| Lia heeft geld teveel! |
| Yes |
|
8% |
[ 1 ] |
| Very true! |
|
8% |
[ 1 ] |
| Yeah, so what? |
|
33% |
[ 4 ] |
| So, ik heb geld te kort! |
|
50% |
[ 6 ] |
|
| Total Votes : 12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 8:52 am
Melee VIII heeft nog niet gereageerd, weet iemand nog hoeveel stemmen iedereen had??? Anders kies ik ealin miresse denk ik, die deed toch mee????
ANGELOFANNE + .~HORSIE~ANNE~. + KITTYOCEAN + [_FRUITCAKE_] Heb ik een trade gestuurd, jullie kunnen de prijzen incasseren.
Deelnemers Lotto 01: KittyOcean won huis item, een klok!! 02: Darlaa won piercings voor je auto!!! 03: dvdb won SUPER CHECk van 5000 gold!!!! Ook hier zijn de trades van gestuurd.
Kortom, de zomer lotto is dood!! Nog even en we kunnen lachen met sint maarten de paarten.... razz razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 10:27 am
Wat een leuk idee! Ik zal meedoen, maar kan helaas mijn avi niet veranderen XP. Ach ja, kan niet alles hebben ^_^
En ik stem nu al op Darlaa!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 10:32 am
Lijkt me leuk, ik ga het proberen. (en ja, het regent en plenst en het waait en allemaal keihard en tegelijkt, het gaat hier in Groningen echt tekeer edit: behalve de wind dan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 11:10 am
---
Cool. Moet eerst nog questen voordat ik kan meedoen, zie er zo niet uit. =P
---
Moof! ~<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 12:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 7:40 am
Mooi, lekker veel deelnemers al! Zodra er tien mensen zijn gaat het echt beginnen hea! Dus spoort je buurman/vrouw/kind aan om ook mee te doen. Post dus allen je avi hiero en je doet mee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 2:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 5:54 am
Hey mensen, jullie moeten nog wel allemaal de poppetjes posten waarmee jullie mee willen doen. Er is geen thema ofzo (hoewel het Nederlandse weer een goed idee zou zijn...). Zorg dat je het op tijd post. Zodra er tien mensen zijn wil ik meteen beginnen met het openen van de stembus!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 11:16 pm
•♥• Zij zit mij altijd zo op te hemelen he whee 4laugh heart •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 5:06 am
Ik wil wel meedoen! Ik neem dan gewoon de ava die ik altijd heb, aangezien ik die zo'n beetje altijd heb razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 9:37 am
Darlaa •♥• Zij zit mij altijd zo op te hemelen he whee 4laugh heart •♥• Heeft misschien een reden XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 12:09 pm
Ik doe mee met mijn avatar! ^v^ Ik verander hem de laatste tijd nog zelden dus X3 moet ik ngo appart plaatje maken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 1:03 pm
Morgen als ik op me opa's computer ben dan kan ik de plaatjes bij de namen gaan zetten van de mensen die hun gewone avi willen houden.
Heeft er trouwens iemand al ideetjes voor de volgende wedstrijd.
Wat dacht je van: iedereen moet zoveel mogelijk op een bord spaghettie lijken ofzo, de winnaar krijgt (een bord spaghettie haha) iets van 5k ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 1:55 pm
Jeeeej! Dankjewel ^^ Ik ben vereerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 1:57 pm
Aelin Miresse Jeeeej! Dankjewel ^^ Ik ben vereerd! YAY! Go Aelin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |