|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 2:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 2:36 pm
Medlemmar
Mushi Valkyria86 Drevlin xironghostx Tejp EveningBird Necrofix Aranea Icedrop chibi_sakura-chan Nidder Jalkazar Quanthalas PartEx Zolah Gandiloulou TessiTuss Mikusagi Go
Om ditt namn ej står med här än, så posta igen! Jag har antagligen inte sätt det eller bara inte hunnit, och tills jag då har tid att kolla kanske det har bombats med post's efteråt, därmed är det stor risk att jag ej hittar/ser din post om medlemskap!
Så posta på om du inte blivit uppskriven!
Arbetet i denna klubb ligger bakom.... Mushi - Skaparen Drevlin - Information/Hj䬰 G.E.N - Kopierad Information sweatdrop
.:Nyheter i Fisket:.
30 - Dec - 2004 Fiske Hattar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 2:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 2:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 2:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 2:46 pm
Fiske-Tävlingar
Fiskar i Rad

Räkna ihop era poäng och posta dem sedan här med texten Poäng, Endast en fiske runda är tillåten. Denna gång håller fiske tävlingen till i Durem.
:Första plats:
:Andra plats:
:Tredje Plats:
Tävlingen avslutas på söndag klockan 19:00. xp
Inga priser finns ännu, och specielt inte till denna tävling. Är för stor risk för fusk m,m.
Dock, vad vore det för roligt med att fuska egentligen? Man gör det ju för att se om man kan... sweatdrop
:Tävlingar med Priser:
Kommer sen sweatdrop Annat Vill du ha en license? Varsågod, Bara att byta ut bilden! blaugh Om du vill ha hjälp så kostar det 10g... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:05 pm
Jag vill vra med! Och du får göra den till mig wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:09 pm
Valkyria86 Jag vill vra med! Och du får göra den till mig wink =skrattar= Okey. 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:21 pm
Klart klart! xd whee =glomps= Får jag använda den info du skrev i Chocko's topic här också? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:24 pm
Mushi Klart klart! xd whee =glomps= Får jag använda den info du skrev i Chocko's topic här också? smile Ok...så länge du skriver att det är jag. wink Jag kan försöka komma ihåg att nämna när jag uppdaterar. Annars kan jag försöka (om jag orkar) uppdatera här också eftersom jag kan det nu som mod. 3nodding Så slipper du kanske lite jobb iaf, samt att det kommer upp på båda ställena samtidigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:25 pm
Drevlin Mushi Klart klart! xd whee =glomps= Får jag använda den info du skrev i Chocko's topic här också? smile Ok...så länge du skriver att det är jag. wink Jag kan försöka komma ihåg att nämna när jag uppdaterar. Annars kan jag försöka (om jag orkar) uppdatera här också eftersom jag kan det nu som mod. 3nodding Så slipper du kanske lite jobb iaf, samt att det kommer upp på båda ställena samtidigt. Klart! biggrin Du står under "Arbetet i denna klubb ligger bakom...." domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 3:40 pm