|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:19 am
Tjaah...en mie saanutkaan itseani lahtemaan kouluun tanaan. Tai no,mulla olisi vain ruotsia tuossa klo 14 maissa,mutta en mie taida pelkastaan sen takia viitsia raahautua bussipysakille... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 6:20 am
En muista muistinko jo hehkuttaa, mutta paasin yhteiskuntaopin lapi ja sain hyvaksytyn siita puoluetyostakin xD
Mika on silleensa jannaa. Moni puursi sen tyon parissa monta viikkoa, eika saanut hyvaksyttya, mutta mina aloitin sen tekemisen kaksi tuntia ennen deadlinea ja silti...
...haisee armahdukselta ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 5:59 am
miten naita atk tunteja kukaan jaksaa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 9:53 am
...kavi pieni haaveri viedessani raporttia opettajan palautelaatikolle. Sain ikavan haavan sormeeni, ja kuinka ollakaan,raportin selkamys naytti lopulta silta,kuin olisin tappanut silla jonkin pienen elaimen...paastaisen kenties. Mutta koska olin jo sellaisessa v**utustilassa,niin pistin raportin laatikkoon ja lahdin kotiin.Saa nahda mita opettaja miettii... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 11:01 am
Geh...
Kugaa ei ymmarra mua!!1 gonk crying
No joo. Sita vaan, etta esitin mielestani taysin jarkevan kysymyksen ("Olisiko mahdollista, kun elinika kuitenkin koko ajan nousee, etta joskus kaukana tulevaisuudessa ihmiset paasisivat elakkeelle vasta sadan vuoden ikaisina?").
...ne katseet ninja Pfft...
Mutta joo. Uusi jakso. VAIN kemiaa ja historiaa. Baila~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 1:47 am
:O
Katsoinpa lukujarjestystani kerrankin kunnolla, ja huomasin iloisen asian. Minulla on perjantai vapaapaiva!
Happy happy go lucky cha cha cha~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:11 pm
Kolme paivaa koulua,trallalallalaa! blaugh Ehka ma selvian kahdesta tentista ja yhdesta ryhmatyon esittelysta...urgh,peloista pahin:esiintymispelko. Olen taas siella luokan edessa kuin kala kuivalla maalla ja ankytan aani vavisten punaisena jotain sekavaa... confused Mika siina on kun joka kerta menen ihan lukkoon?Luokkakin on tuttu ja taynna kivoja tyyppeja! Noh,jotkut pelkaa hamahakkeja,niin miksen mina saisi potea stage fearia ihan rauhassa... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 12:19 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 1:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 1:14 pm
Ah niin,huomenna vika koulupaiva. cool Mwahahaha!!!Paanahkaa kiristikin jo kummasti...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 2:25 pm
Carmen LaVihta Vaikka jouduin kylla esittamaan rouva C:ta Joulumaan Napakympissa kerran.*yskahtaa nolona* Kuulostaa tutulta. Mina taisin esittaa samannimisessa naytelmassa rouva B:ta... tai kuka ikina olikaan. Lopussa paljastui etta olinkin joulupukin muori... Mutta siita jai elinikaiset traumat, koska joulupukkiluokkakaverini oli hipeloivaa sorttia! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 4:42 am
Liftrasir Carmen LaVihta Vaikka jouduin kylla esittamaan rouva C:ta Joulumaan Napakympissa kerran.*yskahtaa nolona* Kuulostaa tutulta. Mina taisin esittaa samannimisessa naytelmassa rouva B:ta... tai kuka ikina olikaan. Lopussa paljastui etta olinkin joulupukin muori... Mutta siita jai elinikaiset traumat, koska joulupukkiluokkakaverini oli hipeloivaa sorttia! gonk gonk Sain ihan puistatuksia. Vaan mullapa alkoi loma,jippijaijei!! blaugh Kolme viikkoa ilman raportteja,ah ihanaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 5:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 12:22 am
Aloin kansainvaliseksi tuutoriksi ja saan holhottavaksi kaksi tsekkilaista poikaa alkaen tammikuun kuudennesta.Jipii!! blaugh Olin jo yhteydessa heista toiseen ja vaikutti ihan kivalta tapaukselta.Saa nahda kuinka nopeasti opetan hanet pahoille tavoille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|