|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 12:48 am
Jag har bokat ( och betalat?) till årets uppcon men jag undrar mest om alla andra som härjar här på gaia skall dit och om det skall kanske vi ha någon dag/tid på dag som man kan möta och säga hej till varandra? tror det finns några här som inte träffat varandra(eller andra(t.ex. mig >_<)) *~*Folk som kommer*~* WishIHadAnAngel Sakana-Sama Valgrav Shinobi_8745 Daenis prrnill *~*Folk som kanske kommer*~*Onegaki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 3:15 am
Gaiafolk har en tendens att samlas i flockar på konvent, så det är nog ingen fara när det gäller "tid" att träffa folk. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 3:57 am
det är som shin säger biggrin för på uppcon är det för mkt folk så man brukar jämt sluta upp i grupper och svenska gillet gruppen brukar jämt va en av dom grupperna på ett eller annat sätt på uppcon!! annars om man vet en från svenska gillet där så brukar man kunna fråga dom va en viss svenska gillet medlemm är xD så kan man springa å flumma runt å leta :3 och planera in sin ninja glomp :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 5:24 am
Jag kan göra iordning en uppcontråd. n_n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 7:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 9:25 am
Jag ska nog komma till uppcon...hoppas jag blir klar med min cosplay innan den börjar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 2:53 pm
Jag tror inte jag kommer... vill mest komma för att kunna tävla med min musikvideo xD Fast då måste jag cencurera den för den kommer ha någon sekunds hentai (den måste ha det) och då blir den förstörd så jag kom på att jag kanske inte alls vill vara med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 1:03 am
Valgarv will be there. Tippar på att det blir mitt sista Uppcon också. BE THERE OR BE FYRKANT.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 5:59 am
Jag ska vara arrangör mwehe, så hälsa på mig om ni ser mig i kassan! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 2:10 am
jag kommer nog inte, men om folk vill träffa mig kan jag nog komma och hänga lite utanför...bor ju ändå där så. dumt att inte passa på ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 9:09 am
kureyuki jag kommer nog inte, men om folk vill träffa mig kan jag nog komma och hänga lite utanför...bor ju ändå där så. dumt att inte passa på ^^ Bor du i Uppsala? surprised Varför lär jag mig aldrig var du bor? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 9:47 am
Valgarv Tippar på att det blir mitt sista Uppcon också. U MISTER R FYRKANT! Shame om det blir ditt sista! >:00000 -kasta glass på- NO MOAR AJSUKREAMU FOR YOU! Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 8:55 am
O_O då vete jag^^
kan alltid fråga hippie (niddler)... den stackarn går man ju på samma skola(tom klass) på....
edit: snyggt gjort sakana-sama... *funderar* borde göra en liten not på första posten om alla som "vet" skall komma... *funderar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 9:05 am