Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
Vegavisning, 18:e november

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

theMeji

Friendly Gaian

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm

Whozza! Check this out! Lördagen den 18:e november så anordnar vi, J-Cult, ett gratis litet anime- och tv-spelskonvent på Vegaskolan i Västerås. Från klockan 14:00 till 20:00. För alla Anime och TV-spels sugna, så är det bara till att titta förbi. Jag menar, det är ju gratis! Ju fler desto roligare! O wO <333

Vad kommer finnas på plats då? Jo, en massa massa massa TV-Spel, så klart, och ett litet rum där vi kommer att visa lite anime. Har ingen aning om titlar ännu, men den som orkar dra sig dit får väl reda på det, skulle jag tro.
För den klåfingrige, så finns även lite brädspel på plats. Så som "Den Försvunna Diamanten", e.t.c.~ <3
De som vill kan ju ta med sig kortspel, så som Magic, Yu-Gi-Oh!, ifall ni har lust att lira det.
Vi kommer nog inte ha några TV-Spels turneringar, men ifall någon orkar arrangera en, så varsågod. Då får Du stå för allt. Bwah-ha! :D
Folk som vill ta med sig enga spel/konsoler får även göra det. Märk dem bara, så att ingen råkar dra hem sig dina grejjor. Det är ju inget vidare, eller hur?
Allt detta är som sagt GRATIS. Kom! Kom och festa med oss J-Cultare!

Så här tar ni er dit:
Vägbeskrivning (Från: Centralstationen, Västerås. Till: Vegaskolan, Västerås. Kortast väg.)
Alternativa bussar som går att ta: Linje 18 Mot Norra Gryta. (Gå av vid Rocklunda)
Därefter, följ bara min underbara bild. heart

Det var typ allt. Solong~
PostPosted: Thu Oct 26, 2006 12:55 am

Du glömde dessutom nämna att precis före visningen kommer årsmötet att hållas! Så först lite babbel om J-Cult och ändringarna som kommer att ske och bli i framtiden, sen blir det spel och film för alla! ^_^

Drevlin
Crew

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Thu Oct 26, 2006 3:25 am

;___; Ge Miku tågbiljett?
PostPosted: Thu Oct 26, 2006 4:50 am

Vi får se om jag kommer. >_>

Lucifer of Love

Desirable Sex Symbol

10,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Peoplewatcher 100
  • Demonic Associate 100

theMeji

Friendly Gaian

PostPosted: Thu Oct 26, 2006 11:25 am

Drevlin
Du glömde dessutom nämna att precis före visningen kommer årsmötet att hållas! Så först lite babbel om J-Cult och ändringarna som kommer att ske och bli i framtiden, sen blir det spel och film för alla! ^_^
Det är dock bara medlemar inom J-Cult som får komma på det~

:B
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:28 am

Näfan, dit kanske jag kan komma. Vill fan spela diamanten. biggrin

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Nov 17, 2006 2:28 am

Nyah! Imorgon är det minivisning. Får se hur många det är som dyker upp då. ^_^
PostPosted: Sat Nov 18, 2006 1:22 pm

Idag desu... Jag hade visst glömt bort den XD Men skulle med typ 80% säkerhet inte komma ändå. Hoppas att ni har/har haft kul! ^_^

Niddler

chibi_chan
Captain

PostPosted: Sun Nov 19, 2006 3:12 pm

Jupps jupps. ^^
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 3:00 am

Det var faktiskt riktigt kul. Visserligen var jag rätt slutkörd men kul att umgås, äta lussebullar, pepparkakor, nougat och dricka julmust. Sen var det även kul att lira Guitar Hero 2 och Gears of War. ^_^

Drevlin
Crew

Meowth o3o

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 5:54 am

heart

det blev fan mycket Julmust @.@

sånt här bör vi göra oftare wink

desudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesudesu
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 3:57 pm

Jo, flera småkonvent som är lika mysiga och man har massa folk att hänga med och saker att pyssla med.

Hoppas att DoujinFEST 2 kan bli bra. Säkert inte lika mysigt, men kanske lika kul? *hoppas*

Drevlin
Crew

The Fury In A Box

Shameless Exhibitionist

PostPosted: Thu Jul 02, 2009 6:25 pm

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Reply
Konvent & Träffar

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff