Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
PLAY! återvänder till Stockholm i sommar. Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Niddler

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 11:21 am

Den fantastiska konserten PLAY! - a Video Game Symphony kommer tillbaka till Konserthuset i Stockholm för att spela igen, den här gången med ett nytt program, lite andra låtar verkar det som. Deras förra framträdande var mycket populärt och flera från Gillet kom dit och såg på det.

Den kommer att äga rum den 2 juni 2007, i Konserthuset i Stockholm som tidigare nämnt. Biljetter går att boka från den 27 november (det är nu på måndag) på http://www.ticnet.se/

Själv vet jag inte om jag kommer att närvara - jag tror inte det, men det finns ju gott om tid att övertala folk smile

Källa: http://www.play-symphony.com/
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 11:27 am

Jag ska nog dit :3

Sostrate

Drevlin
Crew

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 3:30 pm

Hehe, redan bestäm mig. Redan hittat en jag ska dra med mig och vet en till som säkert hakar på. Ska försöka hitta en till så vi iaf är 4:a så blir det nice. ^_^ Ska köpa direkt på måndag.
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 5:03 pm

woot? redan sett den en gång så får se hur jag gör

Meowth o3o

Drevlin
Crew

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 10:44 pm

Chibi_Chocobo
woot? redan sett den en gång så får se hur jag gör

Nemo sa det samma faktiskt. "Redan upplevt det" typ. Själv älskade jag det och vill dra igen. Samt lär dom nya låtarna vara riktigt nice.
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 1:53 am

Jag ska dit, no doubt. Thor_Bear och Snaske också, som förra gången.

Även fast jag sett det hela en gång till skulle jag inte tveka om att gå igen. 3nodding

Valgarv

Mr_RPG

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 6:32 am

Det suger att vara norrläning...
Samma program som förra gången?
PostPosted: Sat Nov 25, 2006 1:59 am

Nej nej, inte samma program som förra gången. Visst, vi kanske får höra någon av de större låtarna igen, men annars står det såhära på deras hemsida:

"Highlights of the concerts include the world-premiere performance of the monumental FINAL FANTASY VI - DANCING MAD presented by full orchestra, choir, pipe organ and rock band. Video game titles CASTLEVANIA, THE ELDER SCROLLS IV: OBLIVION, SHADOW OF THE COLOSSUS, THE REVENGE OF SHINOBI and THE DARKNESS by Swedish game developer Starbreeze will be a part of the shows as well."

Så jag ser helt klart fram emot de nya låtarna. ^_^

Drevlin
Crew

Mr_RPG

PostPosted: Sat Nov 25, 2006 4:22 am

Inte FFV - Battle with Gilgamesh? sad
PostPosted: Sat Nov 25, 2006 11:54 am

Jag har för mig jag läste någonstans att tack vare samarbetet mellan Play! och Tokyopop, så skulle de som har en biljett få ett exemplar av Kingdom Hearts-mangan, första volymen eller något.

Fast det kanske var bara under konserten som gjordes efter deras samarbete började eller något. Jag är inte säker, men nåt sånt var det.
Kanske man får något sånt den här gången? surprised

Valgarv

Neger i en hink

PostPosted: Sat Nov 25, 2006 1:47 pm

oooh~
Får se om jag kommer den här gången. Ska prata med Robin först och se om han ska dit.
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 10:32 am

Sådär! Då var min och mina vänners biljetter bokade! Jag + 7 pers till kommer att infinna oss på Stockholms Konserthus den 2:a Juni 2007, klockan 15.00. ^_^

Drevlin
Crew

Sostrate

PostPosted: Mon Nov 27, 2006 11:24 am

Drevlin
Sådär! Då var min och mina vänners biljetter bokade! Jag + 7 pers till kommer att infinna oss på Stockholms Konserthus den 2:a Juni 2007, klockan 15.00. ^_^
Same here!:3 fast det är 4 pers..fast man vet aldrig ifall det blir fler..>_< *vill tvinga med syrran*
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 2:18 pm

Sostrate
Drevlin
Same here!:3 fast det är 4 pers..fast man vet aldrig ifall det blir fler..>_< *vill tvinga med syrran*

Cooly! Vilka platser fick ni? ^_^

Drevlin
Crew

Sostrate

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 8:16 am

Drevlin
Sostrate
Drevlin

Cooly! Vilka platser fick ni? ^_^
Nu är jag inte helt säker (vännen har all info ;3) men jag tror det blev balkong o:
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games