|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:50 am
Toivottavasti tama ei ole spammia. Sanokaa, ettei tama ole spammia? En ole 100 prosenttisesti lukenut suomikiltaa tassa lahiaikoina, mutta emmie teita ole unohtanut (toisinpain mahdollisesti...) Ketka menee ropeconiin? Missa on tapaamispaikka? Monelta? Mita te teette siella? Mitka vaatteet?
-> Meika menee, majottaudun kameeraamaan ja piirtamaan ihmisia bofferointipaikalle, jos se ei ole aivan autio. Joten minut varmaankin tunnistaa, kun olen siina samassa paikassa 24/7, kunnes haen jatelon.
Miittipaikka on lauantaina 18.00 ravintolan puoleisella ovella. Jos ette tieda missa se on, niin kiertakaa coni ympari, kylla se vastaan tulee. :3 Jos joku ei paase juuri siihen aikaan, niin voihan sita sitten myohemmin miitilla olleet osoitella toisiaan, nyt kun tunnistavat toisensa (paitsi mina, jolla on huono nimi- ja kasvomuisti.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 5:51 am
Tuolla Kesatapahtumia -topicissa oli jotain juttua Ropeconista. Mutta joo. Sanonpahan nyt sitten taallakin, etta mina olen menossa koko viikonlopuksi ja tapaisin ihan mielellani Suomikiltalaisia siella.
Minulla ei ole mitaan tarkkaa suunnitelmaa, mita conissa teen. Tarkoitus olisi pitaa hauskaa ja ropettaa. :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 5:52 am
Mie tulen yhden kaverini kanssa. Ajattelin paa-asiassa ahdistella ihmisia kamerallani. Minut tunnistaa pehmolelutiikerista milla on iso hanta. En ole koko viikonloppua, miun pitaa kereta takaisin poikkista kiusaamaan.
Eli... jos kavelee vastaan tyhmannakoinen mustatukkainen tytto jolla on kamera esilla ja pehmotiikeri paan paalla ja tyton seurassa punatukkainen mahdollisesti silmalasipainen mies niin sille tytolle (tai miksei miehellekin) saa sanoa terve.
Ensimmainen kerta minulla koko hommassa niin en yhtaan tieda mita siella tekis muuta kuin kuvaisi ihmisia rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 11:00 pm
Uzumaki Tuolla Kesatapahtumia -topicissa oli jotain juttua Ropeconista. Mutta joo. Sanonpahan nyt sitten taallakin, etta mina olen menossa koko viikonlopuksi ja tapaisin ihan mielellani Suomikiltalaisia siella. Minulla ei ole mitaan tarkkaa suunnitelmaa, mita conissa teen. Tarkoitus olisi pitaa hauskaa ja ropettaa. :] Yritin loytaa, mutta en nahnyt. neutral En etsinytkaan tarpeeksi. (Huomasin sen nyt) Olisiko mitaa ehdotuksia tapaamisen suhteen? ^^ Jos ihmiset uskaltaa sinne. Jajaja. Mustatukkainen tytto pehmotikrun kanssa. :3 Selvas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 11:49 pm
Mie oon tulossa, ja Tapani myos. En tieda missa me tarkalleen ottaen tulemme pyorimaan, yhdessa vai erikseen (luultavasti erikseen). Luultavasti mie olen tietyissa paikoissa juttelemassa ihmisten kanssa, tapittamassa kun Tapani pelaa tai sitten jossain vaiheessa (luultavasti aika myohaan) mie vedan ropee (siihen voi viel osallistua, btw, jos kiinnostaa) tai sitten mina teen jotain muuta. Piirustuskisaan ajattelin osallistua.
Onishan minut tunnistaa eikos vain? ^_^ Muille, jotka ei tunnista, mie oon lyhyt, blondi otus ison, mustaan pukeutuneen otuksen seurassa. Mie luultavasti kaytan mustia farkkuja ja joko mustaa Batman-paitaa tai tummahkoa violetti/punaista batiikkikuvioista paitaa, jossa on solmu edessa. Vaihtoehtoinen alaosavaate minulla on musta samettihame, jonka alla violetit viskoosihousut. Jalkineina minulla on ruskeat mokkasaappaat (miun pitais vaihtaa ne, mutta eipa ole vaan tullut sita tehtya) ja takkina, jos se mukana roikkuu, musta nahkatakki. Voisi periaatteessa ottaa mukaan jonkun pehmolelun (valkoinen kissa- tai koira- tai siniharmaa tabby kissapehmolelu) tai sitten ottaa mukaan kannykkakaveripupun, joka minulla oli viimeksi, kun ropeconissa kavin (ja miun piti tehda sille nahkavaatteet gonk ).
Hmm, pitaisikohan minun antaa puhelinnumeroni jollekulle, jotta minut voi saada kiinni tarvittaessa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 12:52 am
Tama kuulostaa epailyttavalta, mutta minulla on puhelinnumerosi. ninja Byakkiksen myos. Tai ainakin jotkut numerot vuodelta nakki. biggrin Kun en ole koskaan jaksanut alkaa poistelemaan noita. Tosin kannattaa varmaan antaa se kannynumero jollekin toisellekin, jos satun itse eksymaan jonkun kissapojan seuraan tj.
Ja totta kai tunnistan sinut. ^^ Minua ei muuten varmaan linnanurkkauksessa nay - en muista enaa mitaan linnalaisista.
Niin ja omat vaatteet ovat luultavasti joko musta haapuku (jonka kaikki kuitenkin sekoittaa goottiin ja sitten lentaa verrrrta) tai sitten toisena paivana harmaat housut taskuilla + musta samettinen muka-korsetti ja toisena paivana musta hame seka vihrea, harsokangasta oleva korsettia muistuttava paita. Enka ole gootteh. Ne on ihan normaalit vaatteet. o:< Niin ja sotkuisista tumman ruskeista hiuksistani ei voi erehtya. Pitkat ja rumat.
Raahaan mukanani Ambrea (oliko silla Liffi nikkina taalla?), jos se paasee paikalle. Ja Ambre/Liffilla on sitten pupun korvat. >:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:47 am
Niin ja joo ja jos ketaan kiinnostaa miunkin puhe-elin numero niin PM moi. Omankin numeron saa antaa mutta olen niin pelokas puhelimen kayttaja etten kuitenkaan saisi soitettua tai tekstattua karpasellekaan joten se on yhta tyhjan kanssa.
Pukeutumisestani en osaa yhtaan sanoa... kaulapantaharpake! Sen mina laitan. Siina on vaaleanpunainen rusettiharpake, ja siina on niittiharpakkeita. Nih. Kunnon harpake, siis.
Mutmutmut tuota killan valokuvauksellisesta albumista loytynee miun kuvakin tai kaksi, jotka voi auttaa tunnistuksessa.
Niin ja mie tosiaan varmaan paa-asiassa sen perjantain oleskelen siella, lauantaina lahden jo poijjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 11:39 am
Lauantaina tulen toiden jalkeen. Eli joskus 16-17 aikaan olen paikalla. Varmaankin vedan niskaan jotain vaatetta juu... En ole varma lahteeko mein FMA porukka sinne vai ei. Enka valttamati viiti maksaa sisaankaan... Mutta hengaan siella ulkopuolella sitten. Jotkut ihmiset mut tunnistaakin... Mutta jokin tapaamisaika ja paikka ei olisi paha idea? Lauantaina illalla joskus? 18 vaikka? Wickedkin muuten uhkasi, etta voisi tulla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 12:22 am
Onis, taitaa olla vanhoja numeroita. ninja
eek Wicked uhkasi tulla! No, sitten mina en ainakaan... blaugh
Pieni korjaus muuten. Se iso otus kumppani (Tapsa) ei tule nakymaan miun seurassani kovinkaan paljon, koska Tapsa ei halua viettaa aikaa minun kanssa Ropeconissa. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 6:51 am
Suunnitelmien akillinen muutos: Mie en tulekaan eek confused sad
Eliii... minua ei tarvitse etsia ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:15 pm
Kuudelta siella ravintolan puoleisen oven tietamilla? Miten moni on tulossa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:18 pm
Ja jos ihmiset laittaa mulle numeroitaan PM:lla, niin voin sitten soitella. (Niille, jotka ei loyda) Ja toki, jos ehdin ennenkuin perjantaina jo matkustavat lahtevat matkaan niin annan omani vastineeksi 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 12:09 am
Aww, Liftrasil ei tule. neutral
Ja toivottavasti Tapsalla on hyva syy tuohon. > surprised
No, tassa on aika vahan aikaa sopia mitaan, mika sopisi kaikille joten -> Miitti ravintolan puoleisella ovella lauantaina kuudelta. ^^
Meitsilla on musta samettinen muka-korsetti, jossa on mustia silkkinauhoja sidottu eteen ja savun harmaat farkkuhousut. Mahd. samettihihat, riippuen vahan ilmasta ja siita, jaksaako niita raahata kaikkialle, kun ne ovat vahan hankalat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 3:51 am
Pitaa kirjoittaa tuo tapaamisaika ja -paikka ylos. *Etsii kynaa ja paperia.* whee
Ja minen saa roikkua Tapsassa, koska han haluaa viettaa aikaa kavereittensa kanssa. Saa sita kayda moikkaamassa, mutta kaikki mita katsotaan pelin hairitsemiseksi tai muuksi sellaiseksi tulee jattaa pois. (Minen osaa selittaa sita hyvin. Jos haluat kunnon selityksen, niin onhan se Tapsa siella paikan paallakin. confused )
No joo, mie varmaan purnaan siita ja luultavasti muustakin Conin aikana. Alkaa myoskaan ihmetelko, jos mie itken (varsinkin, jos mie satun angstituulelle iltamyohaan). Miulla on ollut vahan rankkaa viime aikoina. Oma elama mullinmallin eika muut tunnu auttavan sita laisinkaan (eras tosi ihana ihminen tuolla Atlantin takana uhkasi tanaan tappaa itsensa).... Mitenkahan minusta tuntuu, etta tama con on minun kohdallani tavallista synkempi? sad
Mutta niin. Mie olen vahvasti sita mielta, etta mina tartteen ajanvietetta siella sitten. Mie voisin kenties vetaa ropee (BESMia, anime-rope) ainaskin ja mie ihan oikeesti masennun, jos kukaan ei halua pelata. domokun Mutta jos kukaan ei halua, niin en mina pakota osallistumaan. Kuiteskin, mie oon viel aloittelija ropenvedossa ja silleen. Kyl mie ymmarran. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|