|
|
Suositko piirtaessasi/ varittaessasi Derwentia? |
Tottahan toki |
|
30% |
[ 8 ] |
En oikeastaan (kerro mita puuvarikynia kaytat) |
|
15% |
[ 4 ] |
En ole kuullutkaan |
|
53% |
[ 14 ] |
|
Total Votes : 26 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:06 am
No niin. Samankaltaine kysymys ei mennyt suuremmalle yleisolle lapi, joten koitan, ottaako se tuulta siipien alle taallakaan. Ainakin sinun luulisi tulevan Akai Kitsune-chan... Tulethan *odottaa anova ilme kasvoillaan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:11 am
Olenkohan nyt ihan blondi,mutta toi Derwent ei sano mulle mitaan. sweatdrop tavallisilla puukynilla ja tusseilla mina piirustelen,ja silla siisti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:15 am
Uskoisin niiden olevan ihan hyvia, ainakin vakuuttavia niilla tehtyja toita olen nahnyt. Mutta tyyriytensa puolesta en ole itse paassyt kokeilemaan, pitaisi saastaa. Talla hetkella omistan jopa 12 varin akvarellit, merkkia Cretacolor. Aika hyvat, jos vain olisi ollut enemman vaihtoehtoja olisin ostanut isomman pakkauksen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:19 am
Carmen LaVihta Olenkohan nyt ihan blondi,mutta toi Derwent ei sano mulle mitaan. sweatdrop tavallisilla puukynilla ja tusseilla mina piirustelen,ja silla siisti. Et ole kuullut vai... Ei se mitaan. Mutta ne ei ole mitkaan vannoutuneiden fanien vermeet, satun vain suosimaan niita. Kannattaa kokeilla tosin. Niita loytyy mm. Suomalaisesta kirjakaupasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:22 am
meitsi kun piirtelee ni tulee kaytettya ihan tavallisia lyijykynia tai ihan vaan mustekynia, mika ei kyl oo ihan viisasta.. xP mutta varita toitani koskaan mina en... pilalle menevat siita ne. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:24 am
kissanpentu Uskoisin niiden olevan ihan hyvia, ainakin vakuuttavia niilla tehtyja toita olen nahnyt. Mutta tyyriytensa puolesta en ole itse paassyt kokeilemaan, pitaisi saastaa. Talla hetkella omistan jopa 12 varin akvarellit, merkkia Cretacolor. Aika hyvat, jos vain olisi ollut enemman vaihtoehtoja olisin ostanut isomman pakkauksen. Miun mielesta ne ei ole niin tyyriita. Niita loytaa alennuksesta Suomalaisesta lahes tauotta. Itse omistan Derwenteista: 24 kpl vesivarikynia (ensimmaiseni, joiden myota jain koukkuun) 72 kpl Studio- puuvarikynia 24 kpl lyijykynia kovuudet 9B-9H Ja seuraavaksi saastan Artist-kyniin, niita kun on saatavilla 120 varia. SE tulee tyyriiksi- 150 euroa. Mutta tarpeeseen tulee varikynissa noin laaja variskaala.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:28 am
Tsuzue meitsi kun piirtelee ni tulee kaytettya ihan tavallisia lyijykynia tai ihan vaan mustekynia, mika ei kyl oo ihan viisasta.. xP mutta varita toitani koskaan mina en... pilalle menevat siita ne. 3nodding Itsekin olen alkanut vasta hiljattain varittelemaan. Yha piirrokset menee aina aika ajoin pilalle varittaessani ne, kun en oikein osaa, mutta elattelen aina toivoa, etta jos saisin ne Artistit ni kaikki kaantyisi hyvaksi. Ja harjoitus tekee mestarin. 3nodding Tosin ennen kuin saan ostettua lisaa kynia on pakko ostaa se piirtopoyta... Tahtoo kokeilla, miten sellaisella tyoskentely luonnistuu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:31 am
Shiroi Ookami- chan kissanpentu Uskoisin niiden olevan ihan hyvia, ainakin vakuuttavia niilla tehtyja toita olen nahnyt. Mutta tyyriytensa puolesta en ole itse paassyt kokeilemaan, pitaisi saastaa. Talla hetkella omistan jopa 12 varin akvarellit, merkkia Cretacolor. Aika hyvat, jos vain olisi ollut enemman vaihtoehtoja olisin ostanut isomman pakkauksen. Miun mielesta ne ei ole niin tyyriita. Niita loytaa alennuksesta Suomalaisesta lahes tauotta. Itse omistan Derwenteista: 24 kpl vesivarikynia (ensimmaiseni, joiden myota jain koukkuun) 72 kpl Studio- puuvarikynia 24 kpl lyijykynia kovuudet 9B-9H Ja seuraavaksi saastan Artist-kyniin, niita kun on saatavilla 120 varia. SE tulee tyyriiksi- 150 euroa. Mutta tarpeeseen tulee varikynissa noin laaja variskaala. Mina tarvitsisin semmoisen aika ison varivalikoiman akvarelleja, en sitten tieda onko semmoinen kalliimpi vai halvempi. Ei satu taskunpohjalta loytymaan mitaan satasia varikynia varten, toivottavsti sitten joskus. Talla hetkella tietokonevaritys on se juttu^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:36 am
kissanpentu Shiroi Ookami- chan kissanpentu Uskoisin niiden olevan ihan hyvia, ainakin vakuuttavia niilla tehtyja toita olen nahnyt. Mutta tyyriytensa puolesta en ole itse paassyt kokeilemaan, pitaisi saastaa. Talla hetkella omistan jopa 12 varin akvarellit, merkkia Cretacolor. Aika hyvat, jos vain olisi ollut enemman vaihtoehtoja olisin ostanut isomman pakkauksen. Miun mielesta ne ei ole niin tyyriita. Niita loytaa alennuksesta Suomalaisesta lahes tauotta. Itse omistan Derwenteista: 24 kpl vesivarikynia (ensimmaiseni, joiden myota jain koukkuun) 72 kpl Studio- puuvarikynia 24 kpl lyijykynia kovuudet 9B-9H Ja seuraavaksi saastan Artist-kyniin, niita kun on saatavilla 120 varia. SE tulee tyyriiksi- 150 euroa. Mutta tarpeeseen tulee varikynissa noin laaja variskaala. Mina tarvitsisin semmoisen aika ison varivalikoiman akvarelleja, en sitten tieda onko semmoinen kalliimpi vai halvempi. Ei satu taskunpohjalta loytymaan mitaan satasia varikynia varten, toivottavsti sitten joskus. Talla hetkella tietokonevaritys on se juttu^^' Akvarelleja on saatavilla semmonen 72:n varin valikoima. Muistaakseni se kustantaa sellaiset alle 60 euroa. Alessa ne voi loytaa ihan kaypaan hintaan. Kaypa katsomassa sielta Suomalaisesta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:38 am
Shiroi Ookami- chan Tsuzue meitsi kun piirtelee ni tulee kaytettya ihan tavallisia lyijykynia tai ihan vaan mustekynia, mika ei kyl oo ihan viisasta.. xP mutta varita toitani koskaan mina en... pilalle menevat siita ne. 3nodding Ja harjoitus tekee mestarin. 3nodding aarimamisen totta. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:39 am
Tykkaan muuten tukastas kissanpentu. 4laugh Miten osasitkin valita tuon kampauksen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:43 am
En oo kylla koskaan Derwentteja kayttany, vaikka niita oonki tuijottanu Suomalaisessa. Ne ON kalliita. Mutta olis hauska loytaa josksu mustekynia ja mustetta (kasta ja piirra -tyyliin). Suomalaisessa kirjakaupassa sanovat "Eioota." Pitaa joko pollia koulusta tai menna johonki kauas jonnekki ihmekauppaan niita hakemaan... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:47 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:50 am
Luwina En oo kylla koskaan Derwentteja kayttany, vaikka niita oonki tuijottanu Suomalaisessa. Ne ON kalliita. Mutta olis hauska loytaa josksu mustekynia ja mustetta (kasta ja piirra -tyyliin). Suomalaisessa kirjakaupassa sanovat "Eioota." Pitaa joko pollia koulusta tai menna johonki kauas jonnekki ihmekauppaan niita hakemaan... gonk *Tuijottaa mustepulloaan* Kylla Oulussa ainakin oli Suomalaisessa, en sitten tieda onko valikoima paljonkin erilainen eri paikkakunnilla. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:54 am
Luwina En oo kylla koskaan Derwentteja kayttany, vaikka niita oonki tuijottanu Suomalaisessa. Ne ON kalliita. Mutta olis hauska loytaa josksu mustekynia ja mustetta (kasta ja piirra -tyyliin). Suomalaisessa kirjakaupassa sanovat "Eioota." Pitaa joko pollia koulusta tai menna johonki kauas jonnekki ihmekauppaan niita hakemaan... gonk Missas pain asut. Katsos Helsingissa on kauppa nimelta Snow White ja ne myy monen varisia musteita. Tosin jos asut vaikka Rovaniemella niin se ei tule kysymykseenkaan. Itse omistan vain vihrean ja mustan musteen, koska musteet on kalliita- harrastan kalligrafiaa. Kynia on erilaisia terineen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|