Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ilmaista mangaa paakaupunkiseutulaisille.

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Onisfi
Crew

PostPosted: Sun Nov 05, 2006 9:55 am

Quote:
Jeps, eli, olen muuttamassa tassa ensi viikonloppuna ja tanaan kavin hieman lapi turhaa tavaraa... jos joku ei naita tahdo, niin roskiin menevat. Ajattelin kuitenkin, etta joku toinen voisi arvostaa. Hyvassa kunnossa. En pyyda naista muuta, kuin etta ette tuo takaisin minulle.

lehtia:
Inu-yasha - helkkaristi jotain 40 kpl
Shadow Lady - melko paljon, pitaisi kai olla melkein koko sarja

tankoponeja (niita pienia manga-kirjoja):
Dragon ball, suomenkielisia volumet 1-17

Jaaa sitten miulla pitaisi olla kai omg:ta, joitain yksittaisia tankoponeja joita en tarvitse, esim. megatokyo 1-2, one piece, faeries land 4 yms. yms. Noista muista lisaa ensi lauantaina, kun kiroilen miksi miulla on niin paljon tavaraa. ;D

Eli nyt taitaa olla mangat menneita. :3
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 11:49 am

eek epiämiksenasupääkaupunkiseudulla gonk
elä ainaskaan roskiin viskaa, myuw!

Zeggo

sadettaja

PostPosted: Sun Nov 05, 2006 9:41 pm

HA! Shadow Lady~~ 8D Kuinkas paljon oiken niitä oli?

.......Ja siis, ilmaista? surprised
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 5:50 am

sadettaja
HA! Shadow Lady~~ 8D Kuinkas paljon oiken niitä oli?

.......Ja siis, ilmaista? surprised

Homm... siita puuttui valista pari lehtea ja niita on vahan vahempi kuin inuja eli about 20-30kpl~ mutta Inuahan onkin sitten mangana tehty enemman kuin laki sallii. ;D Voin tarkistaa asian paremmin, kun kavaisen vanhempien luona uudestaan - viimeisintaan varmaan lauantaina.

Kylla, ilmaisia. XD; Ehtona, ettet tuo niita mangoja takaisin minulle, nakita sitten vaikka jollekin toiselle tai polta takan lammikkeena kylmana iltana.

Onisfi
Crew

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:21 am

[(-Onis-)]
Jeps, eli, olen muuttamassa tassa ensi viikonloppuna ja tanaan kavin hieman lapi turhaa tavaraa... jos joku ei naita tahdo, niin roskiin menevat. Ajattelin kuitenkin, etta joku toinen voisi arvostaa. Hyvassa kunnossa. En pyyda naista muuta, kuin etta ette tuo takaisin minulle.

lehtia:

Jaaa sitten miulla pitaisi olla kai omg:ta, joitain yksittaisia tankoponeja joita en tarvitse, esim. megatokyo 1-2, one piece, faeries land 4 yms. yms. Noista muista lisaa ensi lauantaina, kun kiroilen miksi miulla on niin paljon tavaraa. ;D

MUUTA HETI PORIIN!!!!!!!!!
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 8:01 am

Voi, miksi en asu pääkaupunkiseudulla? gonk

Sie et varmaan millään viitsis lähettää niitä postitse (voisin maksaa postikulut). ninja

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

-Shin_kai-

PostPosted: Fri Nov 10, 2006 8:14 am

[(-Onis-)]

lehtia:

Höh taidan olla jo myähässä, mut jos tavaraa on ilmoittele....
biggrin
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 9:51 am

Ty-chan
Voi, miksi en asu pääkaupunkiseudulla? gonk

Sie et varmaan millään viitsis lähettää niitä postitse (voisin maksaa postikulut). ninja

Mieluummin antaisin ihan vain kadesta kateen, mutta jos maksat postikulut niin ei kai miulla sitten sita vastaan mitaan ole... o: Tosin saattavat painaa melkoisesti?

-shin_kai- onnnn viela. /ok

Niin ja, pm:kin saa. en ole pihi pm:ien suhteen. Wii.

Onisfi
Crew

Yralda

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 6:02 am

Pääkaupunkiseudulla kun asustelen niin noista Inu-Yashoista voisin olla jopa kiinnostunut. Ovatko ne kaikki englanniksi?
PostPosted: Tue Jan 23, 2007 8:59 am

Ovat~

Ja olen selvasti laiskuuttanut. xd oi voi, johonkin kuoli tamakin. No jos ei muuten, niin tuon ne 'coniin viimeisintaan ja houkuttelen pienia tyttoja niilla.

Onisfi
Crew

littlekillercat

PostPosted: Thu Mar 01, 2007 4:04 am

Ois kelvannu mulle vaikka mulla tuota rompetta onkin ^^ Onneks jättimäinen huone nii ei onkelmaa.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff