|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 12:50 pm
Åsikter pls, jag har nyligen börjat och ala fördommar stämmer ^^
s**t vi har små rosa blommor i duschen och helväggspeglar sweatdrop Det är dock bland det fysiskt jobbigaste jag varit med om rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 12:54 pm
Haha! biggrin Kul att det är enligt fördomarna.
Måste säga att jag inte har några erfarenheter av dans, så jag har nog inga åsikter heller xP
Jag undrar förresten vad det är för sorts dans du utför?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 12:57 pm
Förresten... Definiera gay? sweatdrop Det känns som om frågan bara är rimlig om den ställs till heteronorm-personer.
Ska det betyda "homosexuell"? Hur kan något som inte är en levande varelse vara homosexuellt? XD Ska det betyda "fånigt"? Eller "fånigt om killar gör det"? Eller "en tjejgrej"? Är inte gay en killgrej? Kan tjejer vara gay (definition behövs igen nu razz )?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:00 pm
Niddler Förresten... Definiera gay? sweatdrop Det känns som om frågan bara är rimlig om den ställs till heteronorm-personer. Ska det betyda "homosexuell"? Hur kan något som inte är en levande varelse vara homosexuellt? XD Ska det betyda "fånigt"? Eller "fånigt om killar gör det"? Eller "en tjejgrej"? Är inte gay en killgrej? Kan tjejer vara gay (definition behövs igen nu razz )? Öhh... Tjejer kan inte vara gay och en motsats finns inte då de tar illa upp av det mesta. Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet. jag sysslar med Jazz främst, men det inkuderar även balettens grunder samt lite street
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:02 pm
Jalkazar Niddler Förresten... Definiera gay? Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet. Allright! Jag röstade "nej". Fast jag är fortfarande inte säker på vad gay egentligen innebär ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:04 pm
Niddler Jalkazar Niddler Förresten... Definiera gay? Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet. Allright! Jag röstade "nej". Fast jag är fortfarande inte säker på vad gay egentligen innebär ._.;jag röstade ja... Allt och inget är gay ^^ Att vara eller inte vara det är frågan? Personligen anser jag att man måste vara extremt manlig för att våga verka gay... typ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:17 pm
Aha, du märkte ironin i posten.... Fast motsatsen då rolleyes skoja bara blaugh scary gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:30 pm
Jag fick komentaren; "Du dansar som en gud!" en gång... <.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:32 pm
Mr_RPG Jag fick komentaren; "Du dansar som en gud!" en gång... <.<;; ag har också fått de... av en tjej på parken när vi blev dittvingade xd Man ville sjunka ner genom jorden och stanna där nån timme blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:12 pm
Om nu "gay" betyder att man gör något som inte passar för sitt genus (kön), så har jag detta att säga:
"Man" och "kvinna" är två roller som samhället har konstruerat, det behöver inte alls ligga i människans "natur" att bete sig för ett visst sätt bara för att man har ett visst antal X-kromosomer. Rollerna har förändrats genom tiderna och det är dumt att följa alla normer som finns.
Jag skulle vilja citera något men sidorna som skulle kunna innehålla något passande vill inte ladda/ligger nere.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:13 pm
Jag röstade "Ja" bara för att jag tycker om ordet "Gay" biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:16 pm
Mikusagi Jag röstade "Ja" bara för att jag tycker om ordet "Gay" biggrin heart Men... populärkultur fenomenet gay syftade jag ju på whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|