|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 7:21 am
Mr_RPG Ulviz Guild Wars, Warcraft 3 och Starcraft Omg, someone with taste! Finally! *thumbs up* härligt biggrin vilket av dom spelar du? alla 3 kanske?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 8:02 am
Ulviz Mr_RPG Ulviz Guild Wars, Warcraft 3 och Starcraft Omg, someone with taste! Finally! *thumbs up* härligt biggrin vilket av dom spelar du? alla 3 kanske? Han lirar inte guild wars, han har nyss tankat wc3 och han låtsas att han gillar starcraft för att låta coolt retro.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 8:17 am
Jalkazar Ulviz Mr_RPG Ulviz Guild Wars, Warcraft 3 och Starcraft Omg, someone with taste! Finally! *thumbs up* härligt biggrin vilket av dom spelar du? alla 3 kanske? Han lirar inte guild wars, han har nyss tankat wc3 och han låtsas att han gillar starcraft för att låta coolt retro. stfu plz talk2hand emo WC3... Meningen med mitt "someone with taste!" var att det fanns någon som spelade WC3 ist för WoW... (Towers räknas inte Jalk... <.<; wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 2:21 pm
Mr_RPG Jalkazar Ulviz Mr_RPG Ulviz Guild Wars, Warcraft 3 och Starcraft Omg, someone with taste! Finally! *thumbs up* härligt biggrin vilket av dom spelar du? alla 3 kanske? Han lirar inte guild wars, han har nyss tankat wc3 och han låtsas att han gillar starcraft för att låta coolt retro. stfu plz talk2hand emo WC3... Meningen med mitt "someone with taste!" var att det fanns någon som spelade WC3 ist för WoW... (Towers räknas inte Jalk... <.<; wink Det går inte att jämnföra wc3 med wow det är 2 helt olika spel... ja jag har spelat wow i ca 9 månader eller nått men jag la av och började nyligen med guildwars istället... vad brukar du lira på warcraft då? vanliga games eller custom? jag brukar lira custom på wc3 (okay typ bara dota men ändå razz ) å standard på starcraft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 6:36 am
Ulviz Mr_RPG Jalkazar Ulviz Mr_RPG Ulviz Guild Wars, Warcraft 3 och Starcraft Omg, someone with taste! Finally! *thumbs up* härligt biggrin vilket av dom spelar du? alla 3 kanske? Han lirar inte guild wars, han har nyss tankat wc3 och han låtsas att han gillar starcraft för att låta coolt retro. stfu plz talk2hand emo WC3... Meningen med mitt "someone with taste!" var att det fanns någon som spelade WC3 ist för WoW... (Towers räknas inte Jalk... <.<; wink Det går inte att jämnföra wc3 med wow det är 2 helt olika spel... ja jag har spelat wow i ca 9 månader eller nått men jag la av och började nyligen med guildwars istället... vad brukar du lira på warcraft då? vanliga games eller custom? jag brukar lira custom på wc3 (okay typ bara dota men ändå razz ) å standard på starcraft. Trigger maps (speciellt RPG kartor med brosan). Jag tycker att vissa trigger maps är ganska lika WoW... men det är säkert bara jag... <.<;; och brosan då...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 10, 2006 6:59 am
Mr_RPG Ulviz Mr_RPG Jalkazar Ulviz härligt biggrin vilket av dom spelar du? alla 3 kanske? Han lirar inte guild wars, han har nyss tankat wc3 och han låtsas att han gillar starcraft för att låta coolt retro. stfu plz talk2hand emo WC3... Meningen med mitt "someone with taste!" var att det fanns någon som spelade WC3 ist för WoW... (Towers räknas inte Jalk... <.<; wink Det går inte att jämnföra wc3 med wow det är 2 helt olika spel... ja jag har spelat wow i ca 9 månader eller nått men jag la av och började nyligen med guildwars istället... vad brukar du lira på warcraft då? vanliga games eller custom? jag brukar lira custom på wc3 (okay typ bara dota men ändå razz ) å standard på starcraft. Trigger maps (speciellt RPG kartor med brosan). Jag tycker att vissa trigger maps är ganska lika WoW... men det är säkert bara jag... <.<;; och brosan då... Jag lirar custom. Är skitbra på alla versioner av tower wars, mauls, td o.s.v. Samt nästan omänskligt bra på Hero line wars med aya sunstrider
