|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:22 am
Gaia har nu fått gold bottar sidor eek Hur lågt ska sidan fortsätta sjunka innan den når botten och går under? Allt handlar bara om items nuförtiden med alla nya newbs, visst det är kul att ha en fin avatar men när dom börjar säga att dom "spelar" gaia har det kanske gått lite väl långt. Med spel såsom pussel som är extremt tråkigt och socialt efterblivet kan det inte sluta väl.
Vad ska vi göra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:25 am
Vi ska skita i det och bara bry oss om oss själva eftersom det är pixlar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:26 am
"innan den når botten" HAHAHAHA rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:27 am
Petsy Vi ska skita i det och bara bry oss om oss själva eftersom det är pixlar. Ja men när gaia är så förbaskat osocialt rolleyes Jag får ju en jäkla massa gold bottar pm's varje dag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:27 am
Jalkazar Petsy Vi ska skita i det och bara bry oss om oss själva eftersom det är pixlar. Ja men när gaia är så förbaskat osocialt rolleyes Jag får ju en jäkla massa gold bottar pm's varje dag... Gaia är inte osocialt, en del medlemmar är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:28 am
Niddler "innan den når botten" HAHAHAHA rofl Okej.. den kanske är ganska botten redan domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:29 am
Petsy Jalkazar Petsy Vi ska skita i det och bara bry oss om oss själva eftersom det är pixlar. Ja men när gaia är så förbaskat osocialt rolleyes Jag får ju en jäkla massa gold bottar pm's varje dag... Gaia är inte osocialt, en del medlemmar är.En ökande procentuell andel... http://www.gaiaonline.in/ rolleyes På väg mot att bli ett lunar/habbo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:31 am
Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Vi ska skita i det och bara bry oss om oss själva eftersom det är pixlar. Ja men när gaia är så förbaskat osocialt rolleyes Jag får ju en jäkla massa gold bottar pm's varje dag... Gaia är inte osocialt, en del medlemmar är.En ökande procentuell andel... http://www.gaiaonline.in/ rolleyes På väg mot att bli ett lunar/habbo? Omg, varför har du inte visat den där sidan tidigare! *köpa köpa* xd
Nä men, klart det handlar mycket om pixlar nuförtiden, och det är synd. Men det finns många personer som är här för att vara sociala och som ser pixlar som en kul grej bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:31 am
Jalkazar Niddler "innan den når botten" HAHAHAHA rofl Okej.. den kanske är ganska botten redan domokun Alltså nej, jag syftade mer på botten som i en bot, typ en " gold bot"...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:37 am
Niddler Jalkazar Niddler "innan den når botten" HAHAHAHA rofl Okej.. den kanske är ganska botten redan domokun Alltså nej, jag syftade mer på botten som i en bot, typ en " gold bot"... whee Petsy: Ja, men det känns som en alltför liten och minskande (!) minoritet. Det va länge sedan nu jag kunnat hålla en vettig konversation med någon utanför guildsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 5:49 am
Detta fenomen är ingenting nytt, det har alltid funnits scammers, falska sidor och folk som skapat inflation för att tjäna på det.
Är man så pass dum att man följer med i guldmanin, så får man skylla sig själv.
Hur gör du för att lyckas få guldbot PM? Postar du mycket i de offentliga forumen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 5:55 am
Sakana-sama Detta fenomen är ingenting nytt, det har alltid funnits scammers, falska sidor och folk som skapat inflation för att tjäna på det.
Hur gör du för att lyckas få guldbot PM? Postar du mycket i de offentliga forumen?
Knappt någonting alls, mest bara spam där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 6:26 am
Jalkazar Sakana-sama Detta fenomen är ingenting nytt, det har alltid funnits scammers, falska sidor och folk som skapat inflation för att tjäna på det.
Knappt någonting alls, mest bara spam där. Hur kommer det sig att du får botspam och inte jag? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 6:31 am
Jag förstår inte det där med "Silence fishing"... är det inte meningen att man skall prata? confused Ja... om man vill spela Gaia kan man ju skaffa det där Stardoll, eller vad det heter, istället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 7:12 am
Jalkazar Gaia har nu fått gold bottar sidor eek Det borde du redan veta? : P Anywayz... Det ända som inte suger på gaia är MPL och den här guilden... Och att dissa pervon i CB... : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|