| Zou jij naar een meeting willen? |
| Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
| Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
| Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
| Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 12:32 am
je k**t bij meating natuurlijk voordie tijd ook zegen dat b.v. de mensen die in de beurt van enschede wonnen zich dan op het station verzamelen en dan samen verder rijsen naar het afgesproken punt , dan zullen somige ouders zich iets rustiger onder voelen metname om dat hun kind dan neit zeg maar de hele weg naar utrecht of zo aleen is . en ik dnek dat dat voor la voor somigen de doorslag kan geven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 7:28 am
The Forbidden Angel ik zie een Adpe meeting niet echt gebeuren, hoeft van mij persoonlijk ook niet zo heel erg van mij ook niet zo. daarvoor is er een net iets te kleine band tussen de mensen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 9:37 pm
number_17 The Forbidden Angel ik zie een Adpe meeting niet echt gebeuren, hoeft van mij persoonlijk ook niet zo heel erg van mij ook niet zo. daarvoor is er een net iets te kleine band tussen de mensen 3nodding Jah bij mij ook >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 24, 2006 11:03 pm
The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel ik zie een Adpe meeting niet echt gebeuren, hoeft van mij persoonlijk ook niet zo heel erg van mij ook niet zo. daarvoor is er een net iets te kleine band tussen de mensen 3nodding Jah bij mij ook >.> Niet bij iedereen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 2:19 am
gister de grote meeting gehad. uiteindelijk zijn der toch maar 11 mensen gekomen uit heel nederland. maar het was wel echt leuk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 4:52 am
Oranjekorfbalpizza! The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel ik zie een Adpe meeting niet echt gebeuren, hoeft van mij persoonlijk ook niet zo heel erg van mij ook niet zo. daarvoor is er een net iets te kleine band tussen de mensen 3nodding Jah bij mij ook >.> Niet bij iedereen 3nodding dusa moeten we hier een grotere band krijgen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 2:35 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 12:59 am
We kunnen het vast wel eens proberen ^_^ Misschien in de zomer? Of de eerste vakantie na de zomer ofzo... die lopen nog wel redelijk gelijk dacht ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 2:11 am
kittyocean We kunnen het vast wel eens proberen ^_^ Misschien in de zomer? Of de eerste vakantie na de zomer ofzo... die lopen nog wel redelijk gelijk dacht ik lijkt me wel leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 2:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 2:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 2:50 pm
arg, ik zat dinsdag in Saai Den Haag (alle winkeltjes waren boring!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:02 am
Den haag is wel oke kwa winkels.... alleen voor anime totaal niet goedkoop >.>'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:13 am
Oranjekorfbalpizza! Den haag is wel oke kwa winkels.... alleen voor anime totaal niet goedkoop >.>' ik ben van de week naar sutphen geweest daar was een stripwinkel met best goedkope anime stuf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:37 am
Oranjekorfbalpizza! Den haag is wel oke kwa winkels.... alleen voor anime totaal niet goedkoop >.>' Ik ken geen enkele goedkope Anime/ Manga zaak XD Hoewel... Antwerpen was wel te doen smile 12 euro voor een CD smile Maar voor die 12 euro heb ik magneetjes gekocht razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |