Yosh. Jag planerar en liten turné till sommaren, i brist på annat att göra, antar jag.
Det kommer gå till att jag mer eller mindre reser från stad till stad, tar varierande uppehåll ibland. Jag kommer ju såklart kanske vara i behov att göra något längre uppehåll för eventuella småsaker, så som att tvätta packningen jag kommer bära med mig, samt kanske fylla på min vattenflaska och dylikt.
Jag har en någorlunda plan på hur jag har tänkt att göra mina uppehåll och hoppas på att jag kan göra mina små stopp hos folk utan några större problem, men jag tänker såklart prata med er som jag har tänkt mig när tiden väl kommer.
Men, syftet med denna tråd, förutom att göra folk medvetna om att detta kommer ske, är att sätta upp någon sorts av "möten" i de städer jag kommer resa igenom. Kanske så som "IRL-träffar" som har bestämts tidigare i Gillet, men något i den stilen iallafall.
Vart jag kommer att göra uppehåll och hur länge jag kommer vara där kommer uppdateras i inläggen nedanför.
Fler städer och platser kommer läggas till under tidens gång kanske, men de som står nu är grunderna iallafall. Och jag kommer inte till 100% resa genom alla städer i den ordning som står, men det är hur jag kan tänka att min resa genom landet kommer gå iallafall.
Ändringar kommer att ske, definitivt. Men det kommer att uppdateras under tiden hur det kommer bli.
Coming Summer 2007
Under construction.