|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 2:52 am
Kana, som butt namn till Moon, kommer till Stockholm den 27 februari Jag Ska antagligen dit, Min kompis ska dit, Kommer du? Är i Allhuset i Stockholm. :] Mer information finns här: NewnipponBiljertter kan beställas här: evenemangssystem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 4:36 pm
BUTTNAMN BUTTNAMN BUTTNAMN!!! <3 *fett trött*
men ja lätt att jag kommer! mmm..... kana.... butt namn.... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:27 pm
Jag ska dit med Ximba! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 1:25 am
Jag ska dit med min pojkvän n___n (Bästa presenten jag fick ;-; Två biljetter till Kana från pappa x333) Vi har biljettnr 176 & 175.. typ.. tror jag. Är det nån som vet om man släpps in, efter ordningen man står i kön eller är det efter biljettnummer? Jag frågade Mika för ett tag sen, han sa att det var efter vart man stod i kön. Men nu på biljetterna står det att det är i nummerordning? o.O; Nån som vet? .___.;; (Sorry om jag spammar >_<)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 8:17 am
Vi har inte köpt biljetter än, men det känns som det är på tiden att göra det. Måste höra med Airiss också om hon ska dit innan, och prata med pappa mer om det.
Angående biljetterna så har jag ingen aning. Tänkte vara där astidigt och köa för insläpp iaf, men om det är efter biljettsnummer så kanske man inte behöver :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 2:48 am
Inte ens två veckor kvar nu~ x3 <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 6:34 am
Jag tänkte gå först, men ingen annan som jag umgås ska dit så nu kanske det inte blir av. Sen vet jag inte helt om jag vill gå. Känns mest som att jag borde gå för att hon faktiskt åkt till Sverige och att jag hört flera som säger att hon inte brukar göra så många spelningar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 1:43 am
Jag är inte heller helthelthelthelt säker längre, för jag har extremt lite pengar just nu och behöver spara. Men jag vill fortfarande gå <33 Mucc(?) ska spela snart också ju o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 12:41 pm
JAG VILL DIT! men kan inte crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 12:43 pm
alla är visst utloggade.... emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 1:03 pm
Varken jag, Airiss, eller Julia Hittar till Allhuset. surprised Så vi vet inte hur vi ska komma dit. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 2:22 pm
Dark Erica Varken jag, Airiss, eller Julia Hittar till Allhuset. surprised Så vi vet inte hur vi ska komma dit. xD Jag hittar inte heller, så jag kan inte leda er. Kolla kartor på nätet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 22, 2007 4:39 am
Dark Erica Varken jag, Airiss, eller Julia Hittar till Allhuset. surprised Så vi vet inte hur vi ska komma dit. xD då missar ni något stort..... Min kompis har VIP, Han skulle skaffa en auto till mig men eftersom jag nu inte kan åka dit så kommer jag inte att kunna ta emot den... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 22, 2007 11:14 am
Rooxy Dark Erica Varken jag, Airiss, eller Julia Hittar till Allhuset. surprised Så vi vet inte hur vi ska komma dit. xD då missar ni något stort..... Min kompis har VIP, Han skulle skaffa en auto till mig men eftersom jag nu inte kan åka dit så kommer jag inte att kunna ta emot den... gonk Julia hade redan köpt biljetter så hon kunde inte beställa till dig också~ >: ......... Om det var du som skulle åka med mig och Airiss vill säja. xD; Oooh, VIP? OO: *vill ha* <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|