|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 11:14 am
Vem ska köpa den när den kommer till Sverige denna fredag? jag ska!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 12:05 pm
Jag har förbokat >w< och NEJ ingen får jämföra poäng, level eller något annat med mig. Jag har aldrig spelat ut ett PKMN-spel men jag har likväl köpt ett ur varje serie. Jag spelar för nöjes skull och inte för att bli någon mästare, så det är inte konstigt om ni har kommit längre än jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 1:00 pm
Det finns ett spelsubforum. wahmbulance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 8:25 am
Mikusagi Jag har förbokat >w< och NEJ ingen får jämföra poäng, level eller något annat med mig. Jag har aldrig spelat ut ett PKMN-spel men jag har likväl köpt ett ur varje serie. Jag spelar för nöjes skull och inte för att bli någon mästare, så det är inte konstigt om ni har kommit längre än jag. Jag har också förbokat, whee från eb games, hur skulle världen vara om dom inte fanns? gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 9:11 am
Jag fick det i brevlådan idag eek Mina första två Pokémon heter Sven och Karl xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 1:00 pm
Singing Apple Mikusagi Jag har förbokat >w< och NEJ ingen får jämföra poäng, level eller något annat med mig. Jag har aldrig spelat ut ett PKMN-spel men jag har likväl köpt ett ur varje serie. Jag spelar för nöjes skull och inte för att bli någon mästare, så det är inte konstigt om ni har kommit längre än jag. Jag har också förbokat, whee från eb games, hur skulle världen vara om dom inte fanns? gonk heart Jag förbokade hos CDON.com surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 27, 2007 7:12 am
Mikusagi Singing Apple Mikusagi Jag har förbokat >w< och NEJ ingen får jämföra poäng, level eller något annat med mig. Jag har aldrig spelat ut ett PKMN-spel men jag har likväl köpt ett ur varje serie. Jag spelar för nöjes skull och inte för att bli någon mästare, så det är inte konstigt om ni har kommit längre än jag. Jag har också förbokat, whee från eb games, hur skulle världen vara om dom inte fanns? gonk heart Jag förbokade hos CDON.com surprised Jaha xd fick du också en penna då eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 1:58 am
Singing Apple Mikusagi Singing Apple Mikusagi Jag har förbokat >w< och NEJ ingen får jämföra poäng, level eller något annat med mig. Jag har aldrig spelat ut ett PKMN-spel men jag har likväl köpt ett ur varje serie. Jag spelar för nöjes skull och inte för att bli någon mästare, så det är inte konstigt om ni har kommit längre än jag. Jag har också förbokat, whee från eb games, hur skulle världen vara om dom inte fanns? gonk heart Jag förbokade hos CDON.com surprised Jaha xd fick du också en penna då eller? Penna? surprised Nej, kan jag få din?
Älska att Zubat och Geodude låter likadant som i första spelet! >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 2:39 am
Lingonsylt har haft spelet länge men han har inte spelat lika mycket som jag och inte heller har han orkat göra något inlägg här surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 4:20 am
Suck, när lär sig abra något förutom teleport? Jag skulle gärna vilja ha en psykpokémon som kan göra i alla fall lite skada på motståndaren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 4:26 am
Lingon, jag orkar inte fånga buizel så om du gör det byter jag gärna mot något 3nodding Den finns väl i Diamond också?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 6:49 am
Mikusagi Singing Apple Mikusagi Singing Apple Mikusagi Jag har förbokat >w< och NEJ ingen får jämföra poäng, level eller något annat med mig. Jag har aldrig spelat ut ett PKMN-spel men jag har likväl köpt ett ur varje serie. Jag spelar för nöjes skull och inte för att bli någon mästare, så det är inte konstigt om ni har kommit längre än jag. Jag har också förbokat, whee från eb games, hur skulle världen vara om dom inte fanns? gonk heart Jag förbokade hos CDON.com surprised Jaha xd fick du också en penna då eller? Penna? surprised Nej, kan jag få din?
Älska att Zubat och Geodude låter likadant som i första spelet! >w< Nope xd älskar den trosts att den väget ett ton och inte får plats i mitt penskrin, inte för att man kan andvända den till ngt annat än ds:n <.< Visste inte det... .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 6:51 am
Mikusagi Suck, när lär sig abra något förutom teleport? Jag skulle gärna vilja ha en psykpokémon som kan göra i alla fall lite skada på motståndaren. Omg jag älskar psyk p. alla för utom den dära ankan >u< psykduck? eller ngt sånt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 6:53 am
Mikusagi Lingon, jag orkar inte fånga buizel så om du gör det byter jag gärna mot något 3nodding Den finns väl i Diamond också? s**t hur långt framme e du i spelet? jag har presic besegrat mitt andra gym....wahaha och jag har bara frångat 5...totalt...hehe känns lite kontigt, domokun dd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 6:56 am
Mikusagi Lingonsylt har haft spelet länge men han har inte spelat lika mycket som jag och inte heller har han orkat göra något inlägg här surprised Ok, min syltburk har inte fått ngt spel än >v< men jag gissar att lingonsylt är ngn människa på gaia >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|