|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 9:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 9:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:33 am
Jag har goda nyheter och d�liga nyheter =P
har �nnu inte lyckats hitta en riktig lokal om det �r s� att folk vill stanna, men... en �r dock m�jlig men v�ntar p� att min lata kompis ska kolla upp det stare
annars s� finns det m�jlighet att sova p� en lodig vind =P kallt o dystert... tag bara med liggunderlag och s�nt sj�lv, jag kan bara erbjuda 2 madrasser som 3-4 pers f�r dela p� =P
om n�gon inte skulle lyssna p� mig och b�rjar stojja runt o skrika eller vara allm�nt jobbig och h�gludd ker personen ut p� gatan utan n�gra undantag =P
om jag f�r reda p� om vi f�r tag p� annan lokal s� l�gger jag ut det h�r senast imorgon kv�ll eller fredag morgon
Och nu... jag vill hemskt gj�rna veta vilka som kommer komma och vilka som kommer att vilja stanna (och sova kvar p� min vind om det blir s�) =P
Spel och film kommer finnas, så om folk vill se nån speciell film på dvd så tag gjärna med, eller spela nånting speciellt så tag med också, jag kommer ta upp ett PS2 (en dosa) och ett Game Cube (2 dosor)
finns bara en Tv så vi får samsas =P
tag gjärna med dosor om ni vill spela multiplayer på nånting, och jag kommer försöka fixa ett x-box, så om någon kan, ta med 2 sådanna dosor =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 10:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 10:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 10:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 11:01 am
Dark Erica Krimz0r Dark Erica Jag ska sluta l�sa allt det h�r. gonk heart *Vill vara med.* Fr�n och med nu kommer inte jag skriva i n�got nytt p� f�rstasidan, och l�mnar d�rmed �ver allting till Shinobi. :3 <3 *Ger nyckel som inte leder till n�gonting och l�mnar tr�den.* >.< xP gonk synd att du inte kan komma.... Sover hos Blixtra heart biggrin KOmmer antagligen inte heller p� UppCon. gonk heart <.< SLUTA. scream Du måste!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 11:03 am