tre isbitar i till Puchicko_chan! *kommer in* Jag är heders gäst biggrin DDDDJapp du var ju våran första gäst biggrin Och nästan våran ända neutral :S Kan jag få en grus?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:44 am
Puchiko_chan Dogcamp Puchiko_chan *Sätter sig i ett hörn* Han är här nu... Fast han drog igen xd Men nu har jag blivit rik.. *Slänger fram en starköl med tre isbitar i till Puchicko_chan! Hehe, tack tack. ^^ Vad har ni pågar för er idag då? Här i Västerås har det mulnat igen... Jag sköter baren och latar mig.. Här är det strålande solsken.. Ska ha träning idag blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|