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 6:23 am
Jalkazar Mr_RPG Ulviz Mr_RPG Jalkazar Ulviz härligt biggrin vilket av dom spelar du? alla 3 kanske? Han lirar inte guild wars, han har nyss tankat wc3 och han låtsas att han gillar starcraft för att låta coolt retro. stfu plz talk2hand emo WC3... Meningen med mitt "someone with taste!" var att det fanns någon som spelade WC3 ist för WoW... (Towers räknas inte Jalk... <.<; wink Det går inte att jämnföra wc3 med wow det är 2 helt olika spel... ja jag har spelat wow i ca 9 månader eller nått men jag la av och började nyligen med guildwars istället... vad brukar du lira på warcraft då? vanliga games eller custom? jag brukar lira custom på wc3 (okay typ bara dota men ändå razz ) å standard på starcraft. Trigger maps (speciellt RPG kartor med brosan). Jag tycker att vissa trigger maps är ganska lika WoW... men det är säkert bara jag... <.<;; och brosan då... Jag lirar custom. Är skitbra på alla versioner av tower wars, mauls, td o.s.v. Samt nästan omänskligt bra på Hero line wars med aya sunstrider lirar du inge dota då? razz ajja äre nån som vill lira nått på battlenet med mig så äre bara å skriva till mig när jag är online, jag heter antingen zbb-jaeger eller sylthesten (fråga inte varför -.-) när jag lirar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 3:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 8:51 am
Just nu spelar jag RO, och jag förstår nada. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 8:59 am
Petsy Just nu spelar jag RO, och jag förstår nada. >.<
Om jag haft tid och även hade RO nu så hade jag gärna spelat med dig och visat lite hur allt funkar n_n!:3 x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 9:26 am
Ulviz Jalkazar Mr_RPG Ulviz Mr_RPG stfu plz talk2hand emo WC3... Meningen med mitt "someone with taste!" var att det fanns någon som spelade WC3 ist för WoW... (Towers räknas inte Jalk... <.<; wink Det går inte att jämnföra wc3 med wow det är 2 helt olika spel... ja jag har spelat wow i ca 9 månader eller nått men jag la av och började nyligen med guildwars istället... vad brukar du lira på warcraft då? vanliga games eller custom? jag brukar lira custom på wc3 (okay typ bara dota men ändå razz ) å standard på starcraft. Trigger maps (speciellt RPG kartor med brosan). Jag tycker att vissa trigger maps är ganska lika WoW... men det är säkert bara jag... <.<;; och brosan då... Jag lirar custom. Är skitbra på alla versioner av tower wars, mauls, td o.s.v. Samt nästan omänskligt bra på Hero line wars med aya sunstrider lirar du inge dota då? razz ajja äre nån som vill lira nått på battlenet med mig så äre bara å skriva till mig när jag är online, jag heter antingen zbb-jaeger eller sylthesten (fråga inte varför -.-) när jag lirar. Nah har aldrig orkat testa. Lirar war-rock och börjar få spiffiga avtryckar skills. Kan så gott som alla hot-spots på alla banor nu även om min Xauen teknik är lite väl ensidig. Men på Khyber slår då fan ingen mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 7:04 am
Kingdom Hearts 2 Devil May Cry 3: Special Edition Final Fantasy VI Final Fantasy VIII Stepmania
Oooch... Vanligt shack. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 7:25 am
Valgarv Kingdom Hearts 2 Devil May Cry 3: Special Edition Final Fantasy VI Final Fantasy VIII Stepmania Oooch... Vanligt shack. domokun Är FFVIII bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 9:29 am
Jag tycker det. Ligger i topp tre i mina favoriter i FF-serien iallafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 4:31 am
Metal Gear Solid 2 - Sons of Liberty: Substance (PC) Stepmania FFVI (PS) FFVII (PC, till och från. Inte ofta nu för tiden.. xD) Just Cause Counter-Strike 1.6
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